Já to asi blbě vysvětluju, tak na příkladu se snad už pochopíme. Funguje to takhle: Dojedeš na otočku do Brna, řekněme 250 kiláků. Dostaneš 250*x korun. O3 TDI bude žrát tak 6l/100km, 6*30*2,5=450 na naftu. Nájezd máš ročně 20tis/km a splácíš řekněme 6k, takže tě jeden km vyjde na 72tis./20tis. na 3,6Kč. Cesta do Brna tě stála 900 na operáku. Náklady teda máš 900+450=1350. No ale firma ti dala 250*x (NDA, ale vyjde číslo větší než 1350). Ten rozdíl strčíš do kapsy. Kolega s 540i dostane na tu cestu úplně stejný peníze, ale z operáku a spotřeby má vyšší náklady, takže mu nezbyde nic, spíš ještě možná něco ztratí
jednoduchá matika za život s frajerinou. Firma na tom neztrácí v žádném případě, náklady má na všechny stejný.
Takže od firmy mají oba stejně, ale jednomu zbyde po výplatě a zaplacení auta možná o 10 tisíc čistýho víc. A to jsou na stejné pozici
Kdysi tu chodil ExFun, který otevřeně přiznával, že by si klidně koupil i 720d, protože ho řízení sere, jezdí pomalu a chce se akorát přesouvat A-B levně, ale zároveň trošku vypadat (byl tuším advokát).
Což nás konečně přivádí k pointě->Pro takového člověka je i 20Kč/100km vícenáklad, který mu nedá vůbec nic. Halíře a talíře
