Stránka 3 z 4
Re: Snížení spotřeby nafty
Napsal: ned 09 dub 20:38
od Brus
102kw a 240, příp. v poho přes 220... a teď tu o karkulce prosím.
Re: Snížení spotřeby nafty
Napsal: ned 09 dub 20:50
od ctrl_j
Pajimir píše:Petka se prodluzuje u vw a skoda 1.6 mpi benzinu, a ne u tdi na tohle to nejde. A u tdi by ta rychlost dost chybela kvuli dynamice.
A proc by to jako
nemelo jit?
Re: Snížení spotřeby nafty
Napsal: pon 10 dub 06:57
od Pajimir
Tak pro nevěřící karkulky, teoreticky dle grafu když je navíc 6tý stupen je max 245km/h když byla jen petka tak 200km/h viz graf uprav.
http://www.eurotuning.cz/images/image/d ... DI_JCX.png, ale problem je už výkon auta či aerodynamika, nejsem adborník a je mi to fuk kde je problém, jinak to mam to čiple na zlaty střed 102 kw a točák 330nm, a vyzkoušené že do 220 to plyne zrychluje a pak se tomu už nechce, a ani jsem to dále neskoušel. Pro mě max není duležitá. Ale vím co jsem na tachači viděl.
Re: Snížení spotřeby nafty
Napsal: pon 10 dub 07:18
od Brus
tacho může ukazovat ledacos, důležité pak je tomu uvěřit
Re: Snížení spotřeby nafty
Napsal: pon 10 dub 07:25
od Pajimir
Samo že tacho při takové rychlosti má asi velkou odchylku přesnosti měření. Ale měřil jsem to tím a ne gps kou.
Re: Snížení spotřeby nafty
Napsal: pon 10 dub 08:12
od mmira
tady si nekdo plete to, kam by teoreticky dovolil jit prevod a ceho je auto v realu schopno. na jednom byvalem aute jsem mel 6 do 340, fakt to tolik nejelo.
100 kW realne max 200, moooozna 210. 240 leda z Grossglockneru bez brzdeni.
Re: Snížení spotřeby nafty
Napsal: pon 10 dub 08:17
od GeneHawkins
Pajimir píše:Tak pro nevěřící karkulky, teoreticky dle grafu když je navíc 6tý stupen je max 245km/h když byla jen petka tak 200km/h viz graf uprav.
http://www.eurotuning.cz/images/image/d ... DI_JCX.png, ale problem je už výkon auta či aerodynamika, nejsem adborník a je mi to fuk kde je problém, jinak to mam to čiple na zlaty střed 102 kw a točák 330nm, a vyzkoušené že do 220 to plyne zrychluje a pak se tomu už nechce, a ani jsem to dále neskoušel. Pro mě max není duležitá. Ale vím co jsem na tachači viděl.
Škoda, že ti tam nedali sedmičku, mohls jet tři sta. A s osmičkou nejsou ani čtyři sta nedosažitelné...
Re: Snížení spotřeby nafty
Napsal: pon 10 dub 08:36
od Pajimir
no super napad s osmičkou vřele ti ji doporučuji, opet tema se zvrhlo na blbosti kdo jak je chytrej.
Re: Snížení spotřeby nafty
Napsal: pon 10 dub 08:52
od řidičBOB
Pajimir píše:Tak pro nevěřící karkulky, teoreticky dle grafu když je navíc 6tý stupen je max 245km/h když byla jen petka tak 200km/h viz graf uprav.
http://www.eurotuning.cz/images/image/d ... DI_JCX.png, ale problem je už výkon auta či aerodynamika, nejsem adborník a je mi to fuk kde je problém, jinak to mam to čiple na zlaty střed 102 kw a točák 330nm, a vyzkoušené že do 220 to plyne zrychluje a pak se tomu už nechce, a ani jsem to dále neskoušel. Pro mě max není duležitá. Ale vím co jsem na tachači viděl.
Papír snese vše....zvlášť ten od čiptunerů.
Ale vážně - když jsem sedlal 3.6FSI (300k), tak tohle auto už blbě zrychlovalo od 200 nahoru... Takže plynulé zrychlování se 102kW do 220kmh je asi hodně zavádějící
Nechci ti nijak kazit tvé nadšení, ale pár aut s výkony od 50k do 650k mi už rukama prošlo, takže jistou představu mám, co a jak zrychluje.
Re: Snížení spotřeby nafty
Napsal: pon 10 dub 09:01
od Pajimir
už me to fakt unavuje - tema bylo jak usetrit naftu a to se mi osobne povedlo skoro o 0,8 litru na 100km, tak jsem to naspal ze to jde, a ne furt resit maximalku, vzdyt jsem psal TEORETICKY je možno jet max 245 ale ze na vic jak 220 jsem nejel a to bylo jen jednou na nemecke dalnici a dle tachometru, takže kolik jsem jel doopravdy nevim a je mi to uplne jedno, zda to je vykonem ci necim jinym.