Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Jo, dodatek - všechno zlé (horko) je k něčemu dobré - neska poprvé po snad dvou měsících sem nemusel po návratu z výletu mejt bajka hadicou s třískou.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Tak jo, (snad) vše potřebné na tubeless mám v prackách, zítra pojedu do práce na bajku a paxi s ním budu "hrát". Už sem ale myslel, že mě střelí, i dyž sem chlapům říkal, ať nevypínají kompresorovou stanici, tak ji vypnuli a já nevěděl, jak ji zapnout. Ale nakonec se povedlo, no....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Nebyla teď nějaká výzva k páchání sebevražd na kolech? Když pominu očividně ožralýho dědka s kárkou přivázanou k sedlu, tak většina cyklistů co jsem potal v posledních dnech jela:
neosvětlená za šera/tmy
bez helmy
ve špičce po 4 proudé silnici
neosvětlená za šera/tmy
bez helmy
ve špičce po 4 proudé silnici
2.9T RWD
Re: Cyklistické vlákno
A ještě jeden: koupil jsem si na kolo dětskou sedačku:
Je to naprostá pecka. Špunt se drží řidítek, učí se držet rovnováhu a neskutečně ho to baví.
Jen je to teda dřina. Fatbike, špunt, sedačka a má maličkost nebudeme daleko od 130 kg, tak si do kopců trochu zafuním
Je to naprostá pecka. Špunt se drží řidítek, učí se držet rovnováhu a neskutečně ho to baví.
Jen je to teda dřina. Fatbike, špunt, sedačka a má maličkost nebudeme daleko od 130 kg, tak si do kopců trochu zafuním
2.9T RWD
Re: Cyklistické vlákno
Ref "naložený" bajk: si vzpomínám dyž sme s drahou 3/4 jezdili po CZ na bajku natěžko (ona nalehko, já tahal naložený přívěsný vozík za bajka - stan, spacáky, karimatky, oblečení, žrádlo, dílna atd). tak
a) to srovnávalo výkonnostní hendikep
b) z kopce to ubrzdit byla fuška, dyž sem brzdil moc, tak to s bajkem smýkalo jaxfiň
a) to srovnávalo výkonnostní hendikep
b) z kopce to ubrzdit byla fuška, dyž sem brzdil moc, tak to s bajkem smýkalo jaxfiň
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Technická zvídavá:
Po cca 1 a půl roce provozování kabroňovýho (lakovanýho) bajka a půlroce kabroňových (nelakovaných) dílů na něm sem přišel nato, že když byly díly nové, byly prostě černé, fčíl po půlroce, x mytích bajka a y hodinách na slunku (UV) na těch nelakovaných kabroňových dílech začíná být (speciálně na slunku ie ostrém světle) vidět struktura kabroňových vláken.
Probudil se ve mně technik lenivý gůglit a stahující gatě už daleko před brodem, taxe ptám tady: Je možné že kabroňové díly (a potažmo i rám bajku chráněný lakem) "provozem" nějak stárnou (voda, vítr, UV = degradace pojiva mezi kabrňovýma vláknama = degradace vlastností / pevnosti atd?
Po cca 1 a půl roce provozování kabroňovýho (lakovanýho) bajka a půlroce kabroňových (nelakovaných) dílů na něm sem přišel nato, že když byly díly nové, byly prostě černé, fčíl po půlroce, x mytích bajka a y hodinách na slunku (UV) na těch nelakovaných kabroňových dílech začíná být (speciálně na slunku ie ostrém světle) vidět struktura kabroňových vláken.
Probudil se ve mně technik lenivý gůglit a stahující gatě už daleko před brodem, taxe ptám tady: Je možné že kabroňové díly (a potažmo i rám bajku chráněný lakem) "provozem" nějak stárnou (voda, vítr, UV = degradace pojiva mezi kabrňovýma vláknama = degradace vlastností / pevnosti atd?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Taxem nakonec trochu surfil a jako obvykle, (moje) panika byla z velké části zbytečná....
Uffff.
Uffff.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Taxem tubeless, tada bajk je tubeless.
Mám ale v hlavě pěknou paniku z ventilků, jak "fórově" tam drží (mechanicky i tlak vzduchu) - koupil sem na doporučení ty iiSuper (s round základnou a gumovou obsázkou/těsněním) a zadní se mi při montáži podařilo prstem svlíct z těsnění a protlačit skrz ráfek. Tlak v pneu prozatím drží, budu se muset halt naučit žít / bajkovat s tou nejistotou... když to bude dobré (= dojedu až dom) z prvního, druhého.... padesátého výletu, taxi třeba zvyknu.
A přední (doposud šišatě nasazená) guma je už zase na ráfku pěkně rovně, halt 8bar tomu pomohlo - "prásk" a patka pláště byla tam, kde má být.
Btw, píšou že hned pro napuštění mlíka se to má projet, aby se rozlilo po celém povrchu pláštů zevnitř, taxem s tím jezdil po dvoře firmy a řekl bych (= sem si skoro jistý), že pláště vydávají při valení (nejen) po betonu jinak šustivý zvuk než vydávaly s dušama uvnitř.
Mám ale v hlavě pěknou paniku z ventilků, jak "fórově" tam drží (mechanicky i tlak vzduchu) - koupil sem na doporučení ty iiSuper (s round základnou a gumovou obsázkou/těsněním) a zadní se mi při montáži podařilo prstem svlíct z těsnění a protlačit skrz ráfek. Tlak v pneu prozatím drží, budu se muset halt naučit žít / bajkovat s tou nejistotou... když to bude dobré (= dojedu až dom) z prvního, druhého.... padesátého výletu, taxi třeba zvyknu.
A přední (doposud šišatě nasazená) guma je už zase na ráfku pěkně rovně, halt 8bar tomu pomohlo - "prásk" a patka pláště byla tam, kde má být.
Btw, píšou že hned pro napuštění mlíka se to má projet, aby se rozlilo po celém povrchu pláštů zevnitř, taxem s tím jezdil po dvoře firmy a řekl bych (= sem si skoro jistý), že pláště vydávají při valení (nejen) po betonu jinak šustivý zvuk než vydávaly s dušama uvnitř.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Btw, otázka na opravdu znalé kyklisty:
Už po cca roce a půl používání (ca 50 dvou až čytřhodiných výletů) je "načatá" (vydřená - je to vidět těsně nad tím Titanovým sedlovým drátem) kůže na sedle Selle Italia Lite Flite - nechat to tak, nebo něčím napatlat? (krém na boty?, sekunďák?)
Neska ty věci fuckt nic nevydrží.....
Už po cca roce a půl používání (ca 50 dvou až čytřhodiných výletů) je "načatá" (vydřená - je to vidět těsně nad tím Titanovým sedlovým drátem) kůže na sedle Selle Italia Lite Flite - nechat to tak, nebo něčím napatlat? (krém na boty?, sekunďák?)
Neska ty věci fuckt nic nevydrží.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
já bych to vrátil