Cyklistické vlákno

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17181
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

btw, @mmira: dost dobře si nedokážu představit, že bych s sebou na výlety tahal vysokotlakou pumpičku a někde v poli, v bahně, zmrzlýma/zpoceným/zasranýma prackama odšoubovával zabahněné krytky na !čistých! vysokotlakých ventilkách vidle a dofukoval..... *-:)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od ExFun »

REBU jsem měl 6 let a negativku jsem foukal o 10PSI víc než pozitivku i za cenu ztráty 3mm zdvihu, protože jinak to byla necitlivá kunda... ;)

Tvoje poznatky si nedovedu vysvětlit. Pokud tvrdíš, že pozitivku máš fouknutou víc než bys měl a je vidle měkčí než menší tlak v pozitivce ... to prostě nedává smysl.
Ty tlaky jsou místo pružin. Pozitivka je jako pružina, která táhne proti zanoření vidlice- pozitivku přetlačuješ, když vidlici tlačíš dolů. Naopak negativka je "pružina", která pomáhá se zanořením...
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od ExFun »

Jinak ten DualAir je pěkná <>.
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od mmira »

se to zvrhlo v diskuzi, ktere ani zbla nerozumim.

ale par bodu - jestli se nemylim a pokud mi neco neuniklo, mam tam ventilek jen jeden. na jare jsem kolo vytah a prisla mi ta vidle mekka, tak jsem se ji rozhodl si ji dofoukat. jenze jsa totalnim amaterem, pokusil jsem se normalni pumpou (vsak je tam stejny ventilek). nj, udelalo to psouk, vidle klesla a ja domu kolo tlacil. pak jsem koupil tu spravnou pumpu, nahustil a presvedcil se, ze ji sice dostanu do dorazu, ale jen tak tak. v terenu na mekkych gumach to funguje cajk, ale na silnici je to moc tvrde. s tim upoustenim/tlakovanim jsem to myslel tak, ze clovek odhadne, jakym terenem pojede a udela to doma pred odjezdem.

protestujici svaly primarne povazuju za jejich reakci na nezvyklou zatez, laborovat s posedem nebudu. leda by mi to pomohlo vyresit bolest za krkem, ktera se dostavuje se zeleznou pravidelnosti po kazde jizde delsi jak hodinu.

jinak co si vy kefalini predstavujete pod pojmem SAG?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2689
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od Vrooom »

Kdyz si sednes na kolo tak o kolik ti zajede vidle/tlumic do zdvihu.
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od ExFun »

bolest za krkem - jestli máš na helmě štítek, tak prvně ho zkus oddělat ;)
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od mmira »

aha, to vyzkousim.

blembak na kole nevozim :-)
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2656
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od Brus »

já mám sag pod 15mm na 100mm zdvihu.

imo: za krkem bolí, protože je člověk na kole příliš natáhlý dopředu a dolů a musí hodně zvedat hlavu aby viděl, řešením může být kratší představec nebo výš řidítka (nebo sedlo dopředu, ale to může rozhodit jiné části posedu a mohly by tě třeba začít bolet kolena). Ten štítek dělá totéž, ale to není tvůj problém.

(Z dlouhodobého hlediska bys měl dělat strečink zaměřený na tuto oblast a při jízdě myslet na to, aby svaly za krkem byly pokud možno pořád úplně uvolněné)
Pravda vyděsí
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od mmira »

za krkem me bolelo na vsech kolech, na kterych jsem kdy jezdil. pamatuju to uz z prvniho favorita, tak me to az tak netrapi.

a navic, pri mem rocnim najezdu jsou to male veci :-)
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17181
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

a co teprve takové přiucpané karpání tunely, to je peklo... stačí 20min sjezd a začnou mi "odumírat" prsty na rukách.... dyž je těplo tak jen do necitliva, dyž je chladnějc, tak i do fialova....

imho štítek na přilbě nezpůsobuje bolest za krkem - blbá geometrie bajku nebo posezu jo...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět