Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Nevím, na videu dole skončí na těch zmiňovaných +-210, ale to je stará generace.
Nicméně vytáhnout video upravenýho auta mi nepřijde úplně fér
Nicméně vytáhnout video upravenýho auta mi nepřijde úplně fér
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
No ona ta uprava zasadne zmenila hmotnost, aerodynamiku a vyskovy profil? - Asi moc ne.
G63, new gen, stock, driver´s package (Vmax240)
▼
G63, new gen, stock, driver´s package (Vmax240)
▼
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Stará generace, 130mph, nějakých 210kmh?
https://www.media.mbusa.com/releases/20 ... ifications
Nová generace, 137mph, 220kmh? nebo 149mph za příplatek, to furt není obligátních 250km/h, což svůj důvod mít asi bude.
https://media.mbusa.com/releases/releas ... ifications.
Navíc když se podívám na nějakou další přemotorovanou krabici a jenom na základě videa porovnám, jak se ta X5 nad 200km/h ani nehne, zatímco na tom tvém videu to vypadá, že se Gčko každou chvíli rozpadne a vyžaduje relativně velké korekce volantem, otázka, jak moc by BOBovi Gčko vlastně sedlo, když furt lítá po dálnicích tam a zpátky, mi přijde pořád relevantní.
https://www.media.mbusa.com/releases/20 ... ifications
Nová generace, 137mph, 220kmh? nebo 149mph za příplatek, to furt není obligátních 250km/h, což svůj důvod mít asi bude.
https://media.mbusa.com/releases/releas ... ifications.
Navíc když se podívám na nějakou další přemotorovanou krabici a jenom na základě videa porovnám, jak se ta X5 nad 200km/h ani nehne, zatímco na tom tvém videu to vypadá, že se Gčko každou chvíli rozpadne a vyžaduje relativně velké korekce volantem, otázka, jak moc by BOBovi Gčko vlastně sedlo, když furt lítá po dálnicích tam a zpátky, mi přijde pořád relevantní.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ano, ma. To auto s tim vykonem proste asi vic nejede.Stepan píše:… to furt není obligátních 250km/h, což svůj důvod mít asi bude …
Max. vykon je v 6000 rpm, omezovac to pusti do 7000 rpm. Neco promeruje tacho, tak mozna to ma Vmax gps 243 kmh, no tak to „omezili“ na kulatych 240.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Však to tam píšou 240 kmh s drivers package, bez balíčku 220 kmh. Stará generace 210 jak psal štěpán. Ale tak rychle bych s tím po dálnici předjíždět kamiony při bočním větru nechtěl, ještě se mám docela rád
koukám že na novej model už dali nezávislý zavěšení předních kol, to je hádám důvod zvýšení maximálky, protože stará verze měla ještě panhardskou tyč vepředu, takže náprava vybočovala. Ono i ty úpravy na karoserii mají určitě vliv na stabilitu, protože většina exteriérových dílů je přepacovaná.
koukám že na novej model už dali nezávislý zavěšení předních kol, to je hádám důvod zvýšení maximálky, protože stará verze měla ještě panhardskou tyč vepředu, takže náprava vybočovala. Ono i ty úpravy na karoserii mají určitě vliv na stabilitu, protože většina exteriérových dílů je přepacovaná.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
nevim jak u tebe, ale u mě je ohledně tohodle podezřele ticho. Jakože, fakt ticho. A to je mi mimořádně podivné. Pantáta asi nebude žádná malá ryba...řidičBOB píše:To jsem neřekl. Jenom to, že to začli za synáčka řešit hned. První tlf tatínek a druhý 155
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 26982
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 26982
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Stepan: zeptám se na to...v tom kraji jisté kontakty mám
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Opět se někdo cítil být nad fyzikálními zákony.
Pražští policisté pronásledovali motorkáře, na Václavském náměstí se převrátili na střechu
A autor a editor článku měli asi taky těžkou noc.
Pražští policisté pronásledovali motorkáře, na Václavském náměstí se převrátili na střechu
A autor a editor článku měli asi taky těžkou noc.