Řidiči, co to mají v ruce...

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28872
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

Brus: podle mne v civilní žalobě by to samozřejmě byl zajímavý precedent to zkusit a mediálně sledovat. Pokud mu prokáží tu nedbalost a natáhnou do toho firmu, tak by jistá šance na úspěch být mohla.
Také záleží, co by tam člověk požadoval...
270kW
195kW
107kW
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28872
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

řidič bílé dodávky - orientační test na OPL pozitivní...jak jinak :-)
270kW
195kW
107kW
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 3143
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Truck Daškam »

Přijde řidič mixu a vysvětlí nám, že kontrolovat přetížení je buzerace a na prasklé gumě se dá dojet až na Aljašku
Přetíženej byl na legální hmotnost co může v ČR na silnici.
Pochybuju že byl přetíženej přes hmotnost, co určil výrobce. To bude tak 60t a více - ale jasně, záleží na přesném typu

Pneu bouchaj i na autech co jezdí do váhy, včetně třeba autobusů (ani nevím, jestli jde autobus přeložit?) Bývá to buď vada výrobku, nebo stačí štíplá guma, kdy odhalený kordy zreznou a pak to bouchne. Nebo podhuštění, nebo pokud někde pořád jezdí přes obrubníky, to taky rády kordy nemaj.

Nám třeba na firmě bouchla guma na stroji, co má stabilní váhu. A pak na téměř novým autě (včetně gum) řachla Continentalka
Chápeš to?
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 6086
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od M.Z. »

Mezi řidiči kolují různé zvěsti o záhadných defektech nových pneu, ale docela s těmi pneu děláme, tak vím, že v 99,9% tam bylo mechanické poškození ze strany řidiče. Ať už provoz na podfouklé pneu (řidič si přečte na gumě údaj, ale to je montážní tlak a on vesele jezdí na gumě s tlakem o 2bar nižším), nebo najetí na kámen, obrubník apod. A ani to nemusí být vidět.

S reklamacemi se setkávám spíše ve formě vibrující pneu. Gumy jsou konstruovány dostatečně pevně.

To si spíš myslím, že ho dostanou na špatně zajištěný náklad, klády by se takhle rozsypat neměly. Na to jsou vázací prostředky, aby byly tímto způsobem pojištěny, samotné klanice při převrácení, nestačí.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 3143
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Truck Daškam »

To si spíš myslím, že ho dostanou na špatně zajištěný náklad, klády by se takhle rozsypat neměly. Na to jsou vázací prostředky, aby byly tímto způsobem pojištěny, samotné klanice při převrácení, nestačí.
Jo, kolikrát vídám kladaře jak to maj omotaný kurtama.. Tipuju že to jsou ti stejný, co jedou z D nebo A
Chápeš to?
Odpovědět