Diesel kolem 200 tis. (Octavia RS, BMW E90..)

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.

Diesel kolem 200 tis. (Octavia RS, BMW E90..)

Příspěvekod Mišák » pon 10 kvě 23:11

Ahoj,
potřeboval bych poradit s výběrem auta kolem cca 200 tis. Kč, diesel, něco trošku svižnějšího. Koukám po BMW E90 325d,330d.., Škoda Octavia II 2.0 TDI RS...
Vyplatí se to koupit, ikdyž budou mít najeto i 200 tis. km, z pohledu poruchovosti. Popřípadě nějaké jiné alternativy.
Případně nějaké rady na co si dát pozor při koupi.

Předem děkuji.
Mišák
Dítě v autě
 
Příspěvky: 1
Registrován: pon 10 kvě 22:50

Re: Diesel kolem 200 tis. (Octavia RS, BMW E90..)

Příspěvekod glider » stř 12 kvě 08:50

Naklady na servis a vsetko okolo budu u Octavie uplne inde (nizsie) ako pri 6 valcovom BMW, ktore bude mat najazdene 5x okolo zeme.
Uživatelský avatar
glider
Pan Řidič
 
Příspěvky: 268
Registrován: ned 20 úno 00:08

Re: Diesel kolem 200 tis. (Octavia RS, BMW E90..)

Příspěvekod jirka87 » čtv 13 kvě 12:45

Mno...ten 125Kw motor z OII Rs je přece i v II. Superbu. Nevím na 100%, jestli celý palivový systém je zcela shodný, ale otec dopadl následovně.

Dálnice, plná polní, kykyrykýýý, rozsvítila se vrtule a nouze byla na světě. Zvolnil, jel do servisu, 1 vstřik zcela mimo tolerance, zbylé 3 všelijak rozhádané. Autem jezdil dálky a potřeboval 100% spolehlivost.

Skončilo to výměnou :

4x vstřik
1x vysokotlaké čerpadlo
2x (?) nějaké další čerpadlo (prý tam jsou fakt 3 ks, ale je možný, že nechtěně lžu)
čištění nádrže
výměna části palivového vedení, zbytek se čistil

Cena 63 + DPH. Prováděl to Bosch Servis po 40% slevě. Ve škoduli je to za kilo + DPH. Stalo se to hned poté (cca 60km), co na malinké pumpě Benzina (větší vesnice) natankoval Vervu. Hold tam asi stála delší čas...odběr tam takového paliva moc není jak se ukázalo.

E90/E91 teď prodávám. Najeto 293, ale do 279 obouchaná serviska :ymhug: Sice se 4válcem, zato těch 90kw (tedy nejslabší, ale bezproblémový) ale to je jedno. Auto jako takové mi přijde bytelné, slušně udělané, překvapivě prostorné na danou třídu. Podvozek motokára. Spotřeba výsměch. 150tempomat na tahu po dálnici za 5,7L/100Km :-D

DPF i po 15letech evidentně nádherně funguje, protože z koncovky by se dalo jíst. Z výbavy kupodivu funguje naprosto všechno. Jako kdyby to byla alespoň 320i (325i by byla fajn, ale asi fakt nepotřebuju 160Kw a pod kapotou všude motor, navíc z půlky zaraženej do kabiny a přístup jak k penězům), tak si to asi nechám.

Já bych si koupil za 150 benzín a 50 projezdil, než se sral s nafťákem. Už ty auta nesnáším. I blbá výměna palivového filtru se za určitých okolností umí změnit v porod.A abych se furt staral, jestli za 2 roky projdu emisema..na to kašlu.
jirka87
Mistr volantu
 
Příspěvky: 679
Registrován: čtv 02 lis 12:55

Re: Diesel kolem 200 tis. (Octavia RS, BMW E90..)

Příspěvekod Předseda » čtv 13 kvě 13:11

jirka87 píše:Jako kdyby to byla alespoň 320i (325i by byla fajn, ale asi fakt nepotřebuju 160Kw a pod kapotou všude motor, navíc z půlky zaraženej do kabiny a přístup jak k penězům)

až na to, že v kabině nijak nepoznáš zda tam je R4 nebo R6. Ty dva válce neubrali u motorové přepážky, ale u čumáku ;)
Uživatelský avatar
Předseda
Mistr volantu
 
Příspěvky: 624
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: Diesel kolem 200 tis. (Octavia RS, BMW E90..)

Příspěvekod m.deejay » čtv 13 kvě 19:41

glider píše:Naklady na servis a vsetko okolo budu u Octavie uplne inde (nizsie) ako pri 6 valcovom BMW, ktore bude mat najazdene 5x okolo zeme.

Úplně jinde, opravdu? U cca 15 let starého auta jezdíte na komplet servis do autorizáků? To jako vážně?
Servis u Bmw podobného stáří nebude tak moc dražší...
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Uživatelský avatar
m.deejay
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 102
Registrován: úte 14 led 21:03


Zpět na Výběr auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník