od ctrl_j » ned 03 bře 14:39
Rozumim. A zcasti chapu kdyz se stavite proti tomu zahrnovat u hybridu nenapajeneho z externiho zdroje zahrnovat do jeho provozu spalenou elektrinu, nicmene i kdyz si to auto kumuluje kWh provozem, tak porad nasledne dochazi ke spotrebovani teto energie k pohonu.
Ale klidne prevedme debatu na plug-in hybridni Prius. V materialech se doctu akorat o fantasticke spotrebe 1.2 l benzinu, o tom ze to spotrebovava nejake kWh ani slovo. Pritom se podle Toyoty nejedna o hybridni automobil, ale hybridni elektromobil (coz jakoze vypada, ze je to vlastne hlavne elektro a ten benzinak je tam jen jaksi navic). Dozvim se i vykon benzinove jednotky (72 kW), celkovy systemovy (90 kW) o elektro motoru jen info s dojezdem 50 km. Nicmene z toho je zjevne, ze je to naopak (narozdil od BMW i3 REX).
Zpet k GS450h: Jestli ma tohle auto v kombinaci 6 l/100 a GS350 10 l/100, tak v tom neni zazrak svatyho Krystofa, ale ty kWh co to auto dodatecne spotrebuje. A je mi jedno, zda je tam dostanu ze zasuvky, rekuperaci, agregatem nebo jinak. Takze me logicky zajima, kolik te proudove energie je. A taky me zajima jak je mozne, ze si nekdo vybrecel misto NEDC novy WLTP, aby udajne vyrobci uvadeli realisticke spotreby a pak se u hybridnich aut uvadi neuplne, zkreslene a zavadejici informace…
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/