
Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
btw, @mmira: dost dobře si nedokážu představit, že bych s sebou na výlety tahal vysokotlakou pumpičku a někde v poli, v bahně, zmrzlýma/zpoceným/zasranýma prackama odšoubovával zabahněné krytky na !čistých! vysokotlakých ventilkách vidle a dofukoval..... 

Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
REBU jsem měl 6 let a negativku jsem foukal o 10PSI víc než pozitivku i za cenu ztráty 3mm zdvihu, protože jinak to byla necitlivá kunda...
Tvoje poznatky si nedovedu vysvětlit. Pokud tvrdíš, že pozitivku máš fouknutou víc než bys měl a je vidle měkčí než menší tlak v pozitivce ... to prostě nedává smysl.
Ty tlaky jsou místo pružin. Pozitivka je jako pružina, která táhne proti zanoření vidlice- pozitivku přetlačuješ, když vidlici tlačíš dolů. Naopak negativka je "pružina", která pomáhá se zanořením...

Tvoje poznatky si nedovedu vysvětlit. Pokud tvrdíš, že pozitivku máš fouknutou víc než bys měl a je vidle měkčí než menší tlak v pozitivce ... to prostě nedává smysl.
Ty tlaky jsou místo pružin. Pozitivka je jako pružina, která táhne proti zanoření vidlice- pozitivku přetlačuješ, když vidlici tlačíš dolů. Naopak negativka je "pružina", která pomáhá se zanořením...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
se to zvrhlo v diskuzi, ktere ani zbla nerozumim.
ale par bodu - jestli se nemylim a pokud mi neco neuniklo, mam tam ventilek jen jeden. na jare jsem kolo vytah a prisla mi ta vidle mekka, tak jsem se ji rozhodl si ji dofoukat. jenze jsa totalnim amaterem, pokusil jsem se normalni pumpou (vsak je tam stejny ventilek). nj, udelalo to psouk, vidle klesla a ja domu kolo tlacil. pak jsem koupil tu spravnou pumpu, nahustil a presvedcil se, ze ji sice dostanu do dorazu, ale jen tak tak. v terenu na mekkych gumach to funguje cajk, ale na silnici je to moc tvrde. s tim upoustenim/tlakovanim jsem to myslel tak, ze clovek odhadne, jakym terenem pojede a udela to doma pred odjezdem.
protestujici svaly primarne povazuju za jejich reakci na nezvyklou zatez, laborovat s posedem nebudu. leda by mi to pomohlo vyresit bolest za krkem, ktera se dostavuje se zeleznou pravidelnosti po kazde jizde delsi jak hodinu.
jinak co si vy kefalini predstavujete pod pojmem SAG?
ale par bodu - jestli se nemylim a pokud mi neco neuniklo, mam tam ventilek jen jeden. na jare jsem kolo vytah a prisla mi ta vidle mekka, tak jsem se ji rozhodl si ji dofoukat. jenze jsa totalnim amaterem, pokusil jsem se normalni pumpou (vsak je tam stejny ventilek). nj, udelalo to psouk, vidle klesla a ja domu kolo tlacil. pak jsem koupil tu spravnou pumpu, nahustil a presvedcil se, ze ji sice dostanu do dorazu, ale jen tak tak. v terenu na mekkych gumach to funguje cajk, ale na silnici je to moc tvrde. s tim upoustenim/tlakovanim jsem to myslel tak, ze clovek odhadne, jakym terenem pojede a udela to doma pred odjezdem.
protestujici svaly primarne povazuju za jejich reakci na nezvyklou zatez, laborovat s posedem nebudu. leda by mi to pomohlo vyresit bolest za krkem, ktera se dostavuje se zeleznou pravidelnosti po kazde jizde delsi jak hodinu.
jinak co si vy kefalini predstavujete pod pojmem SAG?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cyklistické vlákno
Kdyz si sednes na kolo tak o kolik ti zajede vidle/tlumic do zdvihu.
Re: Cyklistické vlákno
bolest za krkem - jestli máš na helmě štítek, tak prvně ho zkus oddělat 

Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
aha, to vyzkousim.
blembak na kole nevozim
blembak na kole nevozim

Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cyklistické vlákno
já mám sag pod 15mm na 100mm zdvihu.
imo: za krkem bolí, protože je člověk na kole příliš natáhlý dopředu a dolů a musí hodně zvedat hlavu aby viděl, řešením může být kratší představec nebo výš řidítka (nebo sedlo dopředu, ale to může rozhodit jiné části posedu a mohly by tě třeba začít bolet kolena). Ten štítek dělá totéž, ale to není tvůj problém.
(Z dlouhodobého hlediska bys měl dělat strečink zaměřený na tuto oblast a při jízdě myslet na to, aby svaly za krkem byly pokud možno pořád úplně uvolněné)
imo: za krkem bolí, protože je člověk na kole příliš natáhlý dopředu a dolů a musí hodně zvedat hlavu aby viděl, řešením může být kratší představec nebo výš řidítka (nebo sedlo dopředu, ale to může rozhodit jiné části posedu a mohly by tě třeba začít bolet kolena). Ten štítek dělá totéž, ale to není tvůj problém.
(Z dlouhodobého hlediska bys měl dělat strečink zaměřený na tuto oblast a při jízdě myslet na to, aby svaly za krkem byly pokud možno pořád úplně uvolněné)
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
za krkem me bolelo na vsech kolech, na kterych jsem kdy jezdil. pamatuju to uz z prvniho favorita, tak me to az tak netrapi.
a navic, pri mem rocnim najezdu jsou to male veci
a navic, pri mem rocnim najezdu jsou to male veci

Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cyklistické vlákno
a co teprve takové přiucpané karpání tunely, to je peklo... stačí 20min sjezd a začnou mi "odumírat" prsty na rukách.... dyž je těplo tak jen do necitliva, dyž je chladnějc, tak i do fialova....
imho štítek na přilbě nezpůsobuje bolest za krkem - blbá geometrie bajku nebo posezu jo...
imho štítek na přilbě nezpůsobuje bolest za krkem - blbá geometrie bajku nebo posezu jo...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.