Policejní kontroly a měření
Moderátor: řidičBOB
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28552
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
aktivních ramerů bylo také požehnaně:
...směr do Phy v zúžení hlídala obligátní O1:
8B7 1473 - modrá před Brnem
JI Sup + piráti - když stál před těmi dodávkami, tak mu ta blikátka byla stejně na hovno, protože v jejich směru nebyl vůbec vidět
a Passat Variant s pirátem u Chodova
...směr do Phy v zúžení hlídala obligátní O1:
8B7 1473 - modrá před Brnem
JI Sup + piráti - když stál před těmi dodávkami, tak mu ta blikátka byla stejně na hovno, protože v jejich směru nebyl vůbec vidět
a Passat Variant s pirátem u Chodova
250kW
195kW
100kW
195kW
100kW
Re: Policejní kontroly a měření
Kolik ty tak ročně najezdíš? 

- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28552
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
Jen co jsem s kolegou domluvil o tom, že ho na této silnici (u obce Jestřebí) nedávno vyhmátla modrá O1 s pasivním měřičem, tak byli tam

250kW
195kW
100kW
195kW
100kW
Re: Policejní kontroly a měření
Jaká je pravděpodobnost úspěchu, při hádce s policisty ohledně zimních gum, pokud je ráno pod nulou a budou mě chtít pokutovat za letní?
Resp. jak moc je policista oprávněn určit, kdy jsou nutné zimní gumy (sníh a náledí samozřejmě nepočítám).
Resp. jak moc je policista oprávněn určit, kdy jsou nutné zimní gumy (sníh a náledí samozřejmě nepočítám).
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Re: Policejní kontroly a měření
ntw...řidičBOB píše:70 - 100t.

já asi 2x najel 60 a jeden rok 80 a to sem měl pocit, že za tim kniplem snad už i bydlim....

Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28552
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
M.Z.: teplota nehraje roli. Pokud není dopravní značka, přikazující zimní výbavu, tak platí litera zákona, která o teplotě nic neříká. Takže bych pana policajta odkázal k dovzdělání v oblasti zákona 361/2000Sb.
250kW
195kW
100kW
195kW
100kW
Re: Policejní kontroly a měření
Dík, já zatím problém neměl, ale u Krnova dělali důslednou kontrolu skoro všech aut, částečně kvůli tomu zatarasili hlavní tah na Opavu 

GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28552
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
§41a zákona č. 361/2000 Sb.:“
(1) V období od 1. listopadu do 31. března, pokud:
a) se na pozemní komunikaci nachází souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza, nebo
b) lze vzhledem k povětrnostním podmínkám předpokládat, že se na pozemní komunikaci během jízdy může vyskytovat souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza, lze užít motorové vozidlo kategorie M nebo N 2) k jízdě v provozu na pozemních komunikacích pouze za podmínky použití zimních pneumatik, a to u motorových vozidel s maximální přípustnou hmotností nepřevyšující 3 500 kg na všech kolech a u motorových vozidel s maximální přípustnou hmotností převyšující 3 500 kg na všech kolech hnacích náprav s trvalým přenosem hnací síly. Zimní pneumatiky podle věty prvé musí mít hloubku dezénu hlavních dezénových drážek nebo zářezů nejméně 4 mm a u motorových vozidel o maximální přípustné hmotnosti převyšující 3 500 kg nejméně 6 mm.
čili - podle a) Na silnici se musí nacházet souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza. Otázkou je, na jaké silnici - ideálně v místě, ve kterém probíhá kontrola. Další spornou otázkou je, co je to souvislá vrstva...
podle b) Zde bych jako velmi spornou věci viděl onu předvídavost, která se může značně lišit - bude rozhodně odlišná u řidiče s čerstvým ŘP, profesionálem nebo řidiče v důchodovém věku.
A i když bych nakrásně předpokládal sněžení nebo námrazu, ještě by se nutně nemuselo jednat o onu souvislou vrstvu. Také teplota pod nulou nutně neznamená souvislou vrstvu sněhu, ledu nebo námrazu.
Takže při kontrole zimních pneu bych byl asi na příslušníka značně nevrlý a hlavně bych se s ním o tom na ulici vůbec nedohadoval. Jediné, o co bych jej požádal, by bylo zadokumentování stavu komunikace, na které probíhala kontrola. Pravděpodobně by to odmítnul, což bych následně zapsal do vyjádření ke správnímu řízení.
(1) V období od 1. listopadu do 31. března, pokud:
a) se na pozemní komunikaci nachází souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza, nebo
b) lze vzhledem k povětrnostním podmínkám předpokládat, že se na pozemní komunikaci během jízdy může vyskytovat souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza, lze užít motorové vozidlo kategorie M nebo N 2) k jízdě v provozu na pozemních komunikacích pouze za podmínky použití zimních pneumatik, a to u motorových vozidel s maximální přípustnou hmotností nepřevyšující 3 500 kg na všech kolech a u motorových vozidel s maximální přípustnou hmotností převyšující 3 500 kg na všech kolech hnacích náprav s trvalým přenosem hnací síly. Zimní pneumatiky podle věty prvé musí mít hloubku dezénu hlavních dezénových drážek nebo zářezů nejméně 4 mm a u motorových vozidel o maximální přípustné hmotnosti převyšující 3 500 kg nejméně 6 mm.
čili - podle a) Na silnici se musí nacházet souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza. Otázkou je, na jaké silnici - ideálně v místě, ve kterém probíhá kontrola. Další spornou otázkou je, co je to souvislá vrstva...
podle b) Zde bych jako velmi spornou věci viděl onu předvídavost, která se může značně lišit - bude rozhodně odlišná u řidiče s čerstvým ŘP, profesionálem nebo řidiče v důchodovém věku.
A i když bych nakrásně předpokládal sněžení nebo námrazu, ještě by se nutně nemuselo jednat o onu souvislou vrstvu. Také teplota pod nulou nutně neznamená souvislou vrstvu sněhu, ledu nebo námrazu.
Takže při kontrole zimních pneu bych byl asi na příslušníka značně nevrlý a hlavně bych se s ním o tom na ulici vůbec nedohadoval. Jediné, o co bych jej požádal, by bylo zadokumentování stavu komunikace, na které probíhala kontrola. Pravděpodobně by to odmítnul, což bych následně zapsal do vyjádření ke správnímu řízení.
250kW
195kW
100kW
195kW
100kW
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2196
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Policejní kontroly a měření
Bacha, u ledu nebo námrazy se nemusí jednat o souvislou vrstvu.řidičBOB píše:A i když bych nakrásně předpokládal sněžení nebo námrazu, ještě by se nutně nemuselo jednat o onu souvislou vrstvu. Také teplota pod nulou nutně neznamená souvislou vrstvu sněhu, ledu nebo námrazu.