M.Z. píše:Nehoda vznikla zase kvůli chujovi v objíždějícím náklaďáku, co to tam poslal, i když musel vidět rychle jedoucí auta.
Druhá věc je, proč tam tak letěli...
To byla beton pumpa a ten kretén způsobil ohrožení tím zavřením levého, že O1 musela náhle měnit rychlost nebo směr jízdy.
Rapid nedodržel odstup a podle mého soudu srazil O1 na zadní levý roh, a hodil ji tak do boku busu.
Je to absolutně běžná praxe, nesprávný způsob jízdy velmi by mě zajímalo jaké tresty padnou.
Jiná věc je, že ta O1 mohla brzdit méně intenzivně a MNOHEM DŘÍVE a možná i projet v nižší rychlosti okolo pumpy nebo se schovat před bus, nejhorší je zastavit levý náhle, to je jisté, ale to bychom chtěli po řidiči aby předvídal

Každopádně řidič pumpy i Rapidu by měli mít řidičák maximálně na koloběžku přišroubovanou ke kolotoči!
Tohle je od všech třech mimochodem neprizpusobení rychlosti a stylu jízdy stavu vozovky a okolnostem.
Míjet ostatní vozy s velkým rozdílem rychlosti když není kam uhýbat ani možnost bezpečně brzdit nebo zavírat levý kde se lítá rychle, může jen velmi omezený řidič na baterky... Doslova jelito.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)