Stránka 1 z 1

Test 100 okt benzínů

Napsal: pon 22 kvě 11:33
od pavproch
Myslím, že si to (zajímavé čtení) zaslouží vlastní vlkno. Test 100 okt benzínů.

Re: Test 100 okt benzínů

Napsal: pon 22 kvě 15:28
od řidičBOB
Dávali to někde v TV. Jelikož Benzina má u 95tky vcelku vysoké oktanové číslo, nemá asi smysl tam ládovat Vervu.
A hlavně pán říkal, že vše, co se nám zdá, že to jede líp a míň žere, je placebo :-)

Re: Test 100 okt benzínů

Napsal: pon 22 kvě 15:53
od Předseda
Mě by spíš vždy zajímalo srovnání daných benzínu v motoru, který má 98+ předepsanou jako primární palivo. A změřit výkon na něm. Já mám vyzkoušeno, že 200kW N53 s 95 žere více než s 98+. Častěji a déle přepíná do vrstveného spalování.

Re: Test 100 okt benzínů

Napsal: pon 22 kvě 15:59
od Zajda
100 oktany neobsahují líh, to je benefit.
Pravidelně však lze bez lihu kupovat základní N95 u EuroOilu.

TSI na kterém to testovali nejede na limitu.

Moje 0,9 TCe na fyzikálním limitu jede, pod plným plynem neustále hledá předstih a tah mírně kolísá, tam je N98 v nízkých až středních otáčkách trochu poznat.
Třeba u vysokootáčkového Civicu Type-R EP3 jsem nepoznal mezi EuroOil N95 Optimal/Benzina N95 a Vervou rozdíl žádný :-)

Re: Test 100 okt benzínů

Napsal: úte 23 kvě 08:56
od řidičBOB
Já tankuju prakticky že 100% EO.

Re: Test 100 okt benzínů

Napsal: úte 23 kvě 10:13
od Zajda
Aby nedošlo k nedorozumění tak N95 u EE bývá bez lihu jen někdy.
Parametry posledního závozu na té které pumpě jde sledovat v appce.

Info je jen u základního N95 a nafty, ne u aditivovaných, tam by si člověk musel vyžádat dokumenty od obsluhy.
U nafty se v zimním období zobrazuje bod tuhnutí, v letním bod vzplanutí.

Momentálně např. v Loukově:
Nafta
NM.JPG
N95
N95.JPG