Řidiči, co to mají v ruce...

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
aikoN
Letec
Příspěvky: 1046
Registrován: stř 16 úno 18:32

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od aikoN »

driver píše:aikoN: Je zřejmé, že ty do té výsledné deformace Rapida uvažuješ zrychlení energii hybnost motoru Mustangu od začátku ale oba Ti píšeme, že se to tak zásadně neprojevuje.
I Mustang 2.3 by toho Rapida rozsekal totožně si myslíme.
V Kamionu máš taky motor jako kráva a roli ten motor nehraje
To je klidně možné. Z hlediska selského rozumu mi to z toho ale vychází to, co jsem napsal.
Rychlost zabíjí!
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od mmira »

nj, selsky rozum. pak je to jasny. a taky je to marny, je to marny, je to marny....
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od driver »

=))
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
aikoN
Letec
Příspěvky: 1046
Registrován: stř 16 úno 18:32

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od aikoN »

Jo, zatímco jiné názory jsou tu zcela nepochybně založeny na rozsáhlých znalostech pohybové mechaniky a deformace těles :ymhug:
Rychlost zabíjí!
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3234
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od mattonecz »

to sou lidi co si myslej, ze kdyz se srazi 2 auta jedouci 100kmh, je to jako by kazde narazilo do zdi rychlosti 200kmh :P
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od mmira »

aikoN píše:Jo, zatímco jiné názory jsou tu zcela nepochybně založeny na rozsáhlých znalostech pohybové mechaniky a deformace těles :ymhug:
No budeš se divit, ale jsou.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od driver »

Aikon: Tak jsem se dosmál.
Mattone se vrátil z Bírfestu, že je tak mimo?
Dej si tam místo Mustanga Escalade, všechny ostatní proměnné nechej totožné, jen změň to jediné auto.
nasimuluj mi nehodu a řekni mi, jakou roli hraje velikost motoru, když to u Mustanga (Kamionu) není zřejmé, tady snad bude.
Vážně záleží na tom motoru tak zásadně?
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od driver »

aikoN píše:řidič v Rapidu nepřežil, protože Rapid dostal nedeformovatelným osmiválcovým ingotem, zatímco řidič Mustangu přistál do peří, které v daných poměrech motorový prostor Rapidu představuje.
35sec toho videa jasně ukazuje, že se ty vozy střetly s přesazením spíše menším tak 20%? ,
LOGICKY i když nevidíš jak to dostal Rapid, když je Mustang poškozený na šířce 40cm cca tak Rapid to nemohl chytit jinak než ZCELA TOTOŽNĚ, tedy za nebo na ten LEVÝ nosník+kolo a na A sloupek až možná logicky...

PRAVÝ nosník motoru Mustang je jen ohnutý v důsledku deformace karosérie do boku, né primárně v důsledku nárazu čelně, šlo to spíše do LEVÉHO a to ještě jen málo jen přes ocelový nárazník, tedy zcela minimálně. Většina energie šla za ten ocelový nárazník, který ale nekryje prostor za nosníkem pod světly tak, že by chránil i přední kolo! Šlo to s největší intenzitou přímo do LEVÉHO kola a na A sloupek k řidiči.

Tedy MOTOR Rapida vůbec netrefil ani se neurval, je to jen o celkové váze Mustangu a jeho deformačních zónách atd ale né o motoru.

Když to hodně přeženu, tak je to, jako by obrazně Rapida trefila Tesla S.
Zničila ho ta váha a pevnost o dvě třídy pevnějšího vozu né MOTOR, kde ho Tesla vůbec nemá a má tam prázdný úložný prostor.

Ty srážky s malým přesazením jsou nebezpečné, že někdy nestřelí bagy a hlavně slabé deformační zóny.
Toto řeši jen Volvo, které má ještě druhý nosník integrovaný do nosiče blatníku.
Ten odhazuje auto mimo A sloupek, a do A sloupku a prahu tak nic nenarazí.
Myslím, že sériově to nikdo jiný nepoužívá, jen Volvo.
Všechny oastatní auto v tomto mají smůlu.
Akorát luxusní větší prémiovky tam mají takové zesílení a deformační zónu, která to pohlcuje tak dobře, že to neohrozí ani koleno řidiče, ale to jsou auta nad 2mega, běžné auta nevím o žádném, co má nad nosníkem motoru druhý "ve tvaru radlice"
PS náprava není deformační zóna, klouby a zavěšení se urhnou i když vrazíš do patníku na ledě kolikrát sám příčně, nedejbože podélně tam vletí auto, to je jak papír.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
aikoN
Letec
Příspěvky: 1046
Registrován: stř 16 úno 18:32

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od aikoN »

driver píše:Aikon: Tak jsem se dosmál.
Mattone se vrátil z Bírfestu, že je tak mimo?
Dej si tam místo Mustanga Escalade, všechny ostatní proměnné nechej totožné, jen změň to jediné auto.
nasimuluj mi nehodu a řekni mi, jakou roli hraje velikost motoru, když to u Mustanga (Kamionu) není zřejmé, tady snad bude.
Vážně záleží na tom motoru tak zásadně?
Já si pro ilustraci zjednodušený experiment představuju spíše takhle:

Mám dvě stejné krychle z nějakého deformovatelného materiálu, třeba z plastelíny. Přidělám na ně kolečka. Jednu nechám tak, ke druhé přidám dopředu ještě železnou krychli, dejme tomu o poloviční délce hrany. Obě vozítka pustím proti sobě a nechám srazit. Do které krychle z plastelíny se ta železná více zarazí? Do té, která jela spolu s železnou nebo do té, co jela sama? Selský rozum říká, že se více zarazí do té, co jela sama.
Rychlost zabíjí!
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1533
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od abgx1 »

aikon nerozprava odveci, berie to akoby mustang pozostaval len z jedneho velkeho bloku zeleza vaziaceho niekolko 100kg(teda V8 motor) a ten blok bol obaleny niecim makkym, s cim nie je pevne zviazany

a teda ze pri naraze ten blok proste leti dopredu ako delova gula, nezavysle na tom co robi zvysok mustangu

predstav si to asi velky kamen(motor) zahuhlany do servitky(zvysok mustangu) ktory vrazi do okna(rapida)
tiez to bude rovnake akoby si ten kamen hodil priamo do okna
Odpovědět