Cyklistické vlákno

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od ExFun »

Až na to, že to protažení vidlice a jen "větší" ráfky má kurevský vliv na tuhost... ;)

Ale mysli si co chceš.. :ymhug:
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2689
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od Vrooom »

Mas to nejak podlozene? Ja o tom dost pochybuju, nejsem ale konstrukter kol.
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2656
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od Brus »

už z logiky věci to musí mít vliv na tuhost
Pravda vyděsí
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od mmira »

a ted se frajeri ukazte. nejak se mi do vecnych lovist odebira koleno, budu muset omezit behani a presedlat na kolo (tfuj, uz ted se mi to nelibi, na kole jsem prestal jezdit pred 15 lety).

chci neco (temer vyhradne) do terenu, tedy polnacky, lesni cesty, obcas nejaky lehci sjezd, zadny HC. na druhou stranu bych byl docela rad, aby to nejak obstojne zvladlo i silnice - to pro pripad, ze se rozhodnu pro nejaky delsi vylet.

je mi jedno, jestli to bude cinske nebo americke, chci, aby to fungovalo a abych furt nemusel resit, ze mi tuhle neco piska nebo tamhle nedrzi. preferuji robustnost pred super vykonnosti. samozrejmosti je to, ze to je koupe s omezenym rozpoctem, maximum, ktere jsem ochoten dat, je nejakych 40t, radeji vyrazne mene.

mate-li nekdo dvorniho dodavatele, tak klidne doporucte.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17183
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

esli můžu doporučit, JumpSport ve Fridexu-Mistexu, ptej se po Honzovi P. (nick HáPéčko) nebo Zdenovi G. (nick: Fógl) a odkaž se na mě.... určitě ti poradí a nabídnou (jako každý obchodník budou nabízet hlavně to, co mají skladem, ale oni toho mají skladem opravdu dost a žádnej šunt... šéf/majitel - TomášB. - jezdí závodně na bycikloch už asi 40let... ze 4 bicyklů co máme doma, jsou 2 nejnovější od nich, oba Specialized....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od mmira »

dik za tip, to se muze odzkouset.

chtel bych ale byt lehce pripraven. zvlaste s ohledem na vsechny ty valky ohledne velikosti. a taky by se hodil nazor, za kolik se da poridit neco, co bude schopno alespon par let vydrzet v rozumnem stavu pri najezdu cca 1000 km za sezonu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2689
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od Vrooom »

Tezko radit, nevim jak na tom jsi, jak jsi odvazny. Plno lidem by i do lesa stacilo crossove kolo :-))).
Pokud chces horske, vzal bych celopero, ht ma dnes uz jen smysl pro zavodniky (nebo ty co nemaji na celopero :-))) ) co hroti kazdou vterinku na trati (ony ty zavodni trate nejsou technicky narocny ... )
Super jsou primi nemecti prodejci kol, diky tomu, ze neprodavaji v obchodech, dokazi nabidnout vyborny pomer cena vykon.
http://www.canyon.com/_en/mountainbikes ... tml?b=3026 toto je fajn, vylepsovat by se porad dalo :-)))
toto je vyborna nabidka http://www.radon-bikes.de/xist4c/web/Sl ... 21664_.htm pripadne levnejsi
http://www.radon-bikes.de/xist4c/web/Sl ... 21663_.htm
Ja osobne bych si koupil neco se 150mm + :-)
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17183
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

mírný nesouhlas s Vroomem, mně stačí HT, a to najezdím určitě ročně víc a drsnějším terénem než mmira plánuje, samozřejmě nejlépe 26"..... ale bacha, já su stará konzerva...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od mmira »

vroom: co ma spolecneho ma odvaha s porizovanym kolem? myslis kvuli rychlosti, kterou jsem ochoten se pustit z kopce? odmitam se na tom zabit, takze ne, rychle na tom jezdit nebudu.

co se dilematu celoperu/HT tyce, ja se v podstate klonim radeji k HT. hned za barakem mam kopec, kde by pri skrabani nahoru bylo celopero jen na skodu a pri ceste dolu stejne budu stat ve slapkach a pruzit nohama. ale nikdy jsem na celoperu nejel, tak mozna jen nevim, o co prichazim.

26 vs 29 je mi asi sumak, preference nemam.

jo, zapomel jsem rict jednu dulezitou vec, mozna to na me plany hodi trochu jine svetlo. velmi rad bych se vyhl jezdeni v cykl tretrach. kdyz nekam dojedu, tak se nehodlam prezovat, proste chci mit boty, ve kterych pak budu moct normalne existovat.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od ExFun »

MMira
full do kopců neškodí - naopak v prudkých a rozbitých kopcích má větší trakci a vyjedeš víc. Nevýhody fullů jsou vyšší hnotnost a náročnější servis. Pokud nehodláš závodit a taky chceš víc šetřit záda je ve všem ostatním lepší full.

Já jezdím starší verzi http://www.canyon.com/_cz/mountainbikes ... ab-reiter2
[youtube]http://youtu.be/Zr0u--9am38[/youtube]


Kupovat teď beru pro sebe 29" http://www.canyon.com/_cz/mountainbikes ... tml?b=3035 V šedé je nádherný.
[youtube]http://youtu.be/UDl90kW_cuU[/youtube]
Mně se 29" i víc líbí. Člověk na tom nevypadá jak vosa na bonbónu (platí pro XC a AM)

Kdybych chtěl 26" pak má skvělé reference Giant Trance X (imo nejlepší výkon/cena má X3).


Min. týden české RB představilo v kompromisní rozměr 27,5, jejich první 4-čep (do teď dělali jednočep, což je houpačka) On to tedy není klasický 4-čep, protože mu chybí vahadlo, ale podstatné je, že čep přesunuli ze "seatstay" na "chainstay", takže zadní stavba by se měla méně houpat a méně se zamykat při brždění, ale více tlumit! Ještě nejsou recenze, ale je to česká poctivá strojařina a můžeš si ho přizpůsobit obrazu svému. http://www.bikeandride.cz/2013/03/rb-iq ... edstaveni/

Místo SPD nasadíš platformy, nicméně jsem zcela nepochopil Tvůj argument proti SPD. Když si místo treter koupíš např. http://www.northwave.com/en/product/_ro ... sroad_sole (mám já), tak v nich můžeš normálně chodit. Kufr malinko cinká, ale že bys v tom klouzal jak v tretrách to určitě ne. Jen je pak lepší vzít SPD s klecí.
Naposledy upravil(a) ExFun dne pon 08 dub 23:20, celkem upraveno 1 x.
Back to basics.
Příčina -> následek
Odpovědět