Řidiči, co to mají v ruce...

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2220
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od petr_riha »

Pneu ve vedlejším pruhu bys přes to auto asi neviděl.

Princip je ten, ze ten asistent neví, jestli to mas pod kontrolou nebo chrapes. A to zavazvani topanku bych rad viděl, pokud by Kia šla na brzdy a zpět do levého, zatímco ty mas nohu na plynu, zrychlujes a nečekas problém. V ten moment mas rychlost odhadem +20 oproti Kii a jsi ji za naraznikem.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 3014
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Truck Daškam »

A zvyknout si na “ono to svítí, asi tam něco bude” podle tebe je problém? Navíc je to jen asistent, řidič by měl sedět za volantem.
No právě že to problém není vůbec - na pohodlný věci se zvyká hned. Já nevím, čteš co píšu?

Jinak mě v autě svítí v noci všechny vypínače a nemám pocit, že by mi to dělalo nějaký problémy. Nemyslím si, že jedna kontrolka v zrcátku by to celý posrala a byl by to najednou problém
Chápeš to?
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2220
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od petr_riha »

Proč by ti mělo poutat pozornost něco, co v ten moment není potřeba? Celou noc svítit? Nechápu, co by na tom mělo být pohodlného.

Jestli nejsi schopný použít asistenta jízdního pruhu, tak ho vypni. Budeš mít klid.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 3014
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Truck Daškam »

Jestli nejsi schopný použít asistenta jízdního pruhu, tak ho vypni. Budeš mít klid.
Ano, vypínám. Ale díky bohu moderníma neautama moc nejezdím, takže mám klid. To tahání doprostřed pruhu mě nebaví, jezdím pochopitelně vedle čáry, což se mu nelíbí
Chápeš to?
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2220
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od petr_riha »

Jezdíš starými střepy, ale nadáváš na věci v nových autech, které ani nemáš... proč proboha?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1789
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od abgx1 »

petr_riha píše: čtv 04 led 12:32 Pneu ve vedlejším pruhu bys přes to auto asi neviděl.

Princip je ten, ze ten asistent neví, jestli to mas pod kontrolou nebo chrapes. A to zavazvani topanku bych rad viděl, pokud by Kia šla na brzdy a zpět do levého, zatímco ty mas nohu na plynu, zrychlujes a nečekas problém. V ten moment mas rychlost odhadem +20 oproti Kii a jsi ji za naraznikem.
No hlavne ze v inych autach to vie. Touran mi za 100k km pipal asi 3x, z toho 2x som zaroven s pipnutim siel plne brzdy.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28494
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

No ale jak to popisuješ, to asi nebude chyba toho auta.
Já si pamatuji, jak jsi tady rozdával rozumy už v době, kdys ještě neměl ani ŘP.
A jak tak koukám, asi bys ho ani mít neměl.
Na koncernu s těmito systémy mám odjeto dost přes milion km a fakt tyhle problémy nepozoruji. A to jsem je měl v dobách, kdy s tim koncern začínal - první verze asistentů.
Zastav se na chvilku a zamysli se, jestli opravdu neděláš něco blbě ty.
TD je debil a pozér, který ví všechno nejlíp a zásadně je vždy v opozici. Nebuď jako TD ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 3014
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Truck Daškam »

Jezdíš starými střepy, ale nadáváš na věci v nových autech, které ani nemáš... proč proboha?
Tak NV ktreým jezdím výhradně já, je vyrobený v roce 2022 (možná až 2023), to nepovažuju za starý auto. Ale díkybohu tyto vyfikundace prostě nemá
A osobák nechci mladší než 2010... Okolo 2005 optimal

I vzpomínám na Dačii 2002, která neměla doslova nic. Komfortně totálně na 3,14ču, ale jinak to auto dělalo jen to, co jsem chtěl já
Chápeš to?
honziss
Letec
Příspěvky: 3576
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od honziss »

Jezdím spíš v mladších autech různých značek a všude funguje precrash dobře, ve většině jde dokonce nastavit jeho citlivost. Když člověk chápe aspoň malinko algoritmus této fce, tak se dá falešným poplachům vyhnout.

Jediné co mi lehce hapruje je spouštění varovných blinkrů na yarisu. Kombinace velkých brzd z performace packu a vysoký dezén zimních gum způsobuje mírný prokluz při nástupu brždění a prudší brždění spouští blinkry. Ale vzhledem k tomu, že to auto brzdí fest a blinkry se i samy vypínaj, tak je to asi vlastně jedno.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1789
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od abgx1 »

Bob: Na koncerne tieto problemy nepozorujem ani ja. Naopak ich v prispevku na ktory reagujes vychvalujem. Front asist tam funguje bezchybne(kedze za 100k km pipal len 3x, narozdiel od toyoty kde je pripanie frontassistu relativne bezna sucast jazdy)


K davaniu rozumov bez RP nemam co dodat. Nie som na to zrovna pysny.
Odpovědět