Stránka 221 z 330

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: čtv 11 čer 10:44
od honziss
Objednano, prijde v srpnu B-)

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: čtv 11 čer 21:33
od Brus
PP: sram dnes predstavil kazetu 10-52

A taky jsem se docetl ze by byla varianta 38-(10-50) v elektrice, to budu mit na dalsim kole.. jestli nejake bude :)

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: pát 12 čer 08:27
od VPcz
Zajímalo by mě jak dlouho vydrží móda jednopřevodníků. Pro profi využití kde na mtb se přehazují placky podle profilu OK, ale na to domácí žvejkání mi přijde stále ideál 2x - 3x převodník :).

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: pát 12 čer 09:13
od HondaMan
XC mám stále na Shimano XT 3x10 a fatbike na cikánské kombinaci 30T klik; čínské kazetě 11- 46 a M6000 přehazovačce.

Jakmile půjde koupit nová M5100 s rozsahem 11-51 tak jde i na XCčko. Dopředu 32T placku a nic mi nebude chybět. Pokud se to osvědčí, tak jde M5100 i na fatbike.

A to se pořád bavíme o relativně kompromisních sadách na starý ořech..

S kazetou 9 - 52T máš rozsah 577% co potřebuješ více?
https://www.bike24.com/p2317186.html?q=Cassette%209-52T

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: pát 12 čer 09:20
od Lachende Bestien
VPcz píše:Zajímalo by mě jak dlouho vydrží móda jednopřevodníků. Pro profi využití kde na mtb se přehazují placky podle profilu OK, ale na to domácí žvejkání mi přijde stále ideál 2x - 3x převodník :).
Když vás pálí prachy v kapse, kupováním podobných módních výstřelků se lze celkem účinně zchladit. ;)
Pro závodníky/hltače km a třeba sjezdové adrenalinové feťáky to smysl asi má, obecně je to ale spíš projev velmi účinné reKLAMní manipulace.
Btw. jeden pán povídal, že u relativně dost drahých zadních kazet nelze vyměnit jednotlivé kolečko, když se třeba jedno nejpoužívanější více ohobluje. Je to pravda?

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: pát 12 čer 09:40
od honziss
Ale houby! Jednoprevodnik je funkcni a elegantni reseni, ktery zjednodusuje celej pohon a jeho prevodovy rozsah vyhovi 99% uzivatelum na mtb. Mam kolem sebe spousty lidi co jezdej na kole, s ruznym zamerenim a neznam nikoho kdo by se vracel zpatky na 2 placku..

Add kazeta - vetsina modernich kazet je nerozebiratelna. Ale kdyz pravidelne kontrolujes a menis retez, tak ji neznicis.

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: pát 12 čer 09:47
od jarka
Myslím, že pokud si člověk spočítá co jezdí a co používá, tak si může celkem jednoduše zjistit jestli mu dostupné řešení pomocí 1x10-12 vyhoví nebo ne. Já třeba vím, že při mých jízdách bych nikdy lehčí převod než 2,5m nepoužil... A jak píše honziss, nejlepší na tom je to zjednodušení.

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: pát 12 čer 09:50
od honziss
Aktualne jezdim 32/9-46 na 27.5 kolech a funguje to jak v uplnech stojkach kde spis dojedu na grip zadniho kola/teziste, tak se s tim da slapat jeste kolem 40km/h. Krom silnicaru bydlicich v alpach to musi stacit snad kazdymu :D

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: pát 12 čer 10:06
od VPcz
Lachende Bestien píše:
VPcz píše:Zajímalo by mě jak dlouho vydrží móda jednopřevodníků. Pro profi využití kde na mtb se přehazují placky podle profilu OK, ale na to domácí žvejkání mi přijde stále ideál 2x - 3x převodník :).
Když vás pálí prachy v kapse, kupováním podobných módních výstřelků se lze celkem účinně zchladit. ;)
Pro závodníky/hltače km a třeba sjezdové adrenalinové feťáky to smysl asi má, obecně je to ale spíš projev velmi účinné reKLAMní manipulace.
Btw. jeden pán povídal, že u relativně dost drahých zadních kazet nelze vyměnit jednotlivé kolečko, když se třeba jedno nejpoužívanější více ohobluje. Je to pravda?
Vidím to podobně :D

ale nemám nic proti pokud to někomu vyhovuje aje spokojený... ovšem má to i dost nevýhod

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: pát 12 čer 10:13
od VPcz
Silnici tu někdo jezdí?