Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Napsal: sob 06 črc 13:21
Beroun - Ještěd:
Fórum pro náročné řidiče a majitele aut
https://forum.autoforum.cz/
RAM je podobná váhovka, ale co se týče tahání na korbě, je to nekonkurenceschopné. Na klasické kouli je to úplně stejné 3,5t, ale na Goosenecku RAM utáhne v celkové hmotnosti do 7400kg prd, je cca o 400kg težší, ani nevím, jestli na korbě v ČR někdo vůbec tahá. Údajně to ani výrobce u této řady nedoporučuje. V Outletu na mě čuměli jak z jara, když jsem měl požadavek na kouli do Rama, vůbec se s tím nesetkali a taky jsem žádnou odpověď nedostal, o nějakém dodání návěsu, jsem si taky mohl nechat jen zdát. Nějaká zkušební jízda? EE, tady zaplať a nevymýšlej... z tama jsem mazal rychle.Stepan píše:Kolik vlastně taháš ty? Základní RAM1500 je stejně velkej jako ta tvoje F-150 ne? Tam by neměl bejt rozdíl v tažných schopnostech, ne?
Naftu asi ne, už jenom kvůli tomu pocitu, s LPG jsou náklady na PHM zanedbatelný, v konečným součtu možná nižší než nafta. A navíc se chystám, až to tátu přestane bavit, mu to sebrat a nechat si to jako druhý auto pro budoucí manželku na převoz smradů. By nafta trpěla. Přijde mi to jako mega cool wágen, na korbu házíš co chceš a nemusíš to čistit, od zasranýho kočárku k lyžím. Jen aby to ona snesla
Mimochodem, teď se na frcu objevil strašnej masakr
https://www.autofrc.cz/inzerat/ford-f35 ... TPTpeXLWpE
Akorát teda nějakej Michal Antonišin má firmu na zemní práce těžkou technikou, takže to auto asi bude dost utahaný.
Edit: Ještě k tomu přímýmu vstřiku. Jsem byl informován, že přímej vstřik zaplynovat vlastně jde. Jenže je to komplikovaný, ten plyn se vstřikuje skrz benzínový vstřiky, takže se musí střídat s benzínem kvůli chlazení, čímž klesá úspora PHM a navíc ta přestavba je "prej" něco pod 100k za čtyřhrnek. Natož V8.
Napis mi prosim do sz nebo klidne sem nejaky detaily k ty uprave, vykon se hodi vzdyckyřidičBOB píše:Já už si také objednal zvýšení výkonu na 410k