Ve firmě máme 8 aut (3x benzín, 5x dýzl) a největší nájezd mám stejně já..... , takže budu postupně (jaxe ojedou, fčíl mají ODO cca 120-150kkm) dýzly nahrazovat benzínem.řidičBOB píše:A proto se já chovám pragmaticky - živím 12 aut, u kterých většina najede 50t km/rok+ a ty jsou dieselové.
Nafta patří do kamen.
Re: Nafta patří do kamen.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27058
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta patří do kamen.
Hele, já měl R36 a ročně jsem platil za PHM téměř ½ mega. Teď v dieselu jsem někde lehce nad polovinou. Jsou to peníze, které musím vydělat. Ne, že by to byl problém, ale jak se říká: mít 250 a nemít 250 = rozdíl 500
Ale další mé služební auto bude na 75% benzín. Rakev přece nemá kapsy.
Ale další mé služební auto bude na 75% benzín. Rakev přece nemá kapsy.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Nafta patří do kamen.
Je pravda, že benzinové vozy a jejich servis už není o tolik levnější než naftové? Myslím např. TSI vs TDI-CR u koncernu? Já měl vždy diesel, kromě mých mladých let, ale s přibývající prací a nájezdem km jsem skočil do nafty a tak nějak si nepřipadám chudší..
Re: Nafta patří do kamen.
Když to od boku přepočítám - tos najezdil 100 000 km ročně se spotřebou 15?řidičBOB píše:Hele, já měl R36 a ročně jsem platil za PHM téměř ½ mega.
《》
Re: Nafta patří do kamen.
Já nechápu, čemu se furt divíte?
Jeli jste někdy něčím v automatu s čtyřkolkou na velkých kolech? To nejezdí za 6 ani za7 když člověk ráno vstane a už ví, že vše nestíhá ani kdyby makal do půlnoci...
Jen to natočíš a vyskáčeš z metropole přes červené s klimou, furt stojíš, spotřeba atakuje průměrem dvacku jen proto, že to běželo ráno 10minut před barákem, než jsi našel, co jsi hledal, město tomu nepomůže a pak čistě jen samotný furt levý třeba na plzeň taky nejde pod 10 a celkový průměr když máš 13 nebo 17 je jen o tom, kolik kamiónů Ti zavře levý a to se ani nepřiblížíš někde ke 200kmh... Teď si vezmi, že od dubna do prosince jsou všude stavby zůžení a nebo to stojí hodinu, dvě, tři, slunko pere, zkus přijet na jednání zpocený, takže klima jede furt motor taky, jako když je průměr pod 20 tak se ničemu nedivím. Ničemu. A kdo lítá venku a má otevřené dvěstěpáďo ...
Já když vidím borce v benzínu, tak se jen směju...
Jeli jste někdy něčím v automatu s čtyřkolkou na velkých kolech? To nejezdí za 6 ani za7 když člověk ráno vstane a už ví, že vše nestíhá ani kdyby makal do půlnoci...
Jen to natočíš a vyskáčeš z metropole přes červené s klimou, furt stojíš, spotřeba atakuje průměrem dvacku jen proto, že to běželo ráno 10minut před barákem, než jsi našel, co jsi hledal, město tomu nepomůže a pak čistě jen samotný furt levý třeba na plzeň taky nejde pod 10 a celkový průměr když máš 13 nebo 17 je jen o tom, kolik kamiónů Ti zavře levý a to se ani nepřiblížíš někde ke 200kmh... Teď si vezmi, že od dubna do prosince jsou všude stavby zůžení a nebo to stojí hodinu, dvě, tři, slunko pere, zkus přijet na jednání zpocený, takže klima jede furt motor taky, jako když je průměr pod 20 tak se ničemu nedivím. Ničemu. A kdo lítá venku a má otevřené dvěstěpáďo ...
Já když vidím borce v benzínu, tak se jen směju...
řidičBOB píše:mít 250 a nemít 250 = rozdíl 500
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Nafta patří do kamen.
Na druhou stranu, firma pro své společníky většinou unese hodně To co říká BOB je brutální případ a asi není o čem debatovat. Bond tu kdysi psal, že 430d mu žralo 10 a M3 něco pod 13. Při 60 000km rok ten rozdíl činí kolik, pět až 6k měsíčně? To bych řekl, že se v celkových nákladech na provoz M3 ztratí
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27058
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta patří do kamen.
Asi by to firma u mého povozu unesla. Ono v mém konkrétním případě nebyla ekonomika provozu tím hlavním argumentem. Pro můj provoz (90% dálnice) mi to celkově dávalo větší smysl než podobné auto v benzínu, které jsem měl do té doby.
Když nic jiného, tak ten hon proti dieselům bude mít za následek rozvoj benzínových agregátů a jejich návrat do aut, kam už se vracet neměly - třeba V6 u VW.
Když nic jiného, tak ten hon proti dieselům bude mít za následek rozvoj benzínových agregátů a jejich návrat do aut, kam už se vracet neměly - třeba V6 u VW.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Nafta patří do kamen.
Jsem myslel akorát to, že pro společníka+jednatele* v jedné osobě, nebývají ty náklady na PHM na jeho (=jednom) autě nijak zásadní a že když ten benzín chce, tak ho může mít a vlastně se to "nepozná". Něco jiného je fleet pro bandu obchoďáků a techniků, kde se vše násobí a navíc z toho vidíš akorát náklady**. Proto čumím, že pp chce přecházet na benzíny pro zaměstnance.
*Klidně i v menší, ale prosperující firmě.
**Je fakt, že kdybych měl na stole dvě naprosto stejné pracovní nabídky, kde rozdíl by byl akorát ve služebním autě, třeba O3 RS TSI vs. O3 RS TDI, tak beru TSI. Ale kdyby byla k TDI třeba 3-4tis. vyšší mzda, už by to bylo na pováženou. Takže auto na benzín může být pro menší skupinu zaměstnatelných považováno za benefit, ale kolik takových najdeš, že?
vím, že takhle už to dávno nefunguje, ale chápem se
*Klidně i v menší, ale prosperující firmě.
**Je fakt, že kdybych měl na stole dvě naprosto stejné pracovní nabídky, kde rozdíl by byl akorát ve služebním autě, třeba O3 RS TSI vs. O3 RS TDI, tak beru TSI. Ale kdyby byla k TDI třeba 3-4tis. vyšší mzda, už by to bylo na pováženou. Takže auto na benzín může být pro menší skupinu zaměstnatelných považováno za benefit, ale kolik takových najdeš, že?
vím, že takhle už to dávno nefunguje, ale chápem se
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))