Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 3014
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
řidičBOB: Ten mongol jezdí přes ČR kolikrát za měsíc? Dejme tomu třeba 5x (no, to bude dost různý)
Jaká myslíš že je šance že ho chytí během půl roka, co má platný zákaz? To by musel mít prostě fakt vyloženě smůlu. A nic mu nebrání se v práci domluvit a jezdit něco jiného, co není přes ČR
Mě když zakážou němci u nich jezdit, je mi to úplně buřt - klidně at mi to zakážou na dva roky
Českej řidič je prostě v tu chvíli nahranej
Jaká myslíš že je šance že ho chytí během půl roka, co má platný zákaz? To by musel mít prostě fakt vyloženě smůlu. A nic mu nebrání se v práci domluvit a jezdit něco jiného, co není přes ČR
Mě když zakážou němci u nich jezdit, je mi to úplně buřt - klidně at mi to zakážou na dva roky
Českej řidič je prostě v tu chvíli nahranej
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28499
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Netušil jsem, že s mixem jezdíš MKD... Tvl, zkus alespoň trošku u té argumentace zapojit jeden neuron z těch dvou, co máš.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Dnes som po polroku videl kamion v lavom pruhu. Uz nan na krajnici cakal policajny multivan, hned majak za nim 

Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Jakože bychom zvýšili počet točvolanty nabouraných mostů?Truck Daškam píše: ↑stř 10 led 17:40 Přitom by opět jen stačilo střechy do A přikázat a o to zvýšit povolenou výšku návěsu....
Tak si poslechni, co je v tom videu.Truck Daškam píše: ↑stř 10 led 17:40 Tohle je celkem v klidu, to PČR nikdy kontrolovat nejspíš nebude - sama PČR těžko bude porušovat BOZP.
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
TD:
pořád nechápu, podle čeho posuzuješ, jestli něco uzákonit, nebo nechat anarchii.
Zatím mi z toho vychází, že:
- týká a dotýká se mě (jako tebe) to, ať se stát do toho nemontuje a nechá anarchii, já (jako ty) si budu dělat, co chci, protože proto
- netýká se mě to, ať to stát uzákoní a vymáhá. Mě je to buřt.
Takhle nějak to máš?
pořád nechápu, podle čeho posuzuješ, jestli něco uzákonit, nebo nechat anarchii.
Zatím mi z toho vychází, že:
- týká a dotýká se mě (jako tebe) to, ať se stát do toho nemontuje a nechá anarchii, já (jako ty) si budu dělat, co chci, protože proto
- netýká se mě to, ať to stát uzákoní a vymáhá. Mě je to buřt.
Takhle nějak to máš?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 3014
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Tak tohle by bylo na širší odbornou diskuzi - netuším, jak velké zastoupení maji na silnicích mosty s hraniční podjezdovou výškou:Jakože bychom zvýšili počet točvolanty nabouraných mostů?
Ale daleko lepší řešení (a tím by padala vyšší výška) se mi jeví ten nafukovací měch - a ten by povinný (jako světla, kola, brzdy) být klidně mohl. Ovšem vzhledem k té povolené výšce by nesmět být nafouklý během jízdy - a že led se tam může udělat i během jízdy, zejména při koloně
Ovšem to by bylo řešení pouze pro plachty - víc nic. Ale u plachet to bývá asi největší problém.
Jenže to by se muselo řešit minimálně celoevropsky - takže si myslím, že cesta odklízecích ramp vychází prostě nejlíp, navíc to není omezeno jen pro plachty a mohou toho využít všichni od dodávek, přes friga až po autobusy
petr_riha: Bud mě špatně vnímáš a sleduješ, nebo mě nechápeš.
Řeší se často nepotřebný hovna - třeba legalizace 150km/h na dálnicích, ačkoliv se dávno u nás tak jezdí a neřekl bych že kvůli tomu umíraj maminky s kočárky.
Jinak třeba povolená hranice 0,5 promile za kterou lobuju se mě vůbec netýká, páč pivo nelemtám a piju tak 2x za rok
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ano, na dálnici moc maminek s kočárky nechodí. Taky jezdím nad limit a za své chování nesu následky - pokutu, protože se to nesmí. Jsem proti nesmyslným 30 ve městě, ale nepožaduji, aby bylo 150 km/h na dálnici.Truck Daškam píše: ↑čtv 11 led 12:27 Řeší se často nepotřebný hovna - třeba legalizace 150km/h na dálnicích, ačkoliv se dávno u nás tak jezdí a neřekl bych že kvůli tomu umíraj maminky s kočárky.
Ano, povolí se 0,5, bude se jezdit se dvojkou v žíle. Na tohle chybí kázeň a ohleduplnost. Může mi nevadit, pokud se něco takového schválí, ale nevím, proč bych za to měl lobovat, co z toho lobbu budu mít, proč bych to dělal?Truck Daškam píše: ↑čtv 11 led 12:27 Jinak třeba povolená hranice 0,5 promile za kterou lobuju se mě vůbec netýká, páč pivo nelemtám a piju tak 2x za rok
Nicméně nějak nechápu, jak to souvisí s tím, kdy považuješ za ideální zákon a restrikci (kde se tě to netýká) a kdy anarchii (kde se tě to týká).
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 3014
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Všeobecně věci, které nejsou ze své podstaty nebezpečné (přesněji řečeno: nemusí být) a jejich provedení v odůvodněných případech může být okolí tak nějak jedno. Nejsem pro anarchii, ale ani nejsem pro popotahování za "mohlo by", ačkoliv fakticky nic nehrozilo.
Třeba oblíbené otáčení na semaforech.
Nejen že klesl počet míst kde se dá otočit (protože se všude dávaj nesmyslně semafory), ale nic nebezpečného na tom nevidím - pokud samozřejmě otáčející není totální kretén
Nebo třeba jak se tu řešila jízda bez kola - ano, je kravina takové auto provozovat, ale dojet opatrně do servisu?
Nedávno jsem potkal auto bez kapoty - jasně, běžně s tím určitě nejezdí, jen asi potřeboval přejet do lakovny
atd..
Nedávno kamarádovi zdechl Hilux, za kterým měl vlek s autem. Nejlepší, nejjednoduší a nejrychlejší bylo ty auta prostě prohodit a dojet to. Z pohledu zákona pomalu kriminální zločin (prohozený RZ, nepojištěno, bez TK) - reálně to bylo úplně jedno (auto je technicky v pořádku, zatížení na kouli v pohodě), v případě DN by škodu holt cáloval ze svýho no).
Třeba oblíbené otáčení na semaforech.
Nejen že klesl počet míst kde se dá otočit (protože se všude dávaj nesmyslně semafory), ale nic nebezpečného na tom nevidím - pokud samozřejmě otáčející není totální kretén
Nebo třeba jak se tu řešila jízda bez kola - ano, je kravina takové auto provozovat, ale dojet opatrně do servisu?
Nedávno jsem potkal auto bez kapoty - jasně, běžně s tím určitě nejezdí, jen asi potřeboval přejet do lakovny
atd..
Nedávno kamarádovi zdechl Hilux, za kterým měl vlek s autem. Nejlepší, nejjednoduší a nejrychlejší bylo ty auta prostě prohodit a dojet to. Z pohledu zákona pomalu kriminální zločin (prohozený RZ, nepojištěno, bez TK) - reálně to bylo úplně jedno (auto je technicky v pořádku, zatížení na kouli v pohodě), v případě DN by škodu holt cáloval ze svýho no).
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ano, pokud není kretén. Což se bohužel o většinové populaci říct nedá. Navíc zákaz otáčení zrychluje provoz. Nikdo tě nezatřelí, klidně se na světlech otoč. Max. si odneseš pár stovek pokuty, stejně jako při překročení rychlosti. Na to přeci nemusí být zákon.Truck Daškam píše: ↑čtv 11 led 13:21 Nejen že klesl počet míst kde se dá otočit (protože se všude dávaj nesmyslně semafory), ale nic nebezpečného na tom nevidím - pokud samozřejmě otáčející není totální kretén
Na jedněch se taky otáčím, pravidelně, abych nemusel X kilometrů zajíždět. Pokud tam budou stát, rád jim ty 2 stovky nechám. Ale nepotřebuju lobbovat za to, aby se ten zákaz zrušil, obzvlášť, když je snadné ho porušit, když potřebuju. Urychlení dopravy je ale fajn pro všechny, tak kvůli svému otáčení raději risknu pokutu, než blokovat všechny ostatní. A ne, já v daném místě nikoho neomezuju a nezdržuju, jsou tam tram koleje.
A kde je problém? V případě nehody by platil ze svého, v případě zastavení hlídkou si odpočine na pár měsíců bez papírů. Nebo co, povolíme jízdu bez značek, bez technické, bez pojištění? Nebo cos tím chtěl říct? A kdo rozhodne o tom, jestli je auto technicky v pořádku? Ty? Ten kamarád?Truck Daškam píše: ↑čtv 11 led 13:21 Nedávno kamarádovi zdechl Hilux, za kterým měl vlek s autem. Nejlepší, nejjednoduší a nejrychlejší bylo ty auta prostě prohodit a dojet to. Z pohledu zákona pomalu kriminální zločin (prohozený RZ, nepojištěno, bez TK) - reálně to bylo úplně jedno (auto je technicky v pořádku, zatížení na kouli v pohodě), v případě DN by škodu holt cáloval ze svýho no).
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 49
- Registrován: ned 20 lis 16:59
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Nevím co chtěl říct TD, ale proti řešení, které mají u sousedů bych nic nenamítal. Servisy a bazary mají červená čísla, která za účelem převozu mohou dát na libovolné vozidlo. I na takové, které není přihlášené, pojištěné a má propadlou technickou, pokud tedy není jejich STKčkem označeno vyloženě jako provozu nebezpečné. Normální smrtelník si může kvůli převozu odhlášeného vozidla pořídit pětidenní značky. K nim se automaticky musí zaplatit pojištění. Kvůli převozu nemusí mít auto nutně platnou technickou.