Těžko, nemám titul z řízení dopravní infrastruktury a analyzace dopravních dat zakončený inženýrským titulem
Ono ani nemá moc význam nějak s někým jednat, protože z jejich odpovědí člověk má vždy jen pocit, že jsi prostě idiot a oni ví všechno lépe. Řešil jsem u nás v ulici DZ ohledně průjezdnosti a nabízel kompromisy ohledně parkovaní.
Například B28 v oblouku, zrušení B28 ne jedné straně ulice a noční parkování na nepoužívaném chodníku... Ne, ne a ne - jste idiot a díky nám je to v pořádku. Že tam v noci IZS neprojede a popeláří s odřenejma ušima, je prostě nezajímá
Místo toho aby se v Praze vyřešila tranzitní kamionová doprava plošně a zároven nebyla paralyzována místní doprava nad 12t, tak se to dělá nesystémově a nelogicky po kouskách - takže s trochou snahy tranzit dokáže legálně projet Prahou a zároven ta místní doprava "musí" jezdit zákazama.
Viz ul. K Barrandovu, kde je to jeden velký nesmysl už několik let