náš místní červený interceptor je neska na lovu tady v okolí - Bečvy a tak... - 2x sem ho potkal, Ramer "on", kolty proklatě nízko... před chvílí kasíroval pyrátha na zastávce autobusu "u cedulí"
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Černé kombi v 0:48?? To nebylo pěkný...buď to bylo svodidlama co odstínili hlavu a nebo pěkně zaspal vyhodnocovací SW...(dost možná kvůli rušení od druhého detektoru-mě se to při použití 2detektorů chovalo podobně)
PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA
Já s ovlivňováním problém nemám...viz i tunel nebo jiná videa dvojkombinace.
Osobně si myslím, že to Protector pozdě vyhodnotil - ale z důvodu předchozího poplachu v tunelu.
Já když kroužil kolem stacionáru a testival to tak pokud bylo Péčko samotné tak vždy OK... Ale jakmile jsem měl zaplé STiR nebo RedLine tak to bylo tak 50 na 50...půlka detekcí OK a půlka až skoro u radaru...
Já teď spíš koumám nad tím že mám lepší detekce při horizontální polarizaci detektoru
M+ hlavu mám napevno ale ostatní zkouším otáčet a H lepší než V
PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA
Já mám dlouhodobou (několik set tisíc km) zkušenost, že oba detektory reagují cca stejně - a dostatečně. Jednou je první ten a podruhý ten druhý. Dnešní fail se mi ještě nestal - s žádnou generací Protectoru a ani s STičkem nebo 975tkou. Ono taky situace, že máš poplach a za pár vteřin hnedka další, je vcelku nepravděpodobná situace a SW jí možná řeší nějak nestandardně.
V tunelu samozřejmě H lepší, protože RedLine je v H. Protector V.