Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
petr_riha
Letec
Příspěvky: 1732
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Příspěvek od petr_riha »

jerry píše: sob 04 úno 19:56 Pokud máš vlastní zkušenost, tak budu velmi rád. Ideálně by stačilo 200 koniků v tunovém autě. Ale najdi ho ;)
Bohužel, mě tahle kategorií aut nebere, tak vlastní zkušenost nepřidám (akorát nasrání, když jsem měl půjčenou Fabku nebo jsem potřeboval zdolávat prudké kopce v nejedoucí 207). U mě začíná auto o půl tuny výše - jen jsem chtěl naznačit/dodat, že ta hmotnost není vše.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
petr_riha
Letec
Příspěvky: 1732
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Příspěvek od petr_riha »

Lachende Bestien píše: sob 04 úno 20:35 A když vezeš pytle cementu v autě, naházíš je "na hromadu" do kufru, jak ti přijdou pod ruku?
Nevozím v autě pytle cementu, vozí je řemeslník, kterého si případně na tu práci zaplatím. Raději peníze vydělávám a zaplatím někoho, kdo se tím živí, než bych trávil čas něčím, co mě nenaplňuje.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
jerry
Letec
Příspěvky: 3321
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Příspěvek od jerry »

Zpět k S1. Googluji a zatím jsem nenašel, jak přesně funguje 4WD? Opravdu 60:40 trvale a případně 50:50? A zvuk v interiéru je realita nebo umělotina? Vůbec je o tom autě poměrně dost málo informací za ty léta od počátku ve 2014.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5444
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Příspěvek od M.Z. »

Je tam Haldex, umí rozdělovat výkon.

Základem pohonu všech kol quattro je elektronicky řízená a hydraulicky ovládaná vícelamelová mezinápravová spojka Haldex před zadním diferenciálem, která rozděluje hnací sílu mezi přední a zadní nápravu v závislosti na jízdních podmínkách. Spojku Haldex doplňuje také funkce elektronické uzávěrky nápravových diferenciálů.

Podle mě to bude fajn autíčko.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5571
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Příspěvek od Snowman000 »

No samotne Audi tomu tiez moc neprispelo tymto videom :-l

A v OBDeleven vidim pri tomto aute Soundaktor, tak tam asi fakt bude [-(
A aj na ebay som ho nasiel...
https://www.ebay.com/itm/362506800264
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5444
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Příspěvek od M.Z. »

Ale to jsou snad odstranitelné věci, řešil jsem to na obou BMW, taky to v autě nesnesu.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5571
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Příspěvek od Snowman000 »

M.Z. píše: ned 05 úno 08:50 Ale to jsou snad odstranitelné věci, řešil jsem to na obou BMW, taky to v autě nesnesu.
Jj za 3 min to je off, tez to vypinam kde sa da \m/
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
jerry
Letec
Příspěvky: 3321
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Příspěvek od jerry »

Umělotinu soundu jde vyřešit. Spíše se obávám složitého systému elektronického řízení pohonu 4 kol. Z toho koukají jenom možné problémy. Několikrát už jsem byl nalomen pro S1 a pak se vždy něco objeví. Níže odkaz na recenze S1 a Swift.
https://www.rac.co.uk/drive/car-reviews ... 2013-2018/
https://www.rac.co.uk/drive/car-reviews ... rt-hybrid/
Swift je tam sice mild-hybrid, ale i tak má daleko lépe hodnocený handling než S1. Je to pořád začarovaný kruh okolo hmotnosti. Myslím, že S1 bude rychlejší, luxusnější, ale nebude tak zábavná. Celé je to o tom, že jsem i se současným swiftem navýsost spokojen a chybí jen trochu víc výkonu, ale při zachování pořád nízké hmotnosti. A mám obavu, že S1 mi to nesplní. Letmo jsem ještě spočetl S1 5,69 kg/PS a Swift 1.4 s lehkým čipem (ze 140 PS na 170 PS) 5,70 kg/PS. Co by asi volil Colin Chapman pro zábavu?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Příspěvek od mattonecz »

Jen bych podotknul ze S1 ma uplne jiny moznosti chipu.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
jerry
Letec
Příspěvky: 3321
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR

Příspěvek od jerry »

Asi to mám jako obscesi, ale pro mě je pro zábavnost auta hodně podstatná ta hmotnost. A vím, co říkám, protože mám v současnosti dvě lehká auta - miatu a swifta 1.6. Postupně docházím k přesvědčení, pokud budu dávat swifta pryč, tak jen za ještě lehčí auto. Nesnesitelná lehkost bytí je k nenahrazení, to se musí zažít. Máme v rodině M3 4WD automat, výkon přes 500 PS, ale v určitých pasážích je se swiftem větší zábava.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Odpovědět