Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Jako určitě se nečuměla před sebe, ale hledala kam vůbec jede a kde zaparkuje. Nicméně, to dítě tam nemělo co dělat, ale už se bohužel stalo... opět souhra nešťastných okolností a taky samozřejmě meganeschopnost řidičky.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27041
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
i kdyby tam ten zákaz nebyl, tak jí utáhnou na oblast, kde je nutné předvídat zvýšený pohyb chodců a dětí... Asi by to zůstalo u toho jednoho roku, ale uvařili by jí. Nakonec - tato situace se vyskytuje i v otázkách Státní závěrečné zkoušky.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
to je pravda, stejně ale jako 90% řidičů, ale jak říkáš slečny ve velkých SUV, co by nezvládají řídit ani fabii už tuplem ne. Losí test je nereálná zkouška, při které je nutno vyvinout tak velkou rychlost na volantu po tak velký úhel (u většiny aut s normálním převodem přes 200° na volantu), že netrénovaný člověk to v šoku nemá šanci dát, udělá tak 120° a bude rád.řidičBOB píše:bloncka se to takové situace nikdy nedostane...něco jako je losí test
Jinak pseudobezpečnost SUV taky nemám rád. Jediné v čem jsou ty auta bezpečnější je vyšší hmotnost, takže někoho v malém autě snadněji převálcují, ale pokud srovnáme dvě stejně těžká auta, konvenční auto bude mít pasivní bezpečnost zpravidla větší, kvůli výhodnější konstrukci, nehledě na odolnost proti převrácení a ovladatelnost, která je taky jinde. Jediná výhoda SUV, kterou vidím je vyšší posez a tím maličko lepší přehled o situaci. Ale prostě argument že SUV je bezpečnější je naprosto lichý. V něčem ano, ale ve více případech ne.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
No uplne bych nesouhlasil. Pokud je nekde jednosmer, tak prijezd z te strany proste neexistuje a i ta matka (z meho pohledu logicky) pak vuci tomu smeru pristupuje benevolentneji z hlediska mozneho ohrozeni. Proste si hlida ten smer ze ktereho ta vozidla do jejich ulice najizdi a ten druhy povazuje za bezpecny.Truck Daškam píše:Odvolávat se na zákaz mi přijde mimo - ten zákaz tam není z důvodu, že by si tam hrály děti a jezdily tam pipinky v SUV.
Úplně to smaý se mohlo stát kdekoliv jinde - jak tu někdo psal
Budu-li parafrazovat co uz zde zaznelo od jinych, tak to SUV tam nemelo co delat…
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27041
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
tenhle to taky schytá:
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/pol ... d=40372059
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/pol ... d=40372059
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
V tomto případě spíš jízda do zákazu dotváří celek, jaká řidička to byla. Ano, ta nehoda se mohla stát i autu jedoucímu správně po směru jízdy. Jenže ono se to stalo ženské, co jela zákazem a kdyby tím zákazem nejela a musela to objet, tak se ta nehoda nestane. Je to nešťastná souhra náhod, ale zkrátka je to přitěžující okolnost, protože tam neměla co dělat.
K té pozici. Přítelkyně má 160 cm a v jakémkoliv nižším autě si vždy najde pozici, že vidí dobře na cestu. Problém má opravdu pouze v SUV vyšší třídy, kde je pozice o tolik vyšší, že prostě nevidí dokonale dopředu. Je fakt, že v GLS neseděla nikdy, ale i v Tiguanu jde sedačka zvednout takovým způsobem, že vidí krásně. Jde tedy o soudnost, že takové auto si zkrátka nikdy nepořídí, protože ví, jak je výhled na silnici důležitý. U paní ve článku spíš vyhrálo "ono větší, ono dražší, ono lepší". Co tedy selhalo u paní řidičky, že místo kání a omluv se ohání tím, že nemusí vidět 9 metrů před auto, protože má bezpečnostní senzory? To mi připadá naprosto choré se tímto snažit odvolat a jsem rád, že jí to zamítli.
K té pozici. Přítelkyně má 160 cm a v jakémkoliv nižším autě si vždy najde pozici, že vidí dobře na cestu. Problém má opravdu pouze v SUV vyšší třídy, kde je pozice o tolik vyšší, že prostě nevidí dokonale dopředu. Je fakt, že v GLS neseděla nikdy, ale i v Tiguanu jde sedačka zvednout takovým způsobem, že vidí krásně. Jde tedy o soudnost, že takové auto si zkrátka nikdy nepořídí, protože ví, jak je výhled na silnici důležitý. U paní ve článku spíš vyhrálo "ono větší, ono dražší, ono lepší". Co tedy selhalo u paní řidičky, že místo kání a omluv se ohání tím, že nemusí vidět 9 metrů před auto, protože má bezpečnostní senzory? To mi připadá naprosto choré se tímto snažit odvolat a jsem rád, že jí to zamítli.
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2292
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Chodce (kohokoliv v silnici), nemá co zajímat, z jaký strany je danej směr. At už kvůli vozům IZS, kvůli vozům různé údržby a pracovních strojů, nebo i z důvodu, že nelze projet ve správném směru kvůli zablokování komunikacepristupuje benevolentneji z hlediska mozneho ohrozeni. Proste si hlida ten smer ze ktereho ta vozidla do jejich ulice najizdi a ten druhy povazuje za bezpecny.
Nedávno u nás v jednosměrné ulici stála sanitka - ne, nečekal jsem tam a odjel protisměrem. Následně jsem ji tam viděl stát o dvacet minut později
Já s tímhe uvažováním "nemusím, protože on nesmí" vůbec nesouhlasím - nikdy
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Zadny pravo projet proti jednosmerce, protoze je to jinde neprujezdne neexistuje.
Ja s timhle uvazovanim muzu, protoze tak jezdi i pepa od vedle nesouhlasim. (Jedine kdyz se komplet pomoci nalezite poucenych osob zajisti zastaveni dopravy a bude zajisten hladky prujezd).
Takze ano, vim o jednosmerce kterou zamerne zneuziva par jedincu, aby nemuseli objizdet cely blok a jak je tam potkam tak couvaji zpatky.
Ja s timhle uvazovanim muzu, protoze tak jezdi i pepa od vedle nesouhlasim. (Jedine kdyz se komplet pomoci nalezite poucenych osob zajisti zastaveni dopravy a bude zajisten hladky prujezd).
Takze ano, vim o jednosmerce kterou zamerne zneuziva par jedincu, aby nemuseli objizdet cely blok a jak je tam potkam tak couvaji zpatky.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2292
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Kdyby tam nekdo zastavil a jistil prijezd z protismeru, tak s tim v podstate nemam problem. Par mesicu zpet jsem presne kvuli takovemu ignorantovi, ktery projel dokonce dve zakazove znacky, zastavoval dopravu na silnici prvni tridy. Kdyby v protismeru necekala uz solidni kolona, tak bych ho to nechal vycouvat at si uzije.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/