Cyklistické vlákno

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16288
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

Mně omejou.... ~x(

Přehazovačka poštelovaná - sem udělal krátký a radikální proces - odpojil sem lanko a provedl komplet nastavení (dorazové šrouby, lanko atd) jako kdybych dával nový šaltr. A chodí... zdáse .... uvidíme zítra.

A přitom sem přišel na průser....
pavproch píše: Rozebrat sem quli provlečení brzdové hadice musel: ..... kliky a střed dolů ....
A před chvílí sem zjistil, že sem neska na výletě ztratil krytku na pravé klice... přitom ta krytka tam je (myslím) nedemontovatelná / nesundatelná...
xx1.jpg
Du gůglit, esli sa to dá někde koupit... esli to chápu strojařsky správně, tak ta krytka tam je proto aby šla klika vůbec sundat (imbusem č 8) ze středu.... mně opravdu drbne....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
rejdy
Autoškolák
Příspěvky: 52
Registrován: ned 17 srp 17:59

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od rejdy »

pavproch píše:Vadí mi ale to brnění do vidle .
Tohle mi pomohl vyřešit kotouč SRAM Centerline - taky Reba, brzdy tedy "jenom" SLX 7000.
e36 328i coupe
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16288
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

Jo, na ten Centerline sem taky koukal, ale nakonec sem zvolil Formula One - už je na předním kole bajku, na zadním nechám ten Ashima type 9. Jo, kotouče už sou připevněné do náb pomocí 2x 6 tiťaňových šroubků M5, zalepených loktajtem.

Fčíl ňa séře (a to tak že velmi) ta ztracená krytka.

EDIT: ...a to tak, že váhám, esli vůbec zítra ráno jet na výlet (bez krytky). Chjo no, tosem to dopracoval...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16288
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

Díky radě na bike-forum už nalezeno, co hledám (Sram Crank Arm Bolt Kit BB30), objednáno. Doufám, že to bude pasovat a zalepím tam tu krytku Loctitem (prý měla být zalepená z výroby, asi nebyla nebo byla, ale blbě.)

EDIT: A tu díru po krytce přelepím páskou (aby sem tam zbytečně nedostalo bahno aj. bovdel) a zítra ráno pojedu zase na výlet (= bez krytky). Na funkci klik (při jízdě) by ta chybějící krytka vliv mít neměla, aspoň si myslím…
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od ExFun »

K těm kotoučům. Asi od půlky https://youtu.be/CAsyKsolNVQ
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16288
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

Díky za odkaz.

Neska ráno sem kupodivu stal extra brzo i bez buďyku a v sedum už kroutil nohama proti kopcu (stejně jako včera, vlhko ale chladnavo), dyž sem v deset přijel z výletu, tak už zase byl hicžebychsepic.

Neska se mi šlapalo dobře, tělo sa moc nebránilo pohybu, takže fajny výlet - a dokonce sem (po 20-ti letech bajkingu tady okolo chalupy) zase našel něco nového, zajímavý traverz pod hřebenem ze Soláně dál na východ), o kterém sem doposud neměl ani tucha. A přitem sem tam uviděl něco, co sem ešče neviděl - tady v Beskydech semtam člověk zakopne o velké mraveniště, ale tohle teda bylo tak óbr, že mi spadla čelist (beze srandy, to byla hromada jako když plně naložená tatrovka vysype kopu písku, odhadem 10 kubíků jehličí).

A pozitivum je/bylo, že sem fčera tu rozštelovanou přehazovačku nastavil správně, neska celý výlet chodila (nahoru i dolů) jak chodit má. Čuli ani patka kopnutá není. Uffff.

Negativum je, že.... celé "radikální" řešení pískající zadní brzdy (výměna Deore za XTR) bylo (z hledika pískání) k ničemu - už zase si na výletě (po průjezdu mokrou trowou) zadní zařvala a po výletě, dyž sem bajka umyl hadicou, tak při pojíždění okolo chalupy řvala zase jak divá. Chjo no. Hned sem kontroloval upevnění držáku pod třmenem - je na fest, tam ten pískající pes taky zakopaný není. To teda ešče bude potrat přijít teda na to, co je na bajku/rámu/uložení zadního třmenu špatně, že řve (v třmenu / brzdě / kotouči problém není, to už vím) a proč loni celou sezonu a letos začátek sezony zadní brzda byla zticha, řvát začala až v někdy letos v qětenci, bez zjevného důvodu. No, aspoň sem si udělal radost a mám "top hi-tech" brzdy s lineárním nástupem a ušetřeným páru gramama na váze, no.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16288
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

Tak. Neska třetí den po sobě brzké stanutí a kroucení nohama proti kopci a to je (v tych hicoch) tak max, co tělo ešče snese. Čím sem starší (a po nemoci), tím víc mě ty letní vedra ničí. Mám dost, na konci výletu už sem mlel "prázdnou slámu" (a to byl neska "měkčí" výlet, ani raz sem nemusel šaltrovat 26/50z)

Neska zadní brzda celý výlet dala pokoj, byl klid, asi proto že po snad měsíci zase "suchý" / nebahnitý / bez mokré trávy výlet = bez mytí bajku po výletě.
Ještě mě napadlo, že asi vyndám ty 2 šrouby, kterýma je přitažen do rámu (dotažené sice nafest, ale „nasucho“) adaptér flat/post pod třmenem a našroubuju je tam zpět s lepidlem na závity.

Dyž sem ještě před sedmou křižoval cestu na Pustevny (už docela vysoko nad Skokanem), tak proti mně po ní sfištěl dolů z Pusteven jeden pumpičkář silniční, ty jo, to musel vyjíždět z Ráztoky v šest / před šestou.... asi se taky snažil vyhnout hicu.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16288
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

Potřebuju se těch kyklo-bebechů střepat, úprava cen.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Kavis
Mistr volantu
Příspěvky: 589
Registrován: čtv 10 říj 10:49

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od Kavis »

Dneska sem vyzvednul kotouce slx nakonec oba, adapter na predni kotouc 180mm, olivy a trny a dosla karbonova sedlovka. Ale v tom hicu na to kaslu. Prehodim to nekdy az bude hnusne. Stejne beru starsiho smradocha a zitra po sichte jedem jeste s dvema kamaradama a jejich smradochama do patku na apaluchu. Ale jsem na to zvedavy, jestli poznam rozdil po apgrejdu.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2798
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od jarka »

Moje bezdušová odysea má další pokračování. Pořídil jsem už opravdové bezdušové ráfky (Fulcrum Racing 6 DB C17 - i s novýma kotoučema, bo centerlock) a vypadalo to nadějně, gumy valily, mlíko neteklo a zdálo se to cajk. Jen se mi na zadní gumě (Maxxis Velocita AR 700x40C EXO TR) udělaly v plášťi dvě boule, když jsem nechal stát kolo půl hoďky na slunci - přímo v běhounu!!! Tak jsem hledal nástupce a vybral jsem Tufo Gravel Speedero 700x40C. Obrovský TPI na běhounu i v bočnici, tak snad to už bude držet. Ty Tufa mě příjemně překvapily, z kopce to valí jak ty slickové Maxxisi, navzdory vzorku. Pecka :) - na chvilku si dovolím být opatrně spokojenej. Takhle mu to teď sluší :) :
Obrázek
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Odpovědět