Navíc když se podívám na nějakou další přemotorovanou krabici a jenom na základě videa porovnám, jak se ta X5 nad 200km/h ani nehne, zatímco na tom tvém videu to vypadá, že se Gčko každou chvíli rozpadne a vyžaduje relativně velké korekce volantem, otázka, jak moc by BOBovi Gčko vlastně sedlo, když furt lítá po dálnicích tam a zpátky, mi přijde pořád relevantní.
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Napsal: ned 12 kvě 11:22
od ctrl_j
Stepan píše:… to furt není obligátních 250km/h, což svůj důvod mít asi bude …
Ano, ma. To auto s tim vykonem proste asi vic nejede.
Max. vykon je v 6000 rpm, omezovac to pusti do 7000 rpm. Neco promeruje tacho, tak mozna to ma Vmax gps 243 kmh, no tak to „omezili“ na kulatych 240.
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Napsal: ned 12 kvě 11:36
od _sulcik_
Však to tam píšou 240 kmh s drivers package, bez balíčku 220 kmh. Stará generace 210 jak psal štěpán. Ale tak rychle bych s tím po dálnici předjíždět kamiony při bočním větru nechtěl, ještě se mám docela rád
koukám že na novej model už dali nezávislý zavěšení předních kol, to je hádám důvod zvýšení maximálky, protože stará verze měla ještě panhardskou tyč vepředu, takže náprava vybočovala. Ono i ty úpravy na karoserii mají určitě vliv na stabilitu, protože většina exteriérových dílů je přepacovaná.
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Napsal: čtv 16 kvě 12:36
od Stepan
řidičBOB píše:To jsem neřekl. Jenom to, že to začli za synáčka řešit hned. První tlf tatínek a druhý 155
nevim jak u tebe, ale u mě je ohledně tohodle podezřele ticho. Jakože, fakt ticho. A to je mi mimořádně podivné. Pantáta asi nebude žádná malá ryba...