Cyklistické vlákno

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2802
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od jarka »

Konečně jsem se taky stal hrdým majitelem jednoplacky :) , zatím se to tváří že to běhá jak má. Je to sice jen 1x10, ale pokrývá to většinu všeho co potřebuju.
Obrázek
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16369
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

Souhlas, zrovna neska jaxem se potratil proti strmině (30/50) a pak následně už jezdil jen po zvlněném, taxem si (zase a znova) říkal že jednoplacka je imho jeden z největších "vynálezů" a inovací bajků v poslední době... ^:)^
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1943
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od Lachende Bestien »

Při nějaké trošku rychlejší jízdě ale člověk šlape jak večerníček, ne? Nemám vlastní zkušenost... V čem hlavně mají tedy spočívat výhody jednotácu?
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2802
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od jarka »

Původně jsem měl převody 50/34 - 12/28, což pokrývalo od 2,6m na otáčku do 9m (nejtěžší převod). Teď tam mám 42 - 11/34 a to má od 2,7 do 8,2m. Takže jsem obětoval jen ten úplně nejtěžší. Ale z kopce už stejně nedupu a co si budem povídat, výkonnost už taky není co bejvala :) .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 3970
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od HondaMan »

To je jiný svět... 42-34 to je ekvivalent k mým 30 - 24 tzn převod v polovině kazety (u fatbiku). A to budu kupovat ještě větší kazetu, protože jsou kopce, kde mám problém s frekvencí resp. plynulostí tahu a při nevyrovnaném šlapání se mi kolo staví na zadní...
A 50-12 nekomentuju vůbec. To jsem na kole nikdy neměl a pravděpodobně bych to ani nikdy nepoužil...

Ale jinak kolo pěkné. Když jsem bydlel v nížině, tak jsem na podobná také koukal..
2.9T RWD
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2802
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od jarka »

Pro mě jsou zas úplně jiný svět horáče (a převody pod 1 :) ) - tohle je prostě jen na silnici, kde to stráví 95% času, největší terén je cyklostezka po jizerkách. Včera jsem jel s mladým a dali jsme si sjezd lesním kamenným úsekem a dalo se to přežít, ale zase tam dlouho nepojedu.

BTW: jsem se byl v sobotu projet s manželkou, ona na svým novým ekole - a je to jak psal jerry: jede si svoji pohodičku, já za ní funím a pak na mě stejně čeká. Nejlepší byl poslední úsek z 8 km stoupání, kde si dala 4.stupeň přípomoci z 5 - prostě zmizela, jsem si říkal kde odbočila :) .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16369
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

Chlopi, potřeboval bych trochu nasměrovat.... po ca 12-ti letech (z toho 8 roků ingtenzivní použití, pak 3 roky nic a loni zase rock ingtenzivně) už má můj stávající bajk-blembák svoje nejlepší léta definitivně za sebou.... takže se brzo začnu poohlížet po novém..... škebli mám velkou (potřebuju velikost 59-61cm), ale zase abych neměl na hlavě "velikánskou" obludu, aby dobře větrala (potím se jak zvíře) a aby byla (převážně) černá (ie. nikoli barevná jak papagáj). A DŮLEŽITÉ: MUSÍ mít štítek proti slunku do wočí.

Co fčíl "letí" mezi bajkerama, bajkerkama a bajkerčaty? Kuju za tipy.

EDIT: Mám nam na müsli přiblbu na bajka = MTB.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od mmira »

jarka: tak mam pocit, ze jsem si koupil spatne kolo, kdyz se divam na to tvoje. v terenu jsem nebyl uz ani nepamatuju a tohle bude fungovat i na silnicich se spatnym povrchem.

co to mas za plaste?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
honziss
Letec
Příspěvky: 3463
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od honziss »

Vyraz do kramu (az to pujde) a zkousej. Obvod hlavy neni vsechno, jde spis o celkovy tvar hlavy. Mam uzkou hlavu a vysoky celo - nejvic mi sedi MET a BELL. Poucka kterou jsem se ridil ja - helma musi sedet bez zapnutyho reminku tak, ze ji skakanim po kramu nesundas.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 3970
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od HondaMan »

Souhlas. Já mám nějakou trailovou SCOTT s MIPS a funguje. Ale je to o tom ji vyzkoušet...
2.9T RWD
Odpovědět