Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Pneu ve vedlejším pruhu bys přes to auto asi neviděl.
Princip je ten, ze ten asistent neví, jestli to mas pod kontrolou nebo chrapes. A to zavazvani topanku bych rad viděl, pokud by Kia šla na brzdy a zpět do levého, zatímco ty mas nohu na plynu, zrychlujes a nečekas problém. V ten moment mas rychlost odhadem +20 oproti Kii a jsi ji za naraznikem.
Princip je ten, ze ten asistent neví, jestli to mas pod kontrolou nebo chrapes. A to zavazvani topanku bych rad viděl, pokud by Kia šla na brzdy a zpět do levého, zatímco ty mas nohu na plynu, zrychlujes a nečekas problém. V ten moment mas rychlost odhadem +20 oproti Kii a jsi ji za naraznikem.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 3014
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
No právě že to problém není vůbec - na pohodlný věci se zvyká hned. Já nevím, čteš co píšu?A zvyknout si na “ono to svítí, asi tam něco bude” podle tebe je problém? Navíc je to jen asistent, řidič by měl sedět za volantem.
Jinak mě v autě svítí v noci všechny vypínače a nemám pocit, že by mi to dělalo nějaký problémy. Nemyslím si, že jedna kontrolka v zrcátku by to celý posrala a byl by to najednou problém
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Proč by ti mělo poutat pozornost něco, co v ten moment není potřeba? Celou noc svítit? Nechápu, co by na tom mělo být pohodlného.
Jestli nejsi schopný použít asistenta jízdního pruhu, tak ho vypni. Budeš mít klid.
Jestli nejsi schopný použít asistenta jízdního pruhu, tak ho vypni. Budeš mít klid.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 3014
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Jestli nejsi schopný použít asistenta jízdního pruhu, tak ho vypni. Budeš mít klid.
Ano, vypínám. Ale díky bohu moderníma neautama moc nejezdím, takže mám klid. To tahání doprostřed pruhu mě nebaví, jezdím pochopitelně vedle čáry, což se mu nelíbí
Ano, vypínám. Ale díky bohu moderníma neautama moc nejezdím, takže mám klid. To tahání doprostřed pruhu mě nebaví, jezdím pochopitelně vedle čáry, což se mu nelíbí
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Jezdíš starými střepy, ale nadáváš na věci v nových autech, které ani nemáš... proč proboha?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
No hlavne ze v inych autach to vie. Touran mi za 100k km pipal asi 3x, z toho 2x som zaroven s pipnutim siel plne brzdy.petr_riha píše: ↑čtv 04 led 12:32 Pneu ve vedlejším pruhu bys přes to auto asi neviděl.
Princip je ten, ze ten asistent neví, jestli to mas pod kontrolou nebo chrapes. A to zavazvani topanku bych rad viděl, pokud by Kia šla na brzdy a zpět do levého, zatímco ty mas nohu na plynu, zrychlujes a nečekas problém. V ten moment mas rychlost odhadem +20 oproti Kii a jsi ji za naraznikem.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28494
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
No ale jak to popisuješ, to asi nebude chyba toho auta.
Já si pamatuji, jak jsi tady rozdával rozumy už v době, kdys ještě neměl ani ŘP.
A jak tak koukám, asi bys ho ani mít neměl.
Na koncernu s těmito systémy mám odjeto dost přes milion km a fakt tyhle problémy nepozoruji. A to jsem je měl v dobách, kdy s tim koncern začínal - první verze asistentů.
Zastav se na chvilku a zamysli se, jestli opravdu neděláš něco blbě ty.
TD je debil a pozér, který ví všechno nejlíp a zásadně je vždy v opozici. Nebuď jako TD
Já si pamatuji, jak jsi tady rozdával rozumy už v době, kdys ještě neměl ani ŘP.
A jak tak koukám, asi bys ho ani mít neměl.
Na koncernu s těmito systémy mám odjeto dost přes milion km a fakt tyhle problémy nepozoruji. A to jsem je měl v dobách, kdy s tim koncern začínal - první verze asistentů.
Zastav se na chvilku a zamysli se, jestli opravdu neděláš něco blbě ty.
TD je debil a pozér, který ví všechno nejlíp a zásadně je vždy v opozici. Nebuď jako TD

No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 3014
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Tak NV ktreým jezdím výhradně já, je vyrobený v roce 2022 (možná až 2023), to nepovažuju za starý auto. Ale díkybohu tyto vyfikundace prostě nemáJezdíš starými střepy, ale nadáváš na věci v nových autech, které ani nemáš... proč proboha?
A osobák nechci mladší než 2010... Okolo 2005 optimal
I vzpomínám na Dačii 2002, která neměla doslova nic. Komfortně totálně na 3,14ču, ale jinak to auto dělalo jen to, co jsem chtěl já
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Jezdím spíš v mladších autech různých značek a všude funguje precrash dobře, ve většině jde dokonce nastavit jeho citlivost. Když člověk chápe aspoň malinko algoritmus této fce, tak se dá falešným poplachům vyhnout.
Jediné co mi lehce hapruje je spouštění varovných blinkrů na yarisu. Kombinace velkých brzd z performace packu a vysoký dezén zimních gum způsobuje mírný prokluz při nástupu brždění a prudší brždění spouští blinkry. Ale vzhledem k tomu, že to auto brzdí fest a blinkry se i samy vypínaj, tak je to asi vlastně jedno.
Jediné co mi lehce hapruje je spouštění varovných blinkrů na yarisu. Kombinace velkých brzd z performace packu a vysoký dezén zimních gum způsobuje mírný prokluz při nástupu brždění a prudší brždění spouští blinkry. Ale vzhledem k tomu, že to auto brzdí fest a blinkry se i samy vypínaj, tak je to asi vlastně jedno.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Bob: Na koncerne tieto problemy nepozorujem ani ja. Naopak ich v prispevku na ktory reagujes vychvalujem. Front asist tam funguje bezchybne(kedze za 100k km pipal len 3x, narozdiel od toyoty kde je pripanie frontassistu relativne bezna sucast jazdy)
K davaniu rozumov bez RP nemam co dodat. Nie som na to zrovna pysny.
K davaniu rozumov bez RP nemam co dodat. Nie som na to zrovna pysny.