Cyklistické vlákno

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvekod pavproch » ned 04 srp 11:21

Brus píše:
pavproch píše:
Btw, kdysik minulý týden o tym (bez nějakých velkých vykřičníků) mluvili ve zprávách na čété1 že ve srovnání 2019 vs 2018 je letos o 300% víc smrťáků na bicyklech a to z důvodu: důchodce + elektrobajk 8-x


Takze 2018 3ks a 2019 9ks? :)


4/16
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 12519
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + (budoucí) 3er, obé N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvekod Honza42 » ned 04 srp 11:24

Dělat z malých čísel statistiku či nějaké závěry je hloupost.
Honza42
Mistr volantu
 
Příspěvky: 969
Registrován: pát 27 kvě 11:47

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvekod Stepan » ned 04 srp 11:28

jerry: já to beru jako dopravní prostředek, nikolik sportovní náčiní. Pár kolegů, co jezdilo do práce na kole, jsem už v open officu měl. Řezal bych to tyčí. :D
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3056
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvekod řidičBOB » ned 04 srp 11:52

M.Z. To je jednoduché. Pod pojmem sport si lze představit cokoliv. Když jdu na kolo sportovat, tak proto, abych spaloval tuky. K tomu potřebuji správnou tepovku. Já mám kolem sebe jenom kopce. Čili tepovka úplně mimo. Proto mám elektrokolo, abych si přidal tolik, aby se mi tepovka držela v oblasti spalování. A ne, abyh nahoře hledal srdce a plíce. Tam to pak vypnu a jedu si svou.
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 20549
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvekod Honza42 » ned 04 srp 13:43

Na kole udržet tepovku nízko je skoro nemožné. Jsem taky z kopečků a vracel jsem se s průměry kolem 145, což bylo vzhledem k věku 95% cesty v režimu "smrt je blízko".
Tak možná vzít kolo do Itálie a jezdit dokola kolem Gardy, to pak jo.
Tak jako tak mi elektrokolo do domu nesmí, to si koupím rovnou motorku.
Honza42
Mistr volantu
 
Příspěvky: 969
Registrován: pát 27 kvě 11:47

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvekod řidičBOB » ned 04 srp 15:35

Kolem Gardy to moc nejde, pokud se nechceš motat v hustém provozu :-(
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 20549
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvekod Honza42 » ned 04 srp 16:12

To musíš v září-říjnu.
Honza42
Mistr volantu
 
Příspěvky: 969
Registrován: pát 27 kvě 11:47

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvekod jerry » ned 04 srp 17:23

Na Gardě se jezdí do kopců okolo. Třeba Passo Tremalzo z Rivy (převýšení 2000 metrů) ;) Okolo jezera je to běs v automobilovém provozu. A to i na podzim. Ale na pohodové ježdění bez elektriky není třeba do ciziny. Bývalý vojenský prostor Ralsko je moc pěkný :)
Staré dobré časy automobilismu už byly, jen my byli na špatné straně železné opony
jerry
Letec
 
Příspěvky: 1674
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvekod Vrooom » ned 04 srp 18:27

Dneska Lysá hora, musím říct, že mě to dolů po šutrech bavilo :-) ... Akorát jsem 2x zmoknul, a jednou teda fest, ale sjezdík v potůčku byl fajn :-)

Ad kolo, já mám poměrně netradiční kolo, tak si lidi myslí, že to je elektrokolo, už jsem si zvykl na poznamky "jo na elektrokole se mu to jede" :-D
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
 
Příspěvky: 1836
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvekod driver » pon 05 srp 08:24

Honza42 píše:Na kole udržet tepovku nízko je skoro nemožné. Jsem taky z kopečků a vracel jsem se s průměry kolem 145, což bylo vzhledem k věku 95% cesty v režimu "smrt je blízko".
Tak možná vzít kolo do Itálie a jezdit dokola kolem Gardy, to pak jo.
Tak jako tak mi elektrokolo do domu nesmí, to si koupím rovnou motorku.


Všechno jde, Bob to dokonale vysvětlil, je to jen otázkou jak precizně dovedeš sledovat a tep a měnit si zátěž na ideální v kombinaci se správně zvolenou rychlostí, abys tep měl tam, kde má být a vždy tu pomoc můžeš vypnout, to je základ.

Vysoký tep není nebezpečný automaticky pro dříve narozené.
Kdo má trénované srdce, životosprávu a celkově je fit, tak nemusí vůbec řešit výšku tepu a limituje ho jen kapacita plic, a dostává se denně běžně nad 145 úplně hravě. Naproti tomu infarkt může mít někdo kdo se nehýbe i ve 30ti a někdo v 60ti no problem i při maratonech.

Elektrokolo může tam, kde moto nesmí, viz příroda, ono taky jezdit po jedničkách je o hubu, celé to je postavené jinak, nediferencoval bych to takto, to je jako auto vs moto moto vs skůtr, kolo vs elektrokolo a ideální je mít vše, vždycky se to někam hodí :))

Akorát já víc než abych hlídal tepovku mám rád adrenalin a pořádnou zátěž.
Je to dobré pro kondici a pořádný záhul už se dneska dá zažít jen na horách nebo v menším převýšení na kolech stylu Fatboy na kterých si pořádně mákneš
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
driver
Letec
 
Příspěvky: 1463
Registrován: čtv 24 zář 14:50

PředchozíDalší

Zpět na Ze života za volantem

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník