Tak, koho to snad zajima, tady:
http://moje.auto.cz/Bully-/lotus-1.html
Po okreskach se da jezdit v pohode, ale na opravdu rozbitem povrchu to je samozrejme nic moc a kdejaky HH by mne urcite ujel

Limitem je trosku i svetla vyska, hlavne na predni lip je potreba myslet na vsech retarderech, zeleznicnich prejezdech apod. . Porad je potreba jezdit napred hlavou a i potom pekne soustredene, auto nic neodpusti a co v jinem voze clovek ani nezaregistruje, tady toho muze mit plne ruce. Ale mj. i tohle je na tom ta zabava, musi se porad ridit, ne se vozit. Jeden clovek z nemeckeho Lotus-fora se zbavil sveho cerstveho Porsche Cayman GT4 (!) a poridil si Lotus Elise Cup 220 (jede skoro tak jako muj Exige MkII.) Jako odpoved na dotazy na duvod uvedl, ze s Caymanem zabava zacina od 150 km/h nahoru, zatimco s Eliskou se bavi porad..
I tak to ale neznamena, ze muj Exige nejede, 0-100 4,2 s., dovoli neuveritelne pretizeni v zatackach, jede tak, jak i vypada. Limitem je vic ten faktor mezi volantem a sedackou, porad se ucim. Ale diky kompresoru se da jezdit i uplne normalne a bez jakehokoli vytaceni motoru, takovy cruising s otevrenym nebem nad hlavou je dalsim bonusem auta pro zabavu

BTW za tenhle muj 1. rok s Lotusem jsem ujel 15 tkm, je to jak droga
