Stránka 157 z 330

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: úte 20 čer 18:04
od pavproch
Může být, je to sice šimano, ale jen SLX.... sem koukal na konstrukci teho 11-kola a je úplně postavená na hlavu - mezi 8 a 9 kolečkem (tj velkýma) je normálně fuga .... dřívější 7-8-9-10 kola na tom byly líp, větší kolca se mezi sebou navzájem držely v pozici pomocí hliníkového "spidera" na kterém byly našroubované/nanýtované.... chjo no, inovace....

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: úte 20 čer 18:35
od jerry
Není jeden z Murphyho zákonů něco v tom smyslu, že každá změna vede nevyhnutně k horšímu? :D

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: úte 20 čer 19:02
od Vrooom
Sram 11 by mel byt blbuvzdornejsi, aspon ja s tim problem nemam a chodi to famozne :x

A 11 je uz out, ted leti 12 speed :-D
pavproch píše:Může být, je to sice šimano, ale jen SLX.... sem koukal na konstrukci teho 11-kola a je úplně postavená na hlavu - mezi 8 a 9 kolečkem (tj velkýma) je normálně fuga .... dřívější 7-8-9-10 kola na tom byly líp, větší kolca se mezi sebou navzájem držely v pozici pomocí hliníkového "spidera" na kterém byly našroubované/nanýtované.... chjo no, inovace....
No treba tahle 11 kde je prvnich 10 pastorku z jednoho kusu je takove strojarske porno :-D, ale neni to zrovna zakladni model kazety :-) ...
https://dirtmountainbike.com/news/the-s ... train.html
Obrázek

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: úte 20 čer 21:14
od Brus
pavproch píše:Já sem dobře věděl, že.... sa to spíš dřív než později rozesere.... 11-kolo na juniorově bajku, teda spíš přehazovačka na ňom.... ujel na tom pár desítek, možná sto km a začalo mu to "žvatlat" na horních 5 nebo 6-ti kolečkách.... ty woe, to byl potrat to seštelovat, tam se doslova hraje na setiny ne-li tisícíny milimetru nastavení.... zlaté dobré 7-mi či 8-mi kolo.... to bylo trotlfest, bodenfest, idiotensichr.... i desetikolo na mojem bajku se šteluje mohem líp a jednodušeji.... chjo no, (nechtěnými, nevítanými) inovacemi ke zmaru!
To je divne. Postupoval jsi podle navodu pri serizovani? Pokud funguje razeni 3 nejmensich, tak vrch uz mi vzdycky chodil bez problemu.

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: úte 20 čer 21:36
od jerry
jerry píše:Není jeden z Murphyho zákonů něco v tom smyslu, že každá změna vede nevyhnutně k horšímu? :D
Ale teď vážně. Na neseřiditelnost přehazovačky může mít vliv i třeba jen mírně ohnutá patka. Nebo váznoucí lanko v bowdenu.

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: stř 21 čer 06:12
od honziss
jerry píše:
jerry píše:Není jeden z Murphyho zákonů něco v tom smyslu, že každá změna vede nevyhnutně k horšímu? :D
Ale teď vážně. Na neseřiditelnost přehazovačky může mít vliv i třeba jen mírně ohnutá patka. Nebo váznoucí lanko v bowdenu.
Odpojit lanko z pacek, vyzkouset jak chodi lanko v bowdenu, zkontrolovat patku a jestli je raminko prehazky uplne rovne. Obcas za to muze taky nevhodne namazanej retez, kterej ma tendenci se lepit, takze sundat, vyprat, ususit a lehce maznout nakym "suchym" mazadlem na retez.

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: stř 21 čer 06:12
od Brus
Na novem kole to lanko snad bude ok, ale patka je velmi dobra pripominka

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: stř 21 čer 06:39
od pavproch
chlopi, dík za dobře míněné rady.... já ale na bajku začal jezdit už před sametem a celou dobu si ho servisuju sám, takže už ledacos vím a znám.... čili po těch trivialitách, o kterých píšete sem šel jako první.... nic, patka není yebnutá, lanko dobrý.... ten řetěz je máznutej lepidlem ještě z výroby, dyž to bude žvatlat dál (znova) tak ho umeju v benzínu (+ 11kolo, kladky přehazovačky atd...

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: stř 21 čer 07:39
od honziss
Jeste me napada blba kompatibilita prehazka/kazeta/retez. Ne vsechno se vsim funguje optimalne a vyrobci kol vetsinou davaj jako nejlepsi komponent prehazku, protoze to dobre vypada v katalogu. Jinak SLX sice neni zadnej hi-end, ale 2016 sadu jsem si vyzkousel na pujcenym kole a slapalo to jak svycarsky hodinky, az jsem si rikal k cemu ty vyssi sady jsou.

Re: Cyklistické vlákno

Napsal: stř 21 čer 07:47
od pavproch
kompatibilita mě taky napadla.... dyž to bude zlobit dál, tak jednotlivé části podrobím podrobnému studiu originality....