Stránka 3 z 4

Re: Snížení spotřeby nafty

Napsal: ned 09 dub 20:38
od Brus
102kw a 240, příp. v poho přes 220... a teď tu o karkulce prosím.

Re: Snížení spotřeby nafty

Napsal: ned 09 dub 20:50
od ctrl_j
Pajimir píše:Petka se prodluzuje u vw a skoda 1.6 mpi benzinu, a ne u tdi na tohle to nejde. A u tdi by ta rychlost dost chybela kvuli dynamice.
A proc by to jako nemelo jit?

Re: Snížení spotřeby nafty

Napsal: pon 10 dub 06:57
od Pajimir
Tak pro nevěřící karkulky, teoreticky dle grafu když je navíc 6tý stupen je max 245km/h když byla jen petka tak 200km/h viz graf uprav. http://www.eurotuning.cz/images/image/d ... DI_JCX.png, ale problem je už výkon auta či aerodynamika, nejsem adborník a je mi to fuk kde je problém, jinak to mam to čiple na zlaty střed 102 kw a točák 330nm, a vyzkoušené že do 220 to plyne zrychluje a pak se tomu už nechce, a ani jsem to dále neskoušel. Pro mě max není duležitá. Ale vím co jsem na tachači viděl.

Re: Snížení spotřeby nafty

Napsal: pon 10 dub 07:18
od Brus
tacho může ukazovat ledacos, důležité pak je tomu uvěřit :-)

Re: Snížení spotřeby nafty

Napsal: pon 10 dub 07:25
od Pajimir
Samo že tacho při takové rychlosti má asi velkou odchylku přesnosti měření. Ale měřil jsem to tím a ne gps kou.

Re: Snížení spotřeby nafty

Napsal: pon 10 dub 08:12
od mmira
tady si nekdo plete to, kam by teoreticky dovolil jit prevod a ceho je auto v realu schopno. na jednom byvalem aute jsem mel 6 do 340, fakt to tolik nejelo.

100 kW realne max 200, moooozna 210. 240 leda z Grossglockneru bez brzdeni.

Re: Snížení spotřeby nafty

Napsal: pon 10 dub 08:17
od GeneHawkins
Pajimir píše:Tak pro nevěřící karkulky, teoreticky dle grafu když je navíc 6tý stupen je max 245km/h když byla jen petka tak 200km/h viz graf uprav. http://www.eurotuning.cz/images/image/d ... DI_JCX.png, ale problem je už výkon auta či aerodynamika, nejsem adborník a je mi to fuk kde je problém, jinak to mam to čiple na zlaty střed 102 kw a točák 330nm, a vyzkoušené že do 220 to plyne zrychluje a pak se tomu už nechce, a ani jsem to dále neskoušel. Pro mě max není duležitá. Ale vím co jsem na tachači viděl.
Škoda, že ti tam nedali sedmičku, mohls jet tři sta. A s osmičkou nejsou ani čtyři sta nedosažitelné...

Re: Snížení spotřeby nafty

Napsal: pon 10 dub 08:36
od Pajimir
no super napad s osmičkou vřele ti ji doporučuji, opet tema se zvrhlo na blbosti kdo jak je chytrej.

Re: Snížení spotřeby nafty

Napsal: pon 10 dub 08:52
od řidičBOB
Pajimir píše:Tak pro nevěřící karkulky, teoreticky dle grafu když je navíc 6tý stupen je max 245km/h když byla jen petka tak 200km/h viz graf uprav. http://www.eurotuning.cz/images/image/d ... DI_JCX.png, ale problem je už výkon auta či aerodynamika, nejsem adborník a je mi to fuk kde je problém, jinak to mam to čiple na zlaty střed 102 kw a točák 330nm, a vyzkoušené že do 220 to plyne zrychluje a pak se tomu už nechce, a ani jsem to dále neskoušel. Pro mě max není duležitá. Ale vím co jsem na tachači viděl.
Papír snese vše....zvlášť ten od čiptunerů.
Ale vážně - když jsem sedlal 3.6FSI (300k), tak tohle auto už blbě zrychlovalo od 200 nahoru... Takže plynulé zrychlování se 102kW do 220kmh je asi hodně zavádějící ;-) Nechci ti nijak kazit tvé nadšení, ale pár aut s výkony od 50k do 650k mi už rukama prošlo, takže jistou představu mám, co a jak zrychluje.

Re: Snížení spotřeby nafty

Napsal: pon 10 dub 09:01
od Pajimir
už me to fakt unavuje - tema bylo jak usetrit naftu a to se mi osobne povedlo skoro o 0,8 litru na 100km, tak jsem to naspal ze to jde, a ne furt resit maximalku, vzdyt jsem psal TEORETICKY je možno jet max 245 ale ze na vic jak 220 jsem nejel a to bylo jen jednou na nemecke dalnici a dle tachometru, takže kolik jsem jel doopravdy nevim a je mi to uplne jedno, zda to je vykonem ci necim jinym.