Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2192
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Kolik těch NA vlastníš?
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 3014
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Nevlastním žádný, ale v žádném jsem se s tím nesetkal. Scania, Volvo, Mercedes, Tatra.
Many, Dafy atd moc neznám
Many, Dafy atd moc neznám
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
tak třeba Trabant se startoval bez spojky, protože sešlápnutá měla větší tření než převodovka. U těch dnešních aut je to bezpečnostní tentononc, u automatu se stojí na brzdě, u manuálu na spojce abys to nemoh nastartovat do kvaltu a náhle rozjet. Stará škodovka jen cukla a scípla ale dnešní auto chytne hned a jelo by. Ale technicky by bylo správnější startovat bez spojky kvůli axiálním ložiskům kliky, nebo na tý spojce aspoň po nastartování nestát.
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 3014
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Nesmysl.u manuálu na spojce abys to nemoh nastartovat do kvaltu a náhle rozjet
Že je zařazený kvalt a nejde nastartovat, už dávno existuje. Mám pocit, že to bylo už ve starých Karosách, když se při servisu startovalo zezadu od motoru tlačítkem.
U NA v manuálu (Actros) tomu taky tak bylo - start bez spojky, ale při kvaltu to nešlo
A to je asi celý ten důvod, proč člověk musí jak retatrd šlapat nesmyslně do pedálů. Já u Saaba (2002) tentononc nemám, v NA taky ne... A nemám pocit, že by to bylo nějak nebezpečný - jako sorry, ale asi se mi nestalo že bych omylem nastartovalU těch dnešních aut je to bezpečnostní tentononc

Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28493
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
A jsme opět u toho. Ty nemáš pocit, takže je to blbost.
Už to přestává být i vtipné...
Už to přestává být i vtipné...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Kolikrát ti vleze dítě do NA, který mas doma v garáži a omylem ho nastartuje? Nesmysl? S NA ano, s OA se ti to muže stát ráz dva. Tobě ne, ty nemáš ani děti, ani garaz, víme.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Hm, já když střídal oldschool automat a manuál, tak jsem si startérem poskočil. Aspoň že jsem měl návyk nohy na brzdě z AT, takže jsem nedoskočil až do zdi. Drahá polovička ze stejných důvodů poskočila v podélném parkingu do koule auta před sebou, bylo těžké jí to vyčítat 
U MT Mégana a Clia lze v neutrálu startovat i bez spojky, s kvaltem se nenechají, to mi přijde optimální.

U MT Mégana a Clia lze v neutrálu startovat i bez spojky, s kvaltem se nenechají, to mi přijde optimální.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
//// 1.6 ECOjet
//// 1.6 ECOjet
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 3014
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Je to podobný, jako automatický světla.
Prostě dřív se dělala auta pro lidi, co u toho používaj mozek. Dneska se to dělá pro lidoopy, proto každá fce musí bejt automatická, 3x jištěná a hlavně nevypínatelná
Třeba nejde komplet zhasnout auto - prostě furt musí něco svítit. Jakej má význam stát na stavbě půl dne a svítit - vážně nevím.
Prostě dřív se dělala auta pro lidi, co u toho používaj mozek. Dneska se to dělá pro lidoopy, proto každá fce musí bejt automatická, 3x jištěná a hlavně nevypínatelná
Třeba nejde komplet zhasnout auto - prostě furt musí něco svítit. Jakej má význam stát na stavbě půl dne a svítit - vážně nevím.
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Pokud to auto něco dělá, nějakých pár svítících diod je energeticky úplně podružných, přitom zvýší viditelnost dost aby ho za šera někdo nepřehlídnul a např. neštrejchnul jinou technikou.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
//// 1.6 ECOjet
//// 1.6 ECOjet