Re: Za kolik jezdíte s benzínem?
Napsal: pát 04 kvě 09:23
já si tam snad něco nalepím
Fórum pro náročné řidiče a majitele aut
https://forum.autoforum.cz/
To je důvod, proč se vyrábí ty nemožné RS6, Brabus a jiné kombíky. Čím větší kára, tím méně je přetížení cítit. Když tu samou zatáčku nebo zrychlení dáš v nějaké A1 tak už při rozjezdu od baráku dostaneš info, že ještě jednou, a zvracímmira píše: jedinou kuraz, kterou jsem na to potreboval, bylo odolat vykrikum zeny, ze to s ni moc hazi a dela se ji spatne.
Velikost s tím nemá moc co dělat, spíš je to tím, že v těch malejch autech sedíš jako na hajzlu v sedačkách s nulovým bočním vedením a navíc ty městský auta maj stejně tvrdý pružiny jako jsou v propisce a poměrně vysoký těžiště, takže se to naklání jako Rossi při velký cenědriver píše:To je důvod, proč se vyrábí ty nemožné RS6, Brabus a jiné kombíky. Čím větší kára, tím méně je přetížení cítit. Když tu samou zatáčku nebo zrychlení dáš v nějaké A1 tak už při rozjezdu od baráku dostaneš info, že ještě jednou, a zvracímmira píše: jedinou kuraz, kterou jsem na to potreboval, bylo odolat vykrikum zeny, ze to s ni moc hazi a dela se ji spatne.
V těch větších autech to je znatelně lepší a není od věci, že se dozvídáš, že to je nemotorné, slabé a mohlo to být silnější
Nesmysl. Kde jaké Polo má sedačky GTI / R jako koryta v F1 a lze je spustit až na zem a tvrdost podvozku je pěkně pitomá, protože to nemá DCC a musí to být stabilni i při Vmax, čili se to naklání asi tak, že téměř vůbec A poslední Polo je totální masakr, to je po dlouhé době pokrok, který budou ostatní dohánět zase 1-2generace, a mnozí nemají nárok nikdy._sulcik_ píše:Velikost s tím nemá moc co dělat, spíš je to tím, že v těch malejch autech sedíš jako na hajzlu v sedačkách s nulovým bočním vedením a navíc ty městský auta maj stejně tvrdý pružiny jako jsou v propisce a poměrně vysoký těžiště, takže se to naklání jako Rossi při velký cenědriver píše:To je důvod, proč se vyrábí ty nemožné RS6, Brabus a jiné kombíky. Čím větší kára, tím méně je přetížení cítit. Když tu samou zatáčku nebo zrychlení dáš v nějaké A1 tak už při rozjezdu od baráku dostaneš info, že ještě jednou, a zvracímmira píše: jedinou kuraz, kterou jsem na to potreboval, bylo odolat vykrikum zeny, ze to s ni moc hazi a dela se ji spatne.
V těch větších autech to je znatelně lepší a není od věci, že se dozvídáš, že to je nemotorné, slabé a mohlo to být silnější