neska (tedy poněkud v drsnějších podmínkách s deštěm a sněžením) sem si opět zařídil/zařádil: z Plzně I/19 až na I/4, po ní kousek na jih, pak II/121+II/138+II/147+II/148+I/34+II/149+II/128+II/152+II/408+II/398+II/408 až do Hrušovan nad Jévišoffkou...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
na závěr třídenní služebky (2000 řidičsky vděčných km) sem si střihnul zrychlený průlet II/152 z Nové Bystřice až za dukovany potem z donucení II/392 a I/23 (bo II/152 je tam dál směr brunn uzavřená).... plná nádrž stačila jen na 425km....
a fčíl sem dostatečně vyřízený.... a to to jak obrazně (ukojené řidičské vášně), tak i doslova (jako že sem hotovson)
tenhle víkend i celý příští týden rozhodně nebudu dobrovolně sedět za volantem...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
krásnýcha řidičsky vděčných 180km podvečerníma okreskama v Poodří, Oderských vrších a taky Kelčské pahorkatině (kupodivu prakticky bez provozu a taktéž bez PaChů a jejich přisluhovačů)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
mne rozbite az tak nevadi, je to o to zajimavejsi, klikatost je prvorada...
casem pridam dalsi, napr. Plzensko je na pekne cesty s dobrym asfaltem a minimem provozu celkem bohate
kouzlo prvnich tri oceni spise fandove rally, pro rychliky bude pekny pohled na ctyrku (minimum provozu, toceno v pondeli kolem jedne odpo)