
Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Vypínání plynu při brzdění levou dělá i můj sportik a musel jsem nechat ten vypínač preklemovat (a ještě mám automaticky vypínání ESP). Když už řešíte ECU tak Mootune má hodně zajímavou celou řadu produktů (ale je to teda na tu hnusnou fiestu st
).

"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Jsem jen pro zajímavost koukl na ty chiptuningy a ví někdo jak to funguje? To je nějaký jeden výrobce a pak to všíchni používají? Že mají všichni stejné výsledky ale cena je dramaticky jiná 
Tady 9k https://www.chiptuning.cz/detail/Osobn% ... 140i-250kw (být to blíž tak o tom snad i pouvažuju
)
Tady 15k https://www.quantumchiptuning.cz/chiptu ... m40i-250kw
Tady 33k https://www.xtuning.cz/chip/bmw/1-serie ... 250-15920/
Zajímavej business.

Tady 9k https://www.chiptuning.cz/detail/Osobn% ... 140i-250kw (být to blíž tak o tom snad i pouvažuju

Tady 15k https://www.quantumchiptuning.cz/chiptu ... m40i-250kw
Tady 33k https://www.xtuning.cz/chip/bmw/1-serie ... 250-15920/
Zajímavej business.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5333
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Maj nejaku hodne dobry cenu aj na tu S1 
Ale je pravda ze to neni 300k ale len 272k
https://www.chiptuning.cz/detail/Osobn% ... tfsi-170kw
Ale jdi do toho

A jak to funguje? No tipujem, ze existuje nejaka "univerzalna" mapa, co povodne mozno odladil nejaky ABT, Hartge a predava ako licenciu, alebo to niekto reverzne crackol a pozrel si co to kedy robi, ktora ti navysi vstrek, tlak turba, pohra sa s casovanim a voala...zrazu to ma vic koni a potom mozno to este niekto odladuje konkretne podla grafu na to konkretne auto, iked to asi veeelke mozno

Ale je pravda ze to neni 300k ale len 272k

https://www.chiptuning.cz/detail/Osobn% ... tfsi-170kw
Ale jdi do toho


A jak to funguje? No tipujem, ze existuje nejaka "univerzalna" mapa, co povodne mozno odladil nejaky ABT, Hartge a predava ako licenciu, alebo to niekto reverzne crackol a pozrel si co to kedy robi, ktora ti navysi vstrek, tlak turba, pohra sa s casovanim a voala...zrazu to ma vic koni a potom mozno to este niekto odladuje konkretne podla grafu na to konkretne auto, iked to asi veeelke mozno

Mazda MX-5 NBFL 1.8 5MT RWD LSD
Fiat Panda 100HP 6MT without ESP
Multak T6 2.0 BiTDI 7DSG 4MOT CTRL+A
Fiat Panda 100HP 6MT without ESP
Multak T6 2.0 BiTDI 7DSG 4MOT CTRL+A
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Né nic tunit nebudu, přijde mi že když to člověk začne honit tak to má co dělat se uchladit někde na okruhu a lehce to leze nad 120 u oleje. Navíc když sem tak hledal, tak kolikrát už v sérii má o něco víc. https://forums.ov9.co.uk/viewtopic.php?t=7355 Třeba tady 360 hp a 550Nm ...
Nicméně když jsem jen tak pogooglil tak ony jsou nějaké všeobecne SW WINOls https://www.evc.de/en/default.asp
Bflash https://bflash.eu/store/hardware/bflash-master (Ani to není zas tak drahý
jestli fakt prodávají flashe za 30k, to se může vrátit rychle)
Nicméně když jsem jen tak pogooglil tak ony jsou nějaké všeobecne SW WINOls https://www.evc.de/en/default.asp
Bflash https://bflash.eu/store/hardware/bflash-master (Ani to není zas tak drahý

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Nikdy jsem chiptuning neměl a pokud bych do něj šel, tak bych si připlatil u těch, co to umí a výkony opravdu garantují. Pokud by to každá garážovka uměla stejně, tak už má takový ABT dávno zavřeno
Navíc pokud bude mít S1 na svoji velikost 231 PS a 4WD, tak už je to potom na okresce spíš o řidiči než o pár desítek PS navíc
Zatím výběr z 3 nominovaných vypadá následně. Swift Sport 1.4 ne, ten můj současný Swift Sport 1.6 je točivým atmo motorem zábavnější
i20N také ne, nějak mě ve finále z více důvodů neoslovilo
S1 jo, ale budu chtít nějaký hodně dobrý kus, protože už by byl v mém věku a při současné nabídce asi nafurt. A nabídka moc široká není, když vyřadím auta po nehodě, s vysokým nájezdem, nejasnou historií a nevhodnou barvou
Ale v pohodě, dnes ráno jsem protáhl swiftíka po jedné oblíbené točité silničce a zjistil, že je vlastně super. Jako když se záletný manžel vrátí ke staré dobré manželce
Takže mám fakt fůru čekat na případný dobrý kousek S1. Jen mám trochu obavu, abych dokázal swiftíka po koupi S1 vůbec prodat a neměl už 4 auta 


Zatím výběr z 3 nominovaných vypadá následně. Swift Sport 1.4 ne, ten můj současný Swift Sport 1.6 je točivým atmo motorem zábavnější



Ale v pohodě, dnes ráno jsem protáhl swiftíka po jedné oblíbené točité silničce a zjistil, že je vlastně super. Jako když se záletný manžel vrátí ke staré dobré manželce


„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
A barvu už mám také vybranou https://www.abt-sportsline.de/audi-tuni ... 31!AFA9F3B Naštěstí černých se jich prodalo dost 

„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Ahoj, čo máš s tými uloženiami? Ja som postol video (do Suzuki obecně) ešte vlani, ale bez reakcií

Máš niečo podobné tomuto?
https://vimeo.com/763687198
Rád by som to vyriešil pred prezúvaním na letné
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Denis: jo tohle poznávám
- začalo mi to dělat na cca 130kkm a minulý rok jsem to vyměnil za uložení od bilsteinu (včetně ložiska), jen to vydrželo jednu sezónu. Tak teď tam dám komplet origo včetně předních ramen a silentbloků na zadní nápravě (po 12 letech už má sportík nárok). Jak jsem psal, díly jsem koupil v německu, díky kurzu to je o něco levnější než v čr, ale pořád v porovnání s aftermarketem za nesmysl.

"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 
