Že to jde z kopce je jisté, ale stále se dá pořídit velmi lahodná technika za dobré peníze.
Třeba nové Polo R5 je něco úžasného, né že je nejlepší, ale spíš nemá vůbec konkurenci
Když se podívám, kolik stála A6 v markách a co uměla, a kolik stojí dneska a co umí, tak je to podle mě za přibližně objektivně "stejné peníze"
mnohem víc muziky. MNOHEM VÍC!
Držkovat umí každý ale i tehdy bylo potřeba obezřetně vybírat, a oddělovat zrno od plev.
Tehdy se všichni báli turbo-nafty jen z principu a dneska mild-hybridu, rovněž jen z principu.
Nevidím zásadní rozdíl.
A co se týká náročnosti servisu, tak nikdy neplatilo, že auto jezdí bez servisu a drží.
Auta servis vždy potřebovala.
Dříve se dělaly generálky a seřizovaly ventily každou chvíli, a všichni mluvili o držácích
Dneska nalítá půl mega kde jaká dacia, a furt jezdí
A to zásadní téma, se netýká automobilek ale politiky EU...
Zásadní bude
Pařížská dohoda, tzv "větší Kjótský protokol"
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)