Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5571
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Příspěvek od Snowman000 »

Vrooom píše: pát 03 úno 14:40 No já včera koukal na video, kde říkali že to je investiční auto, jinak bych si na něj nevzpoměl :) Je to show, ale asi ne moc go ...
Na investiciu mozno a vravim, tych verzii a edicii a specialitiek je tolko, ze urcite sa medzi nimi najde aj verzia (Ferrari napr), ktora bude jazdne zaujimava a do buducna aj vhodna na investiciu :-?
https://www.autoevolution.com/fiat/500-abarth/
A zrovna minule som viezol jedneho majitela Abartha a bol prekvapeny aky mam na jednu stranu pohodlny, na druhu isty podvozok, ze on uz by bol davno odskoceny vo zvodidlach :-?? To ze ta moja atmo moc nejede v porovnani s turbom, je uz zase na iny pribeh :ymblushing:
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2539
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Příspěvek od Vrooom »

A nebo na to dat bilsteiny, Kathi si to pochvaluje v reklamním článku :))
https://performance.bilstein.com/en/sun ... e-barrier/
“With the series suspension, the car is not drivable on the race track because, among other things, it is strongly sprung. The BILSTEIN B14 is significantly tighter and enables higher cornering speeds. I no longer have the feeling that the car is tipping over,” Kathi smiles. “I feel much better with the BILSTEIN suspension. I can brake in a completely different way, have more traction and all in all a completely different, but above all safer driving feel”
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2800
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Příspěvek od jarka »

jerry: Dneska když jsem jel z práce Sportíkem, tak jsem tak přemýšlel, za co bych ho vyměnil a vlastně ti ani nezávidím. Bo malý, lehký, obratný s nadšeným n/a motorem. Tohle už bude moje 6 sezóna s ním a pořád mě to auto strašně baví. A do toho novýho sportu se dělá svor???
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5571
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Příspěvek od Snowman000 »

No dnes by sa mi taka S1 naramne hodila :P
Rano 20cm snehu, Panda to z garaze a dolu z pozemku dala, aj ked riadne pluhovala, no naspat sa uz jej moc nehcelo a skoncil som 5m od domu a tych 5m trvalo dobru polhodku odhrabavnia a postupneho priblizovania az do garaze L-)
Obrázek
Vysvetlenie jak som sa dostal so tejto polohy, dalej to uz neslo tak som sa otacal o 180°, ze to vycuvam a to bol zaciatok konca :ymhug:
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
jerry
Letec
Příspěvky: 3321
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Příspěvek od jerry »

jarka: Jediné, co mi chybí, je trochu víc výkonu, jinak máš ve všem pravdu. Sportík je super, ale jezdím často přes Šumavu ve dvou a s plným kufrem a tam je poznat úbytek výkonu. Ideál je malé lehké a výkonné auto, jak jsem uvedl v nadpisu. Svor na Swifta 1.4 existuje za 1000 liber https://sps-motorsportshop.com/shop/en/ ... -1-4-turbo. A čip na 170 PS je za 360 euro https://www.cpa-chiptuning.de/chiptunin ... g_5399.htm A teď si představ Sportíka ještě o 90 kg lehčího než máš s výkonem 170 PS. Co tomu říkáš?

Snowman: Jo jo, 4WD se mi na horách může dost často hodit. Ale jak říkám, musím se v tom autě svézt. Dost mě vadí těch 1315 kg hmotnosti, což je o 345 kg víc než Swift Sport. Fyziku neokecáš, to je 7 pytlů cementu, které chtějí jet po tečně a auto je musí zvládnout. Ale je fajn mít o čem přemýšlet a hlavně to vyzkoušet na stejné trati.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
petr_riha
Letec
Příspěvky: 1732
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Příspěvek od petr_riha »

jerry píše: sob 04 úno 18:24 Fyziku neokecáš, to je 7 pytlů cementu, které chtějí jet po tečně a auto je musí zvládnout. Ale je fajn mít o čem přemýšlet a hlavně to vyzkoušet na stejné trati.
Tak tohle je trochu argumentační faul. Ono jde i o to rozložení těch pytlů cementu v autě (u toho auta nebude těch 7 pytlů v kufru na hromadě, že).
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
jerry
Letec
Příspěvky: 3321
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Příspěvek od jerry »

Však také píšu, že jsem v tom nejel a musím to na jaře vyzkoušet. Pokud máš vlastní zkušenost, tak budu velmi rád. Ideálně by stačilo 200 koniků v tunovém autě. Ale najdi ho ;)
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5444
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Příspěvek od M.Z. »

Za mě jednoznačně S1, sám jsem nad tím před x-lety uvažoval.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2800
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Příspěvek od jarka »

Jako když má předokola svor a dobrou geometrii se slušnýma odklonama na předku, tak je to zatraceně návyková a zábavná věc na takový to krájení technickejch okresek. Ale nedivím se, že ta S1 zaujala, minimálně to stojí za zkoušku. Bo vždycky když vedle ní u práce parkuju sportíka, tak mě dostává jak je to kompaktní.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1931
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Příspěvek od Lachende Bestien »

petr_riha píše: sob 04 úno 19:37
jerry píše: sob 04 úno 18:24 Fyziku neokecáš, to je 7 pytlů cementu, které chtějí jet po tečně a auto je musí zvládnout. Ale je fajn mít o čem přemýšlet a hlavně to vyzkoušet na stejné trati.
Tak tohle je trochu argumentační faul. Ono jde i o to rozložení těch pytlů cementu v autě (u toho auta nebude těch 7 pytlů v kufru na hromadě, že).
Chytání za slovo je zjevně tvá oblíbená discyplína a navíc ti nechutná ani vlastní medicínka, protože o rozložení pytlů v autě nebyla ani zmínka.
A když vezeš pytle cementu v autě, naházíš je "na hromadu" do kufru, jak ti přijdou pod ruku?
Zajímavý přístup.
Odpovědět