To je klidně možné. Z hlediska selského rozumu mi to z toho ale vychází to, co jsem napsal.driver píše:aikoN: Je zřejmé, že ty do té výsledné deformace Rapida uvažuješ zrychlení energii hybnost motoru Mustangu od začátku ale oba Ti píšeme, že se to tak zásadně neprojevuje.
I Mustang 2.3 by toho Rapida rozsekal totožně si myslíme.
V Kamionu máš taky motor jako kráva a roli ten motor nehraje
Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Rychlost zabíjí!
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
nj, selsky rozum. pak je to jasny. a taky je to marny, je to marny, je to marny....
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Jo, zatímco jiné názory jsou tu zcela nepochybně založeny na rozsáhlých znalostech pohybové mechaniky a deformace těles
Rychlost zabíjí!
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
to sou lidi co si myslej, ze kdyz se srazi 2 auta jedouci 100kmh, je to jako by kazde narazilo do zdi rychlosti 200kmh
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
No budeš se divit, ale jsou.aikoN píše:Jo, zatímco jiné názory jsou tu zcela nepochybně založeny na rozsáhlých znalostech pohybové mechaniky a deformace těles
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Aikon: Tak jsem se dosmál.
Mattone se vrátil z Bírfestu, že je tak mimo?
Dej si tam místo Mustanga Escalade, všechny ostatní proměnné nechej totožné, jen změň to jediné auto.
nasimuluj mi nehodu a řekni mi, jakou roli hraje velikost motoru, když to u Mustanga (Kamionu) není zřejmé, tady snad bude.
Vážně záleží na tom motoru tak zásadně?
Mattone se vrátil z Bírfestu, že je tak mimo?
Dej si tam místo Mustanga Escalade, všechny ostatní proměnné nechej totožné, jen změň to jediné auto.
nasimuluj mi nehodu a řekni mi, jakou roli hraje velikost motoru, když to u Mustanga (Kamionu) není zřejmé, tady snad bude.
Vážně záleží na tom motoru tak zásadně?
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
35sec toho videa jasně ukazuje, že se ty vozy střetly s přesazením spíše menším tak 20%? ,aikoN píše:řidič v Rapidu nepřežil, protože Rapid dostal nedeformovatelným osmiválcovým ingotem, zatímco řidič Mustangu přistál do peří, které v daných poměrech motorový prostor Rapidu představuje.
LOGICKY i když nevidíš jak to dostal Rapid, když je Mustang poškozený na šířce 40cm cca tak Rapid to nemohl chytit jinak než ZCELA TOTOŽNĚ, tedy za nebo na ten LEVÝ nosník+kolo a na A sloupek až možná logicky...
PRAVÝ nosník motoru Mustang je jen ohnutý v důsledku deformace karosérie do boku, né primárně v důsledku nárazu čelně, šlo to spíše do LEVÉHO a to ještě jen málo jen přes ocelový nárazník, tedy zcela minimálně. Většina energie šla za ten ocelový nárazník, který ale nekryje prostor za nosníkem pod světly tak, že by chránil i přední kolo! Šlo to s největší intenzitou přímo do LEVÉHO kola a na A sloupek k řidiči.
Tedy MOTOR Rapida vůbec netrefil ani se neurval, je to jen o celkové váze Mustangu a jeho deformačních zónách atd ale né o motoru.
Když to hodně přeženu, tak je to, jako by obrazně Rapida trefila Tesla S.
Zničila ho ta váha a pevnost o dvě třídy pevnějšího vozu né MOTOR, kde ho Tesla vůbec nemá a má tam prázdný úložný prostor.
Ty srážky s malým přesazením jsou nebezpečné, že někdy nestřelí bagy a hlavně slabé deformační zóny.
Toto řeši jen Volvo, které má ještě druhý nosník integrovaný do nosiče blatníku.
Ten odhazuje auto mimo A sloupek, a do A sloupku a prahu tak nic nenarazí.
Myslím, že sériově to nikdo jiný nepoužívá, jen Volvo.
Všechny oastatní auto v tomto mají smůlu.
Akorát luxusní větší prémiovky tam mají takové zesílení a deformační zónu, která to pohlcuje tak dobře, že to neohrozí ani koleno řidiče, ale to jsou auta nad 2mega, běžné auta nevím o žádném, co má nad nosníkem motoru druhý "ve tvaru radlice"
PS náprava není deformační zóna, klouby a zavěšení se urhnou i když vrazíš do patníku na ledě kolikrát sám příčně, nedejbože podélně tam vletí auto, to je jak papír.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Já si pro ilustraci zjednodušený experiment představuju spíše takhle:driver píše:Aikon: Tak jsem se dosmál.
Mattone se vrátil z Bírfestu, že je tak mimo?
Dej si tam místo Mustanga Escalade, všechny ostatní proměnné nechej totožné, jen změň to jediné auto.
nasimuluj mi nehodu a řekni mi, jakou roli hraje velikost motoru, když to u Mustanga (Kamionu) není zřejmé, tady snad bude.
Vážně záleží na tom motoru tak zásadně?
Mám dvě stejné krychle z nějakého deformovatelného materiálu, třeba z plastelíny. Přidělám na ně kolečka. Jednu nechám tak, ke druhé přidám dopředu ještě železnou krychli, dejme tomu o poloviční délce hrany. Obě vozítka pustím proti sobě a nechám srazit. Do které krychle z plastelíny se ta železná více zarazí? Do té, která jela spolu s železnou nebo do té, co jela sama? Selský rozum říká, že se více zarazí do té, co jela sama.
Rychlost zabíjí!
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
aikon nerozprava odveci, berie to akoby mustang pozostaval len z jedneho velkeho bloku zeleza vaziaceho niekolko 100kg(teda V8 motor) a ten blok bol obaleny niecim makkym, s cim nie je pevne zviazany
a teda ze pri naraze ten blok proste leti dopredu ako delova gula, nezavysle na tom co robi zvysok mustangu
predstav si to asi velky kamen(motor) zahuhlany do servitky(zvysok mustangu) ktory vrazi do okna(rapida)
tiez to bude rovnake akoby si ten kamen hodil priamo do okna
a teda ze pri naraze ten blok proste leti dopredu ako delova gula, nezavysle na tom co robi zvysok mustangu
predstav si to asi velky kamen(motor) zahuhlany do servitky(zvysok mustangu) ktory vrazi do okna(rapida)
tiez to bude rovnake akoby si ten kamen hodil priamo do okna