Stránka 296 z 330

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: pát 05 lis 12:25
od Brus
pavproch píše: pát 05 lis 08:54
pavproch píše: stř 03 lis 14:07 Ještě sem v (cyklo-bordelu v) garáži/dílně neska (při hledání řetázky) našel:

Nový, nepoužitý, v originál balení (krabice je ale mírně natržená) MTB 29" plášť Schwalbe Racing Ralph (29x 2,25", 57-622) - keflarová patka, celočerný.

Mně je naprd, já jezdím pláště 2,1". Kdyby ho někdo chtěl, navrhněte cenu, kuntakt tady skrz SZ.
Prodáno.

@honziss: Dík, já to fčera nechal (křivé) pod tlakem (ca 3-4 atm), uvidím neska odpoledne (mám v plánu si stím "hrát")
já jsem to teda nikdy nemusel udělat, když jsem to pořádně nafouknul tak si to nakonec vždycky sedlo, ale vím, že v případě, že nechce, tak se to normálně jarovou vodou trochu namokří

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: pát 05 lis 15:19
od pavproch
honziss píše: čtv 04 lis 19:29 Nafoukni to na max tlak, nech to pres noc a on docvakne.
pavproch píše: pát 05 lis 08:54 Dík, já to fčera nechal (křivé) pod tlakem (ca 3-4 atm), uvidím neska odpoledne (mám v plánu si stím "hrát")
Ty jo, bingo! Ono se to opravdu samo (bez mého přispění) od fčerejška srovnalo, už ten přední plášť jde krásně rovně bez házení.

Takže to mám bez práce (a vztekání se), hezky!

Takže du vymýšlet, kam zítra ráno (má mrznout, no, to zas bude kosa na prstíky u nohou).

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: pát 05 lis 21:19
od honziss
Ja to delam tak, ze to nejdriv fouknu na max bez mlika, kdyz to utece, tak na max s mlikem a necham to tak do prvni vyjizdky, jen s tim obcas zatocim a upustim az pred jizdou.

Vyssi tlak dostane mliko vsude a pak to i v case min ztraci.

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: sob 06 lis 12:59
od pavproch
Jo, opravdu si to sedlo, přední plášť neska při výletu šel krásně rovně (točil sem nohama skoro 3 hodiny = celou dobu na něj čuměl). Já to dělám podobně: nasadím (nový) plášť, nafouknu bez mlíka trochu (málo - jen aby chytil tvar), promačkám/usadím patky po celém obvodu, nafouknu na max bez mlíka (aby si to s lupání/práskáním pokud možno sedlo všude), vypustím, vyndám jádro ventilku (používám galuskové), naliju mlíko, nafouknu na max a protočím.

Jo, nato sem už taky přišel, že tubeless (i s pořádně rozlitým mlíkem) = časem se přeci jenom trochu tlak ztrácí, je třeba (circa co 14 dní) dofukovat - jezdím něco okolo 2,7-3 atm.

Neska zase pěkný výlet, mělo mrznout a nemrzlo (+1), sice sem neska neměl technicky zdatný den (furt mě to shazovalo v protikopci), ale i tak semi to líbilo, ke konci ale byla už fest kosa na prstíky u nohou. Zítra (dyž zdraví a počasí dovolí) budu točit nohama (v kose, opět slibujou mráz) zas.

Jo, a dyž už mám nové přední kolo (vše je ok, přední kolo správně předně-koluje) s novým pláštěm (zase Schwalbe Thunder Burt 2,1"), taxem i dozadu dal nový plášť (Ritchey Z-Max , tentokráte Shield 2,1") - obojí to podle popisu i vzhledu (poměrně jemný vzorek) nejsou pláště do hlubokých bahnitých sraček, tak uvidím, jaké v podzimních klouzavých/mokrých podmínkách budou (a esli toho nebudu litovat).

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: ned 07 lis 12:44
od pavproch
Neska sem zase točil nohama, očekával sem mráz a bylo naopak (nezvykle) těpleji. I tak ale sopel u nosu byl. Kéžby to takle příznivě pro (pod-zimní) bajkování vydrželo co nejdýl.

Pěkná trasa nahoru/dolů/doprava/doleva masivem Radhoště, aji s neplánovanou bushwhacking gr.3 vložkou (sem se nějak netrefil, taxem musel 250m/50 výškových tlačit a přenášet bajka vysokou trowou mezi smrčkama a bučkama).

První pocity ze zadního Shield Zmaxu jsou veskrze pozitivní - na tvrdém (asfalt + jemný šotol) má výrazně menší valivý odpor, v šotolu a na šutrech docela drží, to málo bahna, co sem neska potkal taky zvládnul dobře. Vypadá to na nadějnou inovaci (původní Zmax už totiž není k sehnání i dyž jeden doma ještě v rezervě/skladu mám).

Přední (taky nový) Thunder Burt taky příjemně překvapil - výrazně líp drží na šutrech/šotolu, buď je to tím, že má "neojetý vzorek" nebo nějak vylepšili gumovou směs na něm použitou.

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: pon 08 lis 12:02
od honziss
Add bezduse - osvedcila se mi standardni tesa kobercova paska v siri 25 mm. Je tenci, lehci, v cene za m prakticky zadarmo a funguje mi i v jedne vrstve.

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: pon 08 lis 12:14
od pavproch
Tubeless pásku sem (naštěstí) nikdy řešit nemusel, mám ráfky Mavic Crossmaxx, které se už z výroby dodávají zalepené (tubeless ready) nějakou páskou, co vypadá jak hliník (opravdu to skoro nejde rozeznat). No, a to nové přední kolo je Crossmax SL, kde je to snad (podle popisu, nestudoval sem ten ráfek = při montáži pneu sem se zapoměl podívat) Alu vložka místo pásky.

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: úte 09 lis 14:34
od pavproch
Nekupovali ste někdo v poslední době OEM brzdové destičky Shimano? Já do svých brzd je používám (G03S resin) a doposud vše, co sem kde kde objednal, tak mi vždycky přišly zabalené v OEM Shimano balení:
Obrázek
Tentokráte mi ale přišly zabalené jen v igelitovém pytlíku. Vylisovaný nápis Shimano i G03S mají, ty desky, materiál i provedení vypadají na první/druhý i třetí pohled identicky s předchozíma, co ale ten obal?

Stal sem se obětí čínského fejku nebo i na Shimano dolehl taky nedostatek obalových materiálů (kdesyk se tu o tom spalo)?

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: úte 09 lis 14:55
od Vrooom
Spis mas OEM desky, docela dost cyklo materialu se tak prodava.

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: úte 09 lis 18:35
od pavproch
Kuju, i na OF.cz a bikeforum.cz jsem dostal podobné (povzbudivé) názory. Až je dám na bajka, podle tohojak budou brzdit/(ne)pískat uvidím, esli jsou fejk nebo OEM.