Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
prohlizel jsem si fotky a vypada to ne na celni, ale naraz z castecnym prekryvem. mustang nevypada o moc hure, nez jak po narazu NCAPU, rapid nema cumak, jenze ten nema ani po NCAP testu, presto dostal slusne hodnoceni bezpecnosti. je taky dost mozne, ze pan general jel bez pasu. i fizlove jsou tentokrat hodne z ticha, z jejich strany v podstate nic nezaznelo, coz v pripade jasne viny nebyva. hysterie kolem nehody jede uz druhy den a fizlove shani onboardy. neni divne, ze se nikde zatim zadny nevynoril? mozna proto, ze na nich z pohledu bulvaru neni nic zajimaveho. jsem zvedav, jak se to vyvine a co ukaze vysetrovani.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Mě by zajímalo, z jakého prstu si policajti cucají tu škodu. Když se podívám jen na tu bílou dodávku, tak oprava boku podle mě bude kolem 100 000. K tomu Kia - pokud totálka tak min za 100 000, Octavia totéž - 100 - 150 000, k tomu jen ten disk s pneumatikou na truck bude tak za 15 000 bez opravy plechů a ještě něco na Fabii. Mi to vychází blíž k půl milionu než k tomu, co je v článku. Nebo jsem úplně mimo?
Nejdřív Pionýr, pak Favorit, Fabia, Focus, Superb, Kodiaq a teď Octavia se Superbem. Ale Pionýr mi pořád zůstal...
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
ano policajti si škodu při nehodě cucají z prstu, resp. stanovují mozkovým myšlením, s reálnou škodou to nemá nic společného, naštěstí k tomu nikdo nepřihlíží, kromě jejich statistik
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
pockat ty uvazujes o tom ze policajt ma takovou vec jako mozek?
Jsi si jisty?
Uz si ho nekdy u policajta videl?
Jsi si jisty?
Uz si ho nekdy u policajta videl?
Citroen C4 GP
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Podle mě řidič v Rapidu nepřežil, protože Rapid dostal nedeformovatelným osmiválcovým ingotem, zatímco řidič Mustangu přistál do peří, které v daných poměrech motorový prostor Rapidu představuje. Proto on i spolujezdec vyvázli téměř bez zranění...mmira píše:prohlizel jsem si fotky a vypada to ne na celni, ale naraz z castecnym prekryvem. mustang nevypada o moc hure, nez jak po narazu NCAPU, rapid nema cumak, jenze ten nema ani po NCAP testu, presto dostal slusne hodnoceni bezpecnosti. je taky dost mozne, ze pan general jel bez pasu. i fizlove jsou tentokrat hodne z ticha, z jejich strany v podstate nic nezaznelo, coz v pripade jasne viny nebyva. hysterie kolem nehody jede uz druhy den a fizlove shani onboardy. neni divne, ze se nikde zatim zadny nevynoril? mozna proto, ze na nich z pohledu bulvaru neni nic zajimaveho. jsem zvedav, jak se to vyvine a co ukaze vysetrovani.
Rychlost zabíjí!
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27056
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Jsem téhož názoru. Tady prostě mrdal silnější pes
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Nejseš. Btw. Roomster má zmuchlanou kapotu, nárazník, možná něco vevnitř. Ale airbagy ok.delphin píše:Mě by zajímalo, z jakého prstu si policajti cucají tu škodu. Když se podívám jen na tu bílou dodávku, tak oprava boku podle mě bude kolem 100 000. K tomu Kia - pokud totálka tak min za 100 000, Octavia totéž - 100 - 150 000, k tomu jen ten disk s pneumatikou na truck bude tak za 15 000 bez opravy plechů a ještě něco na Fabii. Mi to vychází blíž k půl milionu než k tomu, co je v článku. Nebo jsem úplně mimo?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
aikoN: by me zajimalo, kde se tyhle povesti o tom, ze auta s vetsim motorem se chovaji jako kus nedeformovatelneho zeleza, berou. myslis, ze by vysledek byl jiny, pokud by tam misto mustangu byla treba dieselova A6?
jinak samozrejme neni pochyb o tom, ze pomer hmotnosti 2:3 ve prospech mustangu hral roli. to je ale tak jedine, co povazuji za jiste.
jinak samozrejme neni pochyb o tom, ze pomer hmotnosti 2:3 ve prospech mustangu hral roli. to je ale tak jedine, co povazuji za jiste.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
v kontextu teto nehody je pak hodnoceni NCAP ponekud smesne
https://www.euroncap.com/en/results/skoda/rapid/10948
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/fo ... o-jen-slo/
https://www.euroncap.com/en/results/skoda/rapid/10948
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/fo ... o-jen-slo/
Citroen C4 GP
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Podle mě to je kravina to takto podat, že kdo má ingot, tomu se nic nestane. Do toho peří i ingotu vletěli oba současně a asi bych ty deformace rozdělil zjednodušeně na motorový prostor a kabinu i když to není takto, ale obrazně oba čumáky dostaly ingotem a peřím a oba se deformovaly poplatné své tuhosti.aikoN píše: Podle mě řidič v Rapidu nepřežil, protože Rapid dostal nedeformovatelným osmiválcovým ingotem
zatímco řidič Mustangu přistál do peří
Obě auta mají nějaké deformační zóny a obě se použily na tlumení celkové energie nárazu, ten ingot tam byl mezi oběma kabinami, obě kabiny si s tím musely poradit a výsledek záležel jen na tom, jak ty karosérie jsou odolné na deformace. Jednodušě pevnější kabina a deformační zóny a hmotnost, Mustang je A vyšší třída jako Mondeo dejme tomu, Rapid je C segment mini auto kategorie Fabia akorát s long rozvorem, ale ty deformační zóny a váha tam jsou u těch vozů poplatné dané třídě, což dává mezi těmi auty rozdíl několika tříd, tam máš úplně jiné profily prahů, sloupků a všech stěžejních dílů kabiny jednoduše řečeno dvojnásobné nosnosti a odolnosti u A segmentu versus C segment viz i váhy těch aut.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)