tak vcera jsme se mohli s polovickou osahat a zhodnotit rozdil mezi CLS a A6, snizili jsme vyber na jednu A6 v cerne s cernym interierem a jedno CLS v bile s cernym interierem
1) ton motoru 3.0 A6 mnohem zvucnejsi, CLS trochu vsedni;
oba ale vykonu az az na tu hmotnost auta
2) DSG je oproti starsimu tiptronicu mene hladka na jednicku pri rozjezdu(bez pridavani plynu ma tendenci dost rychle rozpohybovat auto, asi sila zvyku, polovicka s tim mozna bude chvili zapasit; CLS ma rozjezd hladky
3) kufr, pro 4 clennou rodinu, obe auta OK
4) nakladaci otvor kufru u CLS trochu horsi a taky nerovna nakladaci plocha, minus bodik
bohuzel ani jedna z A6 na placu nemela elektricke 5 dvere jen ty CLS, ale polovicka to zhodnotila lehce, do tedka jsme to nemeli, tak ji to pry srat nebude, naopak uz by to slo asi tezko
stejne tak stresni okno, do tedka nebylo, tak pry neresi a me je to putna uplne
5) CLS vyhrava na plne care exterierem, agresivni a ostry design libivy oproti beznemu ale decentnimu designu A6
6) interier CLS vekem lehce o generaci pozadu
A6 jednoznacne ocekavanim i dojmem nam blize
7) CLS, ridicovo misto malo mista pro levou nohu, stredova konzole obloukem zasahuje do kolene, navic parkovaci brzda ma spesl pedal u leve nohy, polovicka je nizsi, ale me to trochu sralo
8) zadni sesle CLS jednoznacne mene mista pro pohyb horni casti tela, pro nohy ok
celkove ale CLS bylo takove ztisnene spise podobne S4
9) prosivane sedacky svetlou niti se polovicce u CLS libily, ale zase naopak A6 mela sedacek tvar prijemneji i pro sezeni, nejen designem
10) A6 je S line bez vzduchu, CLS zadni naprava vzduch a predek pruziny
A6 je na panelech znat navic.
A6 i CLS byly na 19" kolech. Pohodli jednoznacne pro CLS, ale polovicka pry nic necitila, tak to snad ani jako minusovy bod nepocitam
11) s cim ale asi bude problem je u S line tvar predniho narazniku, celkem nizky, takze skrabanicko pri strmem najezdu se bude odehravat casto
prozatim jsme se vicemene rozhodli pro A6… udelali depozit
borci ji hodi do pucu(dovezli ji tento tyden, takze nejake lehke skrabance budou jeste lestit, hodi tam nove pneu pac dosavadni jsou uplne v hazjlu, v Japonsku cajty na pri prohlidce dezen nezajima), servis byl pravidelny v Audi a jeden majitel, napsano na firmu; tento mesic cerstva technicka
cerstve dojmy se nam jeste behem par dni rozlezi v makovicich snad se rozhoupem pro finalni rozhodnuti