Tak mě napadlo (a je to téma spíš pro místní redaktory) - dala by se nějak zpracovat nehodovost policejních aut a vyvodit z toho, jestli (a o kolik) jsou policejní řidiči horší než normální řidiči?
Představoval bych si to asi takto - vzal by se v potaz průměrný nájezd policejního auta, pak by se vzal počet nehod, které nevznikly pod majáky a celkový počet policejních nehod (byla by tudíž dvě čísla) a vztáhl by se k celkovému počtu policejních vozů.
Totéž by se udělalo u nepolicejních aut. Pak by nám vyšlo, kolik procent policajtů bourá a kolik procent normálních bourá a z toho by se daly vyvodit nějaká závěry.
Napadá někoho, v čem by v popsaném postupu mohla být chyba ev. jak ho doplnit?
Nehodovost policejních vozů
Moderátor: řidičBOB
- ultima ratio
- Letec
- Příspěvky: 1192
- Registrován: sob 18 čer 19:24
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehodovost policejních vozů
A k čemu by to jako bylo? Vyšlo by ti, že policajti jsou také normální řidiči, protože bouraj stejně.
Jestli tě štve to, že mají nějaké vyšší pravomoci a můžou působit represivně na ostatní řidiče, tak věz, že to není tím, že by byli lepší řidiči, je to dané zákonem.

Jestli tě štve to, že mají nějaké vyšší pravomoci a můžou působit represivně na ostatní řidiče, tak věz, že to není tím, že by byli lepší řidiči, je to dané zákonem.

Re: Nehodovost policejních vozů
Ty kritéria jsou nesmysl. Jak chceš porovnat nehody s majákem u policejního a soukromého auta? Navíc riziko nehody u policajtů bude vždy vyšší. Když jedou k případu, třeba pod majákem, jsou jednou nohou v havárce. Ne každý je vidí, slyší, nebo respektuje.
Re: Nehodovost policejních vozů
Proto chci ty nehody odlišit (zvlášť maják a ne-maják). Z toho vyjdou nějaká čísla, jak je budeš hodnotit je pak další věc. Ono z toho taky může vyjít, že bez majáku bourají ostošest a že jezdí jako dobytci, protože mají pocit nesmrtelnosti (zrovna nedávno se nedaleko od nás udála jedna taková nehoda, kdy byli policajti líní čekat, až tramvaj odjede ze zastávky a chtěli ji objet, bohužel to nějak nezvládli a naprali do auta v protisměru).vilik píše:Ty kritéria jsou nesmysl. Jak chceš porovnat nehody s majákem u policejního a soukromého auta? Navíc riziko nehody u policajtů bude vždy vyšší. Když jedou k případu, třeba pod majákem, jsou jednou nohou v havárce. Ne každý je vidí, slyší, nebo respektuje.
A pokud bourají s majákem o sto šest, tak to taky o něčem svědčí, třeba o tom, že s majákem neumí jezdit.
A pořád si myslím, že pravidelný výcvik policejního řidiče vyjde levněji než rozšlehaná oktávka.
Re: Nehodovost policejních vozů
Zajímá mě to. Nechci ukázat, že řídí špatně nebo dobře, prostě chci znát to číslo (přestože si myslím, že v průměru budou horší řidiči).ultima ratio píše:A k čemu by to jako bylo? Vyšlo by ti, že policajti jsou také normální řidiči, protože bouraj stejně.![]()
Jestli tě štve to, že mají nějaké vyšší pravomoci a můžou působit represivně na ostatní řidiče, tak věz, že to není tím, že by byli lepší řidiči, je to dané zákonem.
Jejich pravomoci mě nechávají klidným.
Re: Nehodovost policejních vozů
Video jak na zavolanou 
