Tak si to zkus. Sedíš tam většinu doby jako pasažer, s teoretickým předpokladem, že máš zasáhnout, pokud řizení selže. To nikdo psychicky nedá a dříve nebo později ho to znudí a koncentrovat se přestane. Buď má řidit člověk a nebo stroj bez dozoru. Jako šílenství bych naopak označil, když si někdo myslí, že může kvalitně fungovat lidský dozor.driver píše: 3) Spoléhat na autonomní řízení BEZ BEDLIVÉ KONTROLY je šílenství, děti, chodci, zvěř, srážka je otázka času. Infrakamera Ti je k ničemu, když Ti pod kola skočí sebevrah, co se vynoří za rohem zaparkovaného auta přímo pod Tvá kola a jezdit krokem stále všude nelze.
Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Rychlost zabíjí!
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
no kor dyž za TO posaděj místo technika aspoň s učnákem transžendra, co seděl za ozbrojené přepadení, ikdyž chápu, že nejde o nic jiného než najet co nejvíce majlí
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
S autopilotem se vůbec nebude sledovat cesta:budem na internetu,cist si noviny neco konzumovat prostě jako v autobuse vedle řidiče a pak nehodu svedou na nás že jsme nereagovali protože s toho nic nedelani budem ještě vic unavení než kdybychom se soustředily na jizdu.A to hlavni zabava za volantem je fuč
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Nemusím si nic zkoušet, jezdím s tím denně, dám do volantu petku a auto jede v noci stovky km po dálnici samo, mám zkušenosti s ACC několik let občasně u Audi od r14 už denodenně v Passat B8 a s Lane Assist osmý rok, to už měl Pašík B7. Není to autonomní, omezuje to čas, ale uvedená petka to řeší v ideálních případech skvělého značení a nenáročných manévrů (malý provoz v noci na rovné dálnici venku) Jezdím s tím i 210 a je to perfektní, umí to někdy řídit lépe, než člověk.aikoN píše:
Tak si to zkus.... dříve nebo později ho to znudí a koncentrovat se přestane.
Nikdy mě to neznudí, protože to je jako skočit z nuseláku. Automatická smrt, dříve nebo později.
Jestli to někdo nechápe, jeho problém. Marketingové kecy o autonomním řízení jsou prokazatelně nereálné z hlediska bezpečnosti minimálně dalších 30let a to tvrdí společosti, co se tím už 30let zabývají a proinvestovali největší prostředky ze všech, např Daimler a další
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27056
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Od autonomního řízení bych očekával, že bude umět reagovat na nenadálé situace.
S Lane Assistem a adaptem jezdím taky již řadu let, ale problém je, že to na nenadálé situace reagovat neumí. Adapt dokonce ignoruje stojící překážku - nemluvě o zvířeti, chodci nebo nějaké prasklé pneu, či zakládacím klínu na silnici. Je to pomocník, to ano...ale že bych někam strčil PETku a nechal "ho" řídit...to asi ne
S Lane Assistem a adaptem jezdím taky již řadu let, ale problém je, že to na nenadálé situace reagovat neumí. Adapt dokonce ignoruje stojící překážku - nemluvě o zvířeti, chodci nebo nějaké prasklé pneu, či zakládacím klínu na silnici. Je to pomocník, to ano...ale že bych někam strčil PETku a nechal "ho" řídit...to asi ne
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Jsou dvoje.řidičBOB píše: No, zrovna v Golfu ty LEDky svítí hůř než starý biXenon, který uměl jednak natáčení a také DLA.
Levnější LED světla nemají natáčení do zatáčky a mají jen 640 lumen.
Ty lepší mají natáčení do zatáček a 1100 lumen. (!)
Oboje mají ale Corner light (světla do zatáčky) samostatnou lampou integrovanou v hlavním světlometu svítí do zatáčky a umí se k tomu nechat přidat svícení do zatáčky i mlhovkou.
Jde to nastavit i než otočíš ale jen když dáš blinkr
V Arteonu s patřičnou výbavou se dokonce natáčí dřív, než otáčíš volantem + corner i bez blinkru díky kameře a GPS. Arteon ale nemá mlhy... ( Kamera s DLA umí tvarovat světelný kužel hlavních světlometů v mlze na režim kdy ty mlhovky zastoupí, to umí i Passat s FullLed když mlhovky má)
Jinak se moc neví, že DLA umí osvětlovat připojovací a sjížděcí pruhy a podobně. Prostě kamera hledá, kde by se dalo co osvětlit a funguje to bleskově.
Podle mě BiXenon se nedá srovnávat, dokonce svítil jen ze dvou zdrojů, teď máš 4x led projektory na potkávací režim (!)
Jediný rozdíl je barvocit v souvislosti s typem asfaltu a světelných podmínek, např vlhko, mokro, oko dáva pocit, že vidíš jiné spektrum a máš pocit že vidíš málo.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27056
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Já nevycházím z teorie, ale ze srovnání GR před FL a po FL s lepšími LED - bixenon osvětluje větší plochu a lépe za standardních podmínek. Že LED svítí lépe za mokra nebo jiných specifických podmínek, je pravda. Ale celkově ten bixenon svítí líp.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ledky jsou víceméně v plenkách a už tu máme laser. Nicméně xenon za ty léta dokáže svítit líp než většina ledek.
Měl jsem retrofit na e38, kdy původní xenony s fresnel čočkou byly nahrazeny bixenonem morimoto fxr s cirou čočkou a to byla palba. Samozřejmě vše legální, správně seřízené. Šířka kuželu byla úžasná, dálky jsem skoro nepoužíval a dávalo to nějakých 1700 luxů. Teď v mondeu (byť s novyma parabolama) v bixenonu v noci trpím, v těch světlech jsou propastne rozdíly..
Měl jsem retrofit na e38, kdy původní xenony s fresnel čočkou byly nahrazeny bixenonem morimoto fxr s cirou čočkou a to byla palba. Samozřejmě vše legální, správně seřízené. Šířka kuželu byla úžasná, dálky jsem skoro nepoužíval a dávalo to nějakých 1700 luxů. Teď v mondeu (byť s novyma parabolama) v bixenonu v noci trpím, v těch světlech jsou propastne rozdíly..
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
driver píše:...dneska co nemá 2 tuny, s tím rychle nejedu, protože to jsou normální vznášedla...
biTDI B8 má v papírech 1700 kilo kerb. Ale dvě kila s petflaškou ve volantu přece není rychledriver píše: Nemusím si nic zkoušet, jezdím s tím denně, dám do volantu petku a auto jede v noci stovky km po dálnici samo, mám zkušenosti s ACC několik let občasně u Audi od r14 už denodenně v Passat B8...Jezdím s tím i 210 a je to perfektní, umí to někdy řídit lépe, než člověk...
Už se na to machrování vyser. Protiřečíš si prakticky nonstop a začíná to být nezajímavé.
driver píše:Já SUV respektuji, ale vidím to úplně jinak.
Nejhorší jsou podmotorovaná auta, NEJEDOU A ŽEROU.
Hlavně že Mergl musí bejt vole v plný, ideálně Brabus, a jít otevřít z 250driver píše:Neuvěřitelný držák a pohodlnější to je než ML AMG Line co mám 2012. Ten je taky fajný ale né tak měkoučký na příčné nerovnosti. Tam je jen čtyřválec Biturbo CDI...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))