
Ale ono je to přesně naopak a snad vždy je rychlejší pruh těch osobních aut...
Ano, odpověděl jsi tím, že se řadí 2-3 auta před kamion + třeba dalších 5, během posledních 300m před zúžením (protože se bojej jet na konec). A do toho ti, co tam najeli dřív, tak na konci pustěj před sebe dalšího, protože přece zipují

Takže místo jednoho auta na konci jich přede mě najede takto třeba i deset - a tím máme vysvětleno, proč většinou pruh s osobákama jede, a kamiony stojí...
To, že to se zipováním nemá nic společného, se asi se mnou hádat nikdo nebude a na tom se shodnem
Někdo může přijít a říct, že kamionu trvá rozjezd, tak to nevadí, protože jen využije mezery.... Což není vůbec pravda, protože místo toho abych popojel 20m, díky zařazení osobáku popojedu pouze 15m...