od jerry » sob 13 črc 07:09
Ne, ale existuje něco takového, jako vnitřní obestavěný prostor. A ten je u pašíka B6 větší oproti oktávce O2 hlavně díky delšímu rozvoru. Rozdíl v délce je necelých 20 cm, v šířce necelých 6 cm. Takže vnějšími rozměry hodně blízká auta. Proto je třeba v Německu ve všech anketách řadí do stejné třídy.
Ale nebuďme OT, vraťme se k té spotřebě benzin versus nafta, která není tak špatná ve prospěch benzinu, jak se traduje. Reagoval jsem svým příspěvkem na zkušenosti řB s naftovým a benzinovým turkem. Ta domněnka obrovských úspor vznikla hlavně díky masivní propagandě naftových aut výrobci, když byla ještě trendy. A lidé rádi uvěří, pokud jim to lahodí s jejich snahou o úsporu.
A ještě k mému srovnání B6 TDI versus O2 RS TSI. Já najel na O2 RS TSI 150 tis.km a motor šel při prodeji jako nový. Kamarád za stejných 150 tis.km na B6 TDI zažil 2 odtahy z dálnice. Jednou to spravila skoro generální oprava motoru, podruhé už ho museli úplně vyměnit. On to měl v rámci záruky, jezdil naštěstí hodně. Ale já s mým malým nájezdem bych vyšel ze záruky a ušetřených pár korun za PHM mnohonásobně vrátil za opravy. Komfort benzinového motoru proti naftovému už by byla jiná kapitola.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.