Vrooom píše:Tak jsem si po delsi dobe opet zapl asseto corsa a schvalne zvolil GT86, dokud mam BRZ v pameti. Musim pred tvurci smeknotu klobouk, chovani auta je ztvarneno opravdu verne, vcetne nic moc zvuku.
Mohl bys nahrát "onboard" z AS s GT4 po okresce? jak si dával screen
Jasne I kdyz to auto nemam moc rad, je dost nedotacivy. Coz je videt i z videa. Tu trat taky moc neznam a kazda trochu prepalena zatacka znamena se potykat s nedotacivosti. (jsem si pak musel spravit chut s M4 )
Vrooom píše:Jasne I kdyz to auto nemam moc rad, je dost nedotacivy. Coz je videt i z videa. Tu trat taky moc neznam a kazda trochu prepalena zatacka znamena se potykat s nedotacivosti.
Holt velky grip na zadnej naprave. Skus brzdit neskor(pri zatacani musis mat prednu napravu zatazenu) a na plyn ist skor. Ak je ta hra naozaj vyladena, bude to fungovat. Kazda snaha jazdit s caymanom ako s bmw musi byt zakonite neefektivna.
U toho auta je neprijemna ta nedotacivost pod plynem, trochu se zlepsi zahratim gum. Jak se chova realne obyc cayman? Ve hre jsou i ty novy ctyrvalce a jizdne jsou prijemnejsi i kdyz nejsou na okruhu tak rychly (a zneji jeste hur nez brz )
Tady v casti na okruhu taky kritizuji nedotacivost.
V serii je to naladene prisne neutralne. Ale verim ze clovek co neni zvyknuty bojuje s nedotacavostou. Ako hovorim, brzdne body su kus dalej oproti konvencnym zadokolkam, vtedy to funguje. V podstate je to podobne ako s 911, ale u nej je to hnane uz tak trochu do extremu, preto je cayman lepsie ovladatelny.
Ja som do nastavenia podvozka nesiahal, mne ten neutralny charakter vyhovuje. Na hravejsi setup by mozno stacilo nejazdit semisliky a pohrat sa s tlakmi. Kazdopadne tato koncepcia je idealna na cistu stopu. Na voloviny su tu ine auta.