Řidiči, co to mají v ruce...

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5470
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od M.Z. »

Jezdíme zúžení ve tmě, ve sněhu, v dešti, za slunce, v zatáčce, na rovině (i s nadměrem) a jde to normálně vpravo. kde je problém?! Pokud chce osobák předjet, ať si jede, nebudu ho šikanovat jízdou uprostřed.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2284
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Truck Daškam »

V jednom starém úseku jsem při jízdě v omezení vlítl do díry a skončil jsem přesně mezi pruhama - jet vedle mě auto, tak jsme dojeli úplně všichni

A zeptám se znova - je ten převrácenej kamion z minula málo? Za mě ne. Radši at jedou středem, než abych tam pak jak kokot stál dvě hodiny v koloně
Chápeš to?
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5470
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od M.Z. »

Vidím, že si s jedním převráceným kamionem, vystačíš na dlouho...
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27027
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

M.Z. píše:Jezdíme zúžení ve tmě, ve sněhu, v dešti, za slunce, v zatáčce, na rovině (i s nadměrem) a jde to normálně vpravo. kde je problém?! Pokud chce osobák předjet, ať si jede, nebudu ho šikanovat jízdou uprostřed.
...když už se tedy nebavíme o tom, že kamion nesmí přejet bezdůvodně tu přerušovanou čáru, protože do levého pruhu má zákaz vjezdu ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2284
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Truck Daškam »

Vidím, že si s jedním převráceným kamionem, vystačíš na dlouho...
Tak je to jeden z mála zmedializovaných případů. Třeba to jak jsem já vlétl do díry nikde nepsali (a nejspíš nás bylo víc, tak díra po mě nezmizela), ani to jak si tam spoustu řidičů usekli zrcátko o kamion...
A nemám pocit, že by to byl první případ, kdy se zcela provoz v omezení díky podobné události zcela zastavil - ale jak říkám, ne vždy se o tom někde píše, protože o zastavení provozu na 20min nikdo nebude psát článek - většina tukanců se tam vyřešila rychle


řidičBOB:
A jet nad 80 v omezení se může jo? :-)
Já moc nerozumím politice "Ty tohle nesmíš, ale tohle já můžu"

Stejně tak jako ty prskáš že můžeš jet v omezení 100, tak stejně tak on si říká že může jet v omezení středem... nebo z jakého titulu je jeden prohřešek méně závažný?
Mimochodem - podle přestupkového zákona bychom možná i zjistili, že to přejetí čáry je méně závažný prohřešek...

To, že on jede středem je benefit pro všechny, protože místo toho aby jel 70 a bez problému se udržel fakt vpravo (+ všichni za ním s šíří nad 2,2m), může valit klidně i 85, včetně těch za ním a úplně všichni.

Dle mě nejlepší řešení by bylo, že při rychlosti +/-80km/h předjíždění zakázáno v kombinaci se střídavou jízdou, cokoliv třeba pod 70km/h by bylo za povinnost jet tak, aby byly dva jízdní pruhy,,,,
Bohužel nic takovýho nejde, a stejně by to nikdo nechápal


A já teda moc po té D1 díkybohu moc nejezdím - ale i z toho mála vím, že to byl občas očistec zejména tam, kde se jelo po starém rozmláceném úseku - nejen že tam byly již zmíněné díry, ale ani okraj té silnice nebyla žádná hitparáda (kolikrát jsem v trávě viděl koleje, že tam někdo sjel).
A to se nebavím o tom, že spousty řidičú OA (což byl možná i ten případ DN) má pocit, že jim auto končí za bočním okýnkem a ze strachu z levých svodidel se předačasně vrátí trošku do pravé pruhu. Druhá skupina řidičů zase najela vedle auta - ačkoliv nemohli před něj, z důvodu že v tom pruhu prostě někdo jel - neříkám, většina to zvládá bezproblémů, ale spousta lidí u toho (bohužel) nepřemýšlí.
No, dodávky co jezdí v tom pruhu ani nezminuju...
Chápeš to?
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1387
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Předseda »

nevím teda zda je tady nějaký slovní fight, ale předjíždění kamčáka v omezení na D1: zatím co jsem tam kdy jel, tak se řidiči rozdělí na 2 tábory. Jedni by kamion rádi předjeli a počkají na místo kde ho předjedou. Druzí, ti by kamion také rádi předjeli, ale nemají na to zkušenosti a tak jsou odsouzeni se za ním táhnout :D
BTW chápu, že třeba když fouká, tak jede kamion u dělící čáry. OK. Ale ať mi netvrdí, že za třeba těch 10km nemůže imrvére uhnout tak, abych ho během pár sekund předjel.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27027
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

Truck: tobě nepřísluší posuzovat, kdo a kolik jede. Ty máš jet především tak, abys neporušoval, neomezoval a neohrožoval ostatní. Podle tvé kamioňácké logiky je také ok jezdit v levém 130 a nezařadit se? Přece nikdo nemůže jet rychleji.
A v tomto případě ze zcela debilních důvodů.
Btw: a kamion 92 jet může? …když už jsme u toho.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2284
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Truck Daškam »

řidičBOB: A tobě zase přísluší posuzovat, jak musí řidič jet, s ohledem na rozměry a povahu vozidla a nákladu?

Opět politka: Já tohle můžu, ale ty tohle ne
Chápeš to?
rhinos
Mistr volantu
Příspěvky: 757
Registrován: pát 04 bře 11:21

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od rhinos »

tak si holt priste jed prostredkem.
Ty ohlede na rozmery a povahu vozidla.
Citroen C4 GP
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2284
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Truck Daškam »

fhinos: Já prostředkem na D1 nejezdím

Ale jezdím prostředkem na spousty sil. lll. třídy - protože krajnice vypadá jak vypadá, nebo do silnice zasahují větve.
Nebo třeba na sjezdu z 5.května na Brumlovku je pravý odbočovací pruh doleva prostě úzký.
Ted je v Praze moderní kreslit jakési "cyklokoridory", kde vždy na obě strany přesahuju zrcátky
Z Ječné doprava do Sokolské odbočuji přes oba pruhy, protože odbočovat v levém mi nepřísluší a zároveň z pravého to nevyberu, abych odbočil

A můžu pokračovat
Chápeš to?
Odpovědět