Řidiči, co to mají v ruce...

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Honza42
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: pát 27 kvě 11:47

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Honza42 »

Poučení pro všechny kdo věří, že stát a jeho bumážky a nařízení dokáží udělat svět lepší.
Dřív Céčko (nejčastěji na vojně) a potom už jen soudnost zaměstnavatele ( kdo má praxi 2 měsíce na Avii, nedostane do ruky kamion)a jezdilo se dle mého lépe.

Dnes Céčko za raketu, profesák, psychotesty,.... a prd. Ale doklady řidiče a zaměstnavatele tom, jak je všechno skvělé a v pořádku by naplnily celou skříň od shora dolů.
jerry
Letec
Příspěvky: 3345
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od jerry »

Na té Avii se začínalo, po pár letech na Liazku a rozvoz po kraji a po letech praxe šlo jít na kamion. Kamioňáci byli páni šoféři. Ale jak to udělat, když se musí převážet hory nesmyslů po Evropě křížem krážem? To co píšu není staromilství, nesmysl zůstane nesmyslem vždycky. I když se všichni tváří, že král není nahý :D
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od driver »

Podle mě to celé má v rukou stát.
Zaprvé poddimenzované silnice. D1 v dnešní době aby měla 2 pruhy, to je komedie, němci už dávno ví že tři pruhy jsou málo a do kopců jich staví pět. D1 není spojka z Liberce do Prahy, po D1 jezdí půlka evropského Tranzitu.
Zadruhé nízká minimální mzda v takovémto oboru, němci mají dané třídy a každá profese má jinou minimální mzdu, to zaručuje, že se tam člověk uživí a díky tomu taky bude mít nějakou úroveň kvality odvedené práce.
Zatřetí postihy dopraváků které nereflektují bezpečnost a i když je náznak aby tomu tak bylo, tak ale samotný dohled nad provozem to neprovádí. Když mají v oblibě výběrka na drahá telemetrická radarová zařízení a nákup vozidel, proč krucinál už nenakoupí a neprovádí měření odstupu mezi vozidly? Na to by zastavili každého druhého. Takto jedou půl hodiny po D1 a nezměří nikoho, no tak stojí na krajnici a čekají, přitom mohli mít za tu dobu 50 aut zkasírovaných za odstup a to je jen příklad. Takových přestupků je milion, nesprávné předjíždění atd...

Když si na stavbu baráku najmeš verbež, tak nemůžeš čekat dobré výsledky.

Podle mě tímto stylem se dopracujeme brzy k tomu, že ty masakry kolon nebudou dvakrát za rok když zasněží, ale dvakrát týdně, když se zadaří...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
jerry
Letec
Příspěvky: 3345
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od jerry »

Ve čtvrtek bude repete. A ze včerejška se nikdo nepoučí.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27056
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

Uvidíme. Jedu opět Brno :-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od ctrl_j »

mattonecz píše:Vcera ve zpravach byl i onboard z nakyho kamionu jak do nich leti. Vylizanec jede 90 na snehu kdyz je dohled sto metru a jeste se chlubi videem. Neuveritelny
Ten polak vyrobil sam proti sobe krasny dukaz proti schopnosti zastavit vozidlo na vzdálenost, na kterou ma rozhled.
A pricina tech dalsich karambolu bude nepochybne totozna, nicmene podstata je v tom, ze ten giganticky cirkus nevznikl vinou silnicaru, ale podobnych jedincu, kteri to hrnou na tempomat plnou parou bez ohledu na podminky.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3233
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od mattonecz »

Presne tak. Kazdy breci, ze nebylo posypano/protazeno. Ale kdyz teda neni, tak proc podle toho nejedou... Minule sem jel na cerstvym snehu, tak proste jedu do zatacky 30, mimo to, ze sem na tom projel rad.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27056
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

A co se stane tomu pšonkovi...nebo co se změní? Nic! PČR bude dál měřit rychlost nebo stát na exitu a tupě koukat. Přitom by ke prospěchu byla třeba tato činnost:
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
_sulcik_
Pan Řidič
Příspěvky: 416
Registrován: sob 05 zář 11:39

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od _sulcik_ »

driver píše:Zaprvé poddimenzované silnice. D1 v dnešní době aby měla 2 pruhy, to je komedie, němci už dávno ví že tři pruhy jsou málo a do kopců jich staví pět.
Nevím jestli jsi jel někdy v létě po německu, ale z mý zkušenosti jsou Německý dálnice mnohonásobně větší parkoviště jak naše D1 :D Neříkám že by se na D1 tři pruhy nehodili, ale myslím že tady jsou mnohem větší problémy, hlavně nedokončené dálnice, pražskej okruh apod.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Uživatelský avatar
GeneHawkins
Letec
Příspěvky: 2048
Registrován: čtv 09 srp 22:26

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od GeneHawkins »

Jedinej kamion nestojí vpravo částečně v odstavným, všechny vypíčený uprostřed...
Odpovědět