Presne, ridic dodavky je predjel relativne bezpecne, na miste s rozhledem, rychle se vratil do svyho pruhu. Video z auta PCR konci ve chvili kdy se breckou klouze na auto pred sebou a nasledne cukne do protismeru kde jede auto. Takze ja budu na silnici radsi 10x za den potkavat toho ridice dodavky, nez abych potkal 1x toho ridice PCR
Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
V zákazu předjíždění, na téhle sračce a v té sračce = správně dostal flastr. Ze stop ve sněhu je jasně vidět jak se s tím pral. Bez problému to mohlo skončit nehodou. Stačilo aby tam byla vyšší vrstva břečky a v kombinaci s leknutím už se mohl točit jako kolotoč.
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ja v tom zadny drama nevidim, stopy nejsou rovny kdyz za tema autama jel a vyhlizel jestli tam je misto, ale stopy pri navratu vpravo jsou rovny jak kdyz streli. Sedet v rwd, tak si to predjizdeni asi rozmyslim, ale fwd, awd jsou v tyhle situaci v pohode, staci drzet rozumne plyn a rovne volant.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
V takové sračce jsem předjížděl nesčetněkrát, co v tom je za problém? Pokud nemá hladké gumy, tak to s ním nemůže nic udělat. A značky zákaz předjíždění, se dnes rozdávají na naprosto nesmyslných místech s krásným výhledem.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Gumy mel evidentne cerstvy, vzhledem k tomu jak rychle je objel.
Ja si vazne nemyslim, ze problem je jizda dodavky, ale spis jizda PCR.
A jak rika m.z., ze je nekde zakaz predjizdeni, jeste neznamena ze to tam neni bezpecny a naopak. Ja taky radsi predjedu tam kde dobre vidim, nez tam kde je spravna konstalace znacek.
Ja si vazne nemyslim, ze problem je jizda dodavky, ale spis jizda PCR.
A jak rika m.z., ze je nekde zakaz predjizdeni, jeste neznamena ze to tam neni bezpecny a naopak. Ja taky radsi predjedu tam kde dobre vidim, nez tam kde je spravna konstalace znacek.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27057
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
To asi nepřísluší hodnotit nám; na to mají inspekci. A pokud měl v provozu VRZ, byl na silnici za poloboha...dokud by to do někoho nefouknul
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27057
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Já bych tedy v zákazové značce nepředjížděl...když je za to zákaz.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Tak vzhledem k tomu, ze tohle jde pres spravni rizeni, tak tam video bude jiste jako dukaz. A nedokazu si predstavit, ze tam bude strihnute (=manipulace se zaznamem).
Cili povinny subjekt zaznamem nepochybne disponuje.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27057
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
jistě...a u SŘ bych si ten záznam vyžádal celý.
Na druhou stranu, oni jeli určitě minimálně pod majákem, kdy si sice musí počínat opatrně, na stranu druhou jim ostatní vozidla musí umožnit bezpečný průjezd...a na rovince ty majáky asi vidět byly dostatečně. Takže inspekce by to shodila do kopro. Ale alespoň by kluci museli sesmolit nějaké vyjádření...
Na druhou stranu, oni jeli určitě minimálně pod majákem, kdy si sice musí počínat opatrně, na stranu druhou jim ostatní vozidla musí umožnit bezpečný průjezd...a na rovince ty majáky asi vidět byly dostatečně. Takže inspekce by to shodila do kopro. Ale alespoň by kluci museli sesmolit nějaké vyjádření...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Tak z pozice zaberu vuci celnimu sklu a vysky lze dovodit, ze jeli VW Transporterem. V zaveru na tom odrazu jde i videt majaky na strese.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/