Stránka 1 z 1

Ultra diesel, verva diesel...

Napsal: čtv 23 srp 16:35
od Awakeeho
Ahoj, chtěl bych se zeptat na ultra diesel, a podobně, proste ty dražší dieselový paliva, chci se zeptat, něco jsem četl, o zlepšení mazivosti atd.. ale hlavně se chci zeptat, když tam celou dobu tankuju normální diesel, a natankoval bych tam ten ultra diesel, Verva diesel, ten dražší proste , s vyšším cetanovym číslem tuším, jestli to motoru něco neudělá, jestli to nic neudělá s vstrikama, atd.. když se tam dával jen normální diesel.. snad mě chápete.

Re: Ultra diesel, verva diesel...

Napsal: čtv 23 srp 17:52
od M.Z.
Chápeme, klidně to tam dávej, naftu tankuju jen aditivovanou.

Re: Ultra diesel, verva diesel...

Napsal: pát 24 srp 09:57
od HondaMan
Pokud nenatankuje z nádrže se stoletou "lepší naftou" tak to tomu autu neuškodí.

Já naopak lepší netankuji nikdy. Pokud mi vstřiky s lepší naftou vydrží 300tKm místo 200tKm, tak mi to nepřijde výhodné. Navíc při tomto nájazdu auto bude už u 2. či 3. majitele...

Ale jak píše M.Z. pokud chceš, tak klidně tankuj.

Re: Ultra diesel, verva diesel...

Napsal: pát 24 srp 16:04
od Michal220
Stejně jako effecta by měl být trochu aditivovany i beżný diesel.

Re: Ultra diesel, verva diesel...

Napsal: pát 24 srp 18:10
od řidičBOB
Já tedy raději EuroOil bez biovložky :D

Re: Ultra diesel, verva diesel...

Napsal: úte 15 říj 11:15
od driver
HondaMan píše: Pokud mi vstřiky s lepší naftou vydrží 300tKm místo 200tKm, tak mi to nepřijde výhodné.
No to je otázkou.
Do japonce bych jezdil tankovat ideálně někam ven na západ odjakživa :(
A i do proslulých držáků bych to už dnes nepodceňoval.
Kdysi se u PD strašně řešila lepší nafta, a přitom to bylo jedno, buď jsi měl dobré nebo špatné vstřiky a ty špatné se měnili zdarma ještě 10let poté i bez vedené servisky, pokud to auto bylo v databázi svolávačky.
I CR Euro5 byly zpočátku úplně v pohodě.
Naopak dneska, jak máš Euro6 tak jsou ty vstřikovače žý tak brutálně složité a ta biosložka je takové svinstvo, že bych nepodceňoval ani jedno tankování. Ti začne špatně vstřikovat jedna jediná tryska a při souhře náhod může časem kleknout celý motor kompletně. Se podívej jak to strartuje dneska. 10ti leté, 15ti leté krámy na brnk a nové káry točí jak benzín klikou 4x dokola než to natočíš... Ta směs je tak chudá už i na startování, aby to náhodou nemělo o gram větší emise a tak tenké trysky zalepíš ajncvaj, stačí to nechat přes zimu stát a je to. Měním palivové filtry před každou zimou a neměl bych odvahu je tam nechat dva roky. Kal žádný, ale černý šlem na vstupu do filtru je evidentní, a to jsou jen výběrové pumpy a i tak a jak se Ti to dostane dál a usadí v vysokotlaké části, tak je amen, teoreticky to může hrozit i u rok starého vozu, když bude déle stát, nebo tříletý s neměněným filtrem, to bych nepodceňoval, minimálně bych dával do běžné, kterou koupíš čerstvou a u lepších pump aspoň VIF

Re: Ultra diesel, verva diesel...

Napsal: úte 15 říj 13:03
od Shr3k
Jako driver, mně nafta bez aditiv prostě rachtá a dnešní CR vstřikovače s miniaturními dírami se zalepí karbonem razdva. Proto jsem vždycky tankoval EuroOil Optimal Diesel a dával VIF (nejlevnější metoda), nebo Vervu Diesel (sleva na Tank Kartu), nebo OMV.

Re: Ultra diesel, verva diesel...

Napsal: ned 16 úno 22:45
od alesmoto
Klidně přejdi na lepší, motoru to jen prospěje. A ani nejde jen o mazivost pro vstřiky- a hlavně pro čerpadlo. Pokud má auto již filtr na saze, tak i ten to ocení - no hlavně majitelova peněženka při jeho případné opravě/výměně. Ale skoro každej vidí jen tu vyšší cenovku na totému u pumpy. Jenže mám ozkoušeno na 100km trase, kterou jezdím spoustu let, že s lepší naftou to jedu s lepší spotřebou o 3dcl. A to mě skoro dorovná zvýšenou cenu při tankování.