Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Nakonec, dá se tvrdit kde co. Svěděk je totiž jenom jeden. A jak se učí v právu už na střední, když dub, tak oreo
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Takove to kdyz vyjizdis z autobusove zastavky a nekouknes do zrcatka
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27041
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ti (ne)řidiči mne nepřestávají udivovat
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
náhodou to chce fištróna toto dokázat
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
https://www.novinky.cz/krimi/502642-hou ... -vozu.html
Kokotko, který stíhal oranžovou a vědomě projel na červenou s myšlenkou, že tak rychle se nikdo na zelenou nerozjede. A hups, on už tam byl někdo rozjetý...
Mimochodem, pěkně ho nahodilo na sloup. Nevim, nevim, co by na to řekla integrita tělesné schránky případného spolujezdce.
Kokotko, který stíhal oranžovou a vědomě projel na červenou s myšlenkou, že tak rychle se nikdo na zelenou nerozjede. A hups, on už tam byl někdo rozjetý...
Mimochodem, pěkně ho nahodilo na sloup. Nevim, nevim, co by na to řekla integrita tělesné schránky případného spolujezdce.
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
to byla cervena aspon vterinu. ale v praze to vidim denne
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Kdyby někdo chtěl snížit nehodovost reálně, tak by se za těch 50 let keců něco vymyslelo.
Každého z nás by napadlo z fleku deset více méně přijatelných řešení pro zlepšení situace hned z fleku.
Jenže to nikoho nepálí, aspoň se točí ekonomika, je to byznys ze všech stran a řidiči jsou spotřebitel který má právo platit a držet hubu a krok.
A to nastavení semaforů stylem ruská ruleta se zpožděním 1sec, to je téma samo o sobě
Každého z nás by napadlo z fleku deset více méně přijatelných řešení pro zlepšení situace hned z fleku.
Jenže to nikoho nepálí, aspoň se točí ekonomika, je to byznys ze všech stran a řidiči jsou spotřebitel který má právo platit a držet hubu a krok.
A to nastavení semaforů stylem ruská ruleta se zpožděním 1sec, to je téma samo o sobě
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27041
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ale prd. Podívej se na pár mých videí. Červená nikoho netankuje. Dokonce i v komentářích se objevují individua co říkají, že to je v pohodě, když nikoho neohrozí. No, jednou to nevyjde...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Vždyť to je jedno s druhým. V tom jsou super elektromobily s jejich zrychlením, ty stihnou po rozjetí na zelenou sestřelit toho, co jel ještě na oranžovou kolikrát. Hlavně návěsy, busy, ty jsou jasné.
Nejlépe to je vidět na kruháči. Zkus tam vjet s vlekem, okamžitě na tebe někdo troubí, protože se chtěl zařadit mezi tvůj vlek a Tebe.
Nejlépe to je vidět na kruháči. Zkus tam vjet s vlekem, okamžitě na tebe někdo troubí, protože se chtěl zařadit mezi tvůj vlek a Tebe.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1936
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Každý přece ví, že nejdůležitější je vždy za všech okolností - dopravních a povětrnostních podmínek - bez rozmyslu slepě dodržovat veškeré dopravní značení, a vůbec se nezabývat tím, zda někoho omezím či ohrozím, protože k tomu přece za předpokladu robotického přizpůsobení jízdy dopr. značení nikdy nemůže dojít.
Takže dojde-li například k poruše semtamfóru (stále svítící červená) před přechodem pro chodce v pátek ve večerních hodinách na málo frekventovaném úseku a k opravě dojde až v pondělí, zcela logicky tam budu sedět v toxické plechovce a čekat 3 dny na zelenou, abych se nestal zavrženíhodným kriminálníkem?
Takže dojde-li například k poruše semtamfóru (stále svítící červená) před přechodem pro chodce v pátek ve večerních hodinách na málo frekventovaném úseku a k opravě dojde až v pondělí, zcela logicky tam budu sedět v toxické plechovce a čekat 3 dny na zelenou, abych se nestal zavrženíhodným kriminálníkem?