Bohužel, mě tahle kategorií aut nebere, tak vlastní zkušenost nepřidám (akorát nasrání, když jsem měl půjčenou Fabku nebo jsem potřeboval zdolávat prudké kopce v nejedoucí 207). U mě začíná auto o půl tuny výše - jen jsem chtěl naznačit/dodat, že ta hmotnost není vše.
Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Nevozím v autě pytle cementu, vozí je řemeslník, kterého si případně na tu práci zaplatím. Raději peníze vydělávám a zaplatím někoho, kdo se tím živí, než bych trávil čas něčím, co mě nenaplňuje.Lachende Bestien píše: ↑sob 04 úno 20:35 A když vezeš pytle cementu v autě, naházíš je "na hromadu" do kufru, jak ti přijdou pod ruku?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Zpět k S1. Googluji a zatím jsem nenašel, jak přesně funguje 4WD? Opravdu 60:40 trvale a případně 50:50? A zvuk v interiéru je realita nebo umělotina? Vůbec je o tom autě poměrně dost málo informací za ty léta od počátku ve 2014.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Je tam Haldex, umí rozdělovat výkon.
Základem pohonu všech kol quattro je elektronicky řízená a hydraulicky ovládaná vícelamelová mezinápravová spojka Haldex před zadním diferenciálem, která rozděluje hnací sílu mezi přední a zadní nápravu v závislosti na jízdních podmínkách. Spojku Haldex doplňuje také funkce elektronické uzávěrky nápravových diferenciálů.
Podle mě to bude fajn autíčko.
Základem pohonu všech kol quattro je elektronicky řízená a hydraulicky ovládaná vícelamelová mezinápravová spojka Haldex před zadním diferenciálem, která rozděluje hnací sílu mezi přední a zadní nápravu v závislosti na jízdních podmínkách. Spojku Haldex doplňuje také funkce elektronické uzávěrky nápravových diferenciálů.
Podle mě to bude fajn autíčko.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5591
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
No samotne Audi tomu tiez moc neprispelo tymto videom
A v OBDeleven vidim pri tomto aute Soundaktor, tak tam asi fakt bude
A aj na ebay som ho nasiel...
https://www.ebay.com/itm/362506800264
A v OBDeleven vidim pri tomto aute Soundaktor, tak tam asi fakt bude
A aj na ebay som ho nasiel...
https://www.ebay.com/itm/362506800264
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Ale to jsou snad odstranitelné věci, řešil jsem to na obou BMW, taky to v autě nesnesu.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5591
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Jj za 3 min to je off, tez to vypinam kde sa da
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Umělotinu soundu jde vyřešit. Spíše se obávám složitého systému elektronického řízení pohonu 4 kol. Z toho koukají jenom možné problémy. Několikrát už jsem byl nalomen pro S1 a pak se vždy něco objeví. Níže odkaz na recenze S1 a Swift.
https://www.rac.co.uk/drive/car-reviews ... 2013-2018/
https://www.rac.co.uk/drive/car-reviews ... rt-hybrid/
Swift je tam sice mild-hybrid, ale i tak má daleko lépe hodnocený handling než S1. Je to pořád začarovaný kruh okolo hmotnosti. Myslím, že S1 bude rychlejší, luxusnější, ale nebude tak zábavná. Celé je to o tom, že jsem i se současným swiftem navýsost spokojen a chybí jen trochu víc výkonu, ale při zachování pořád nízké hmotnosti. A mám obavu, že S1 mi to nesplní. Letmo jsem ještě spočetl S1 5,69 kg/PS a Swift 1.4 s lehkým čipem (ze 140 PS na 170 PS) 5,70 kg/PS. Co by asi volil Colin Chapman pro zábavu?
https://www.rac.co.uk/drive/car-reviews ... 2013-2018/
https://www.rac.co.uk/drive/car-reviews ... rt-hybrid/
Swift je tam sice mild-hybrid, ale i tak má daleko lépe hodnocený handling než S1. Je to pořád začarovaný kruh okolo hmotnosti. Myslím, že S1 bude rychlejší, luxusnější, ale nebude tak zábavná. Celé je to o tom, že jsem i se současným swiftem navýsost spokojen a chybí jen trochu víc výkonu, ale při zachování pořád nízké hmotnosti. A mám obavu, že S1 mi to nesplní. Letmo jsem ještě spočetl S1 5,69 kg/PS a Swift 1.4 s lehkým čipem (ze 140 PS na 170 PS) 5,70 kg/PS. Co by asi volil Colin Chapman pro zábavu?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Jen bych podotknul ze S1 ma uplne jiny moznosti chipu.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Asi to mám jako obscesi, ale pro mě je pro zábavnost auta hodně podstatná ta hmotnost. A vím, co říkám, protože mám v současnosti dvě lehká auta - miatu a swifta 1.6. Postupně docházím k přesvědčení, pokud budu dávat swifta pryč, tak jen za ještě lehčí auto. Nesnesitelná lehkost bytí je k nenahrazení, to se musí zažít. Máme v rodině M3 4WD automat, výkon přes 500 PS, ale v určitých pasážích je se swiftem větší zábava.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.