BOB: Stašně záleží kdy jedeš a taky trochu na štěstí. Já v pátek odpoledně jel FnO - Kolín za 4:15 a v neděli večer za 2:25 (více na pohodu, protože jsem vezl cca 300 kg vína a 2 lidi) Stejně tak trasu FnO - Brno jezdím pravidelně mezi 1:15 a 3:00.
Ošlajfkovaný píííčus ve fleetovým autě s pražskou značkou, kerý straaaaašně spěchá zachraňovat svět pavprochovi navzdory!
*s tím Golfem to bylo na otočku, jel jsem hned zpátky, už bez spolujezdce, v půjčený A7 biTDI a předával ji v Pelhřimově u sjezdu. AVG 163, spotřeba 8 rovných
Vyfocený co nemám, jak jsem zmerčil majitele, tak jsem ten údaj fofrem zaklikal někam hluboko do menu
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Ja som vyrazal vcera tesne po 15tej od kongresoveho centra. Jazda na komfort, premavka bola relativne plynula dokonca aj v zuzeniach kde isli vsetci lahko nad limit. Potom sme pokracovali domov do vychodneho slovakistanu. Parametre sa markatne zhorsili na trase Brno - vyjazd na SK D1. Premavka bola husta, brzda-plyn.
Provozní hmotnost 1510kg;Cx 0,309; FWD; kola 205/55/16; VM Motori 2,5 TD R4 OHV; rozvody koly; 92kW (4200ot/min); 288Nn (2000ot/min); auto 1998; motor návrhově raná 80. léta. Za dva měsíce 6200km podle tankování 6,67 litru, nejméně 5,86 a nejvíce 7,88. Silnice 100 tacho a více, dálnice od 140 do 180.
No, čas začít sbírat názory. Tak povídejte. Já si hlídám okolí a opakuju si něco o hustotě dopravy a souběžné jízdě. A doufám, že až mě jednou čapnou, bude to stačit
Za druhé, jestliže toto někdo udělá, není to rozhodně manévr, který by předvedl poprvé
Ale tuhle hlášku žeru
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.