DPF a nadměrné závady jsou kecy stejné jako třeba závady turba.
Byly vadné série, byly výrobní vady, byly nepovedené konfigurace celých sérií motorů, ale v celkovém objemu prodejů to je naprosté minimum. (Stejně jako závady turbín)
Kolega z Phy jezdí TDI Golfa pátý rok a tankuje téměř výhradně u
http://www.way24.cz na zličíně případně Verva Diesel ale pozor, nikoliv u Benziny ale v Praze na Krejcárku, kde je značka Star. (Druhá značka majitele Benziny)
Jezdí krátké trasy po městě, často motor ani neohřeje, a nezná nějakou častou regeneraci DPF a nedává VIF ani jiná aditiva.
Některé motory po městě tu častější regeneraci spouštějí, a DPF čistí i tak dokonale, a některé se ani po městě nezanášejí...
Ta auta, co mají s DPF potíže jsou nejčastěji postižena závadou, ale není to vlastností konstrukce. (!)
Potom tady jsou jiné vlivy jako styl jízdy, chip, servis kde dělají učni atd...
Kdo provozuje auto se závadou nebo šrot, a nadává na koncepci, je totální hlupák
Navazuji hlavně na současnou dobu přímovstřikových benzínů s DPF .
Jsou jistě režimy, kdy je benzín příhodnější než nafta, ale to dogma, že DPF = průser, je totální bullshit
Viděl jsem DPF po 300.000km rozříznuté a vypadalo jako by bylo rok staré, zanesení minimální, je to úplně stejné jako když v devadesítkách byli všichni na prášky z KATu u Favorita a sháněli stovky, stodvacítky, žiguly....